Komentáře
Nalezeno 46 záznamů
15.10.2023 | Článek | Pěkný článek. Pro tehdejší amíky mám pochopení že si tolik připlatily protože jízda na Turbu je fakt zábava. Sám mám několik kousků z 80tek tak vím o čem mluvím. |
15.10.2023 | Článek | Tak to jste potkal blbečka kterýmu bych nesvěříl ani šlapací trojkolku protože by netrefil ani do servisu. Jednu takovou GPZ zamaštěnou jsem před léty koupil, možná byla od něj. |
5.6.2021 | Článek | Ten motor je teda fakt bomba na obsah 250. Yamaha RD350 měla v nejsilnější verzi tuším 64 koní. A dokonce to uspokojí i zelený environmentální fanatiky! Jen nechápu tak malou sérii. Ať prodají licenci nebo spolupracují s velkými výrobci na větších motorech. Být tak znovuzrozené V4. To by byla paráda. +1 |
26.5.2021 | Článek | Výborný počin i když zrovna tuto VFR nevlastním. Doufám že časem retro výrobu udělají i na jiný hlavní modely. Stačilo by aspoň spotřební díly jako vačky, vahadla, speciální gufera a to co se nedá vyrobit. |
8.5.2021 | Článek | Nemůžu si pomoci ale to přední světlo vypadá naprosto směšně na týto mašině. Asi jako tuning ze stodoly. -1 |
26.4.2021 | Článek | Pane Bože, kdy už konečně přestane moda z hmyzího světa???? Od nádrže dopředu je to hnus, a navíc je to prťavec na to že je to litrovka. Podle foto to vypadá jako by jel na fichtlu závod s větrem. +1 |
31.3.2021 | Článek | Pěkný článek. Jen bych do něj dodal otázku. Co budou dělat současní a budoucí majitelé elektronických motorek za několik let, řekněme 10-15 let po koupi motorky až jim třeba jen zoxiduje drát nebo odejde určitá elektronika. Podle mě jich budou plná vrakoviště protože nebudou díly. Jako příklad uvedu že mám starý telefon už 13 let funkční, a druhý (drahý) smart telefon během celkem krátké 6let doby mám už pátý kousek. Všechno to je jen Eko hysterie a ta švédská psychopatka co se náhodou proslavila záškoláctvím by potřebovala i ostatníma magorama ,,teplou-studenou) a do kazajky. +5 -1 |
24.11.2020 | Článek | Podle mě se majitelé penzionů atd. těm rumuským ekoidiotům brzy poděkujou protože kromě možnosti volnýho ježdění tam u nich zrovna moc zajímavýho není. Na moto jsem u nich po lese nejezdil, ale mám ho projetý naskrz celý. A že bych tam jel jen na procházku po lese? Tak to určitě néé, jsou zajimavější místa v evropě, a blíž. +1 |
24.10.2020 | Článek | Ty trubkový řidítka vypadají jako pěst na oko, debilní móda, a hlavně u takto vymakaných strojů. Ty patřej na terénní moto nebo na socialistickou Jawu. |
17.10.2020 | Článek | Já vím ale chtěl jsem jí dát delší šanci na život. |
16.10.2020 | Článek | Na první pohled zajímavý elektronický vychytávky a člověk musí být zpočátku nadšený. Má to akorát jedno mínus že do 10 let se to začne srát, do 15 let neopravitelný a za 20 let budou jen na šroťáku. Soudím podle novýho firemního auta Mercedes který je podobně vybavený. Je tam všechno propojený přes počítač se vším a když se něco podělá tak do servisu. Zlatý nezávislý ABS u Yamahy GTS. U těchto elektronicky prošpikovaných motorek až dojdou náhradní díly tak bude končit i jejich provoz. +2 |
3.10.2020 | Článek | Ale kdybys měl na ní penízky to bys mluvil jináč, že? |
15.9.2020 | Článek | Ta moto A' la Ferari je naprosto hrozná a vůbec se nedivím že s ním vyrazily dveře. +1 |
25.8.2020 | Článek | Obhajovat rozhodně není co, už v 80 letech to byli naprostí šlendriáni a líní hovada. Docela si umím dobře představit že privazitér byl STBáckej lempl. |
25.8.2020 | Článek | Janeček se v hrobě obrací. Ty korytáři jsou odolnější než klíště. Kdyby se chtělo tak můžou udělat krom motoru zbytek vlastního, subdodavatelů kteří vyrobí jimi vytvořený díl je spousta. To by ale musely přemýšlet, a to je práce a trochu z toho bolí hlava. Taky by se jim tím rozkývaly židle pod prdelí a proto varianta ,,koryto'' je jistější, hlavně si vydělat na důchod. +4 -1 |