Komentáře
Nalezeno 62 záznamů
24.3.2025 | Článek | Objednával jsem originál doplňky, kamery u prodejce (doba dodání 6 měsíců) a z aliexpress (dodání cca měsíc) takže u mě je objednání jasné aliexpres a nebo přímo od zontes. |
18.3.2025 | Článek | Zdravím, ne úplně souhlasím s hodnocením tlumičů a originálních kamer. Nicméně posez při výšce 184 cm je tak trochu na hraně. O pevnosti rámu mluvit zatím nemůžu ještě jsem neměl možnost dát mu zabrat. Ale při jízdě a to i svižné městem jsem nepocítil že by se kroutil. A co se týká modrého podsvícení světel.. v standardu dodávaného do EU podsvícení není, ale dá se dokoupit LED RGB kde můžete jak barvu tak efekty nastavit v aplikaci na telefonu. A podsvícení tlačítek na řídítkách je u mého kusu červené kdežto v článku vyznělo že je také modré. Jinak mě překvapilo že skútr má na jednoválec nízké vibrace, když to porovnám s modely Majesty 400 rozhodně je sametovější, možná bych to přirovnal k dvouválci Honda SW-T 400. A doporučuji změnit pneumatiky.. Dodávané jsou sice dobré v suchu, ale na vodě či jen vlhkém asfaltu je skútr mírně řečeno nervózní. |
14.4.2020 | Deník | ![]() |
31.3.2020 | Deník | ![]() |
14.3.2020 | Deník | ![]() |
13.3.2020 | Deník | ![]() ![]() |
13.3.2020 | Deník | Paráda ![]() |
13.3.2020 | Deník | ![]() ![]() Dobře ty.. blázne, jsi už jak já. |
14.2.2020 | Článek | Měl jsem ojetou z Itálie, Projeli jsme s ní ve dvou Evropu včetně Skotska. Pořád na ní rád vzpomínám. Byl to mazel který uměl i v zatáčkách škrtat stupačkama. Najel jsem na ní 60 tis. A až na výrobní vadu zadního tlumiče a netěsnící kroužek v benzínové pumpě jí celou dobu nic nebylo...![]() |
14.2.2020 | Video | Měl jsem ojetou z Itálie, Projeli jsme s ní ve dvou Evropu včetně Skotska. Pořád na ní rád vzpomínám. Byl to mazel který uměl i v zatáčkách škrtat stupačkama. Najel jsem na ní 60 tis. A až na výrobní vadu zadního tlumiče a netěsnící kroužek v benzínové pumpě jí celou dobu nic nebylo... |
6.4.2017 | Článek | ![]() 1. Zvýšení váhy přilby a posunutí těžiště přilby. 2 Velmi nebezpečné při pádu, nejen jako možný zdroj odlétávajících součástek, tak i jako zdroj o který se přilba zastaví, kdežto tělo bude pokračovat. 3. Ne-jednoznačnost směrů signálů při pohybech hlavou. +2 |
27.3.2017 | Článek | To by mne zajímalo, co by říkal na takové cestě spolujezdec. A jak by si 900 vs 700 vedli v porovnání pohodlí pro spolujezdce. Mám pocit že v testech cestovních motorek zapomínáte, na to že občas jedeme na "cestovním stroji" na "dovolenou" s partnerkou. Jinak fajn počtení. +6 |
9.2.2017 | Článek | ![]() |
14.10.2016 | Článek | ![]() Tohle je neštěstí.. ![]() všimněte si u Lavertyho postavení chodidla, vůči tělu. Snad to bude dobrý. |
6.11.2015 | Článek | ![]() ![]() +1 |