Komentáře
Nalezeno 12 záznamů
25.4.2017 | Článek | Škoda, že tuto recenzi nedělal Vláďa Novotný. Jeho popis chování motorek v terénu by byl asi to jediné, co by mne zajímalo. Navíc by bylo k dispozici srovnání. Tak snad příště... |
8.3.2017 | Článek | LuckyGhost - Ano, vzhledem ke stylu motorky to není taková tragédie jako třeba řada V7, ale poměry na silnicích se změnily. Slabá motorka i na okresce znamená podstatně nižší jízdní komfort a bezpečnost, když je potřeba předjíždět. Nikdo ze "stavitelů" 30ti koňových kafíček to nepřizná, ale ty motorky jsou na ježdění v běžném provozu o ho*ně. +4 -4 |
8.3.2017 | Článek | Výkon na 850ccm mi přijde ostudně malý. 35let stará T5 má o 10kW víc. -1 |
7.7.2016 | Článek | Motorka nic moc, ale test skvělý. Popis jízdních vlastností a chování motorky v terénu nemá chybu. Jen tak dál. |
16.6.2016 | Článek | "Pokud je vaše motorka ve stejném stavu, jako když vyjela z prodejny, není důvod k panice." Tak tohle v bohužel neplatí. Např. u většiny soutěžních endur schválených pro silniční provoz (homokit) neprojdete kvůli chybějícímu krytu řetězu. U osobních aut je např. u Renaultů problém s denním svícením spojeným s obrysovými světly, což podle českém vyhlášky nelze. A najdou se určitě i další a další případy... +1 |
20.5.2016 | Článek | Přední vidlice je vahadlová s vinutou pružinou a třecím tlumičem... |
4.12.2014 | Článek | V galerii plácáte dohromady steampunk a art deco. |
9.5.2012 | Článek | Tech 129kg je skoda, za motorku, ktera je kratsi, ma mensi svetlou vysku a mensi nadrz nez jeji predchudce. Jinak me zarazi tahle fotka: http://www.motorkar...5/21295/IMG_4493.jpg To upevneni podsedlaku na vystupek na ramu misto do ty kapsy mi prijde takovy nepekny. Asi potrebovali udat airboxy ze staryho WR a neveslo se jim to do podsedlaku z novy YZ nebo jak mam tomuhle rozumet. A taky pouziti toho pravekyho nahodu (cidla) tachometru na prednim kole je ostuda. Tak nejak jsem cekal, ze to velky gufero co doseda na duralovy stred kola (a vydira tam drazku) uz patri minulosti. Tak snad priste... |
27.5.2011 | Článek | "Celková koncepce představeného konceptu se skutečně vymyká všemu, co se zatím na motocyklovém trhu objevilo." Taze dame BMW 800GS na silnicni gumy, vymenime predni vidlici a plasty se sedlem + nejakou tu bizuterii okolo a mame uplnou revoluci na dvou kolech. |
11.5.2011 | Článek | No bude to paskvil, neboj... Pod plastama je ram z 800gs s velmi lehce pozmenenou geometrii krku. Jinak se zadna velka revoluce nekona, akorat to bude trosku vic ucesany a ne takovej slepenec jako GSko. |
2.11.2010 | Článek | Vicko nadrze, pristup k filtru a pouzity motor kazi jinak peknou motorku. To cidlo co kouka z pravyho radiatoru slo taky umistit lip. Jinak mi teda zase neprijde u stupacek tak siroka, ale to se uvidi az pri jizde v hlubokych kolejich po traktoru. Nebyt BMW motoru, bylo by to super. A to nas jeste ceka cenduro s tim 800ccm Rotaxem, tak snad design alespon bude lepsi... |
7.6.2010 | Článek | A kdy budou testy nejakych normalnich motorek a ne tyhle PR slataniny? Co nejaky srovnavaci testy sportu, ostrych endur nebo krosek ve spolupraci s profi jezdci a jejich komentarem? |