PROFIL UŽIVATELE

dajos

Offline: 16.2.2019 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Olomouc
Lokalita: Olomouc Olomoucký
Napsal příspěvků: 103x
ID uživatele: 49811
Registrace: 19.3.2008

Adresa profilu:http://dajos.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře k článkům
Nalezeno 124 záznamů

3.2.2019 Magni 750S Tributo: Návrat do budoucnosti po italsku Ivane, musím jednoznačně souhlasit. Říct, že motor Suzuki nepatří mezi nejvzhlednejsi a pak dat do retra vodník, mi přijde mírně řečeno kontroverzní. Ale je pravda, že ten Suzuki motor mi designově více pasuje do bandita nebo inazumi. O to víc vynikají retra se vzduchaci - Triumf např. Truxon, Norton Commando, Kawasaki W650, Honda CB 1100...Prostě když retro naháč tak jedině vzduchac
+1 
22.1.2019 Suzuki V-Strom 1000XT ABS: proud Véčkové energie Taky u sebe pozoruji, že postupem času si na vzhled aktuálního stroma zvykám, ale stále jsem se nedostal do bodu, že bych o něm vůbec začal uvažovat. Tak nějak se nedokážu povznést nad tvary přední části motorky - kapotáž - světlo - zobák...Ale to bohužel platí pro většinu dnešních motorek této kategorie. Zlatá doba Elefantů, Afrik, Teneerek….ty se mi líbily kdysi a stále mě to nepřešlo...Což o všeobecně rozšířených zobácích, šílených světlech atd. říct nedá.
A taky nechápu tu honičku za výkonem...k čemu vlastně v enduru 150 koní? Já je pořádně nevyužiju ani na silniční motorce (už jsem byl v podmínce za rychlost)...Neřeknu v Německu, tam to člověk může na dálnici rozpálit, ale u nás? Řidičák v neustálém bodovém ohrožení. O bezpečnosti provozu ani nemluvě. Holt asi stárnu...A teď tvrdě do mě
11.1.2019 Na vlastní kůži: kurz v ISŠA Brno To Magooor: Bohužel ne každý se dokáže s tíží osudu a nástrahami života vypořádat tak jako ty. Taky ne každý dokáže v případě nouze bližního pomoci, o to více pokud je to na jeho vlastní úkor...Na druhou stranu co tě nezabije, to tě posílí. Pokud člověk nezažije i to těžší v životě, tak ani nemá šanci poznat co je opravdu zač...Přeji ti i všem ostatním, ať to lepší v životě převažuje a vždy najdete sílu překonat nesnáze bez ztráty kytičky . Ať se daří nejen v nové práci, ale i v životě! Určitě bude líp (jak je to v té písničce? Jaký si to uděláš, takový to máš...?)
PS: Chovejme se k ostatním tak, jak chceme, aby se oni chovali vůči nám.
4.1.2019 Na vlastní kůži: kurz v ISŠA Brno To Magooor: Nejhorší je, že situace ohledně "ne-kvality" žáků, projevující se mizivou odezvou pedagogického působení na ně, se netýká jen jednotlivých škol, ale je široce rozšířená. A jak bylo zmíněno, velkou měrou se na tom podílí i zrušení přijímacího řízení. Dle mých zkušeností s tím souvisí i neradostná situace v rodinách - "horší" žáci často pochází z neúplných rodin, nebo mají rodiče, kteří se jim nevěnovali a nevěnují. Což souvisí i s nekázní, neuznáváním autorit, šikanou atd. Smutné je i to, že taková situace neblaze působí i na motivaci učitelů, což zpětně negativně působí na žáky...a máme super spirálu narůstající frustrace na všech stranách... Dokud se nezvýší požadavky na uchazeče, těžko se může čekat zlepšení. To by ale musel i stát změnit systém financování škol z počtu žáků (kvantity) na výsledky absolventů (kvalitu) - jejich uplatnitelnost v životě. Což souvisí jak s poptávkou daného oboru u zaměstnavatelů, tak s počtem nezaměstnaných absolventů - podporovat potřebné obory a zároveň kvalitní školy. Taky je třeba zapracovat na podpoře zájmu o odborné vzdělání...
20.12.2018 Na vlastní kůži: kurz v ISŠA Brno To dave lister: Naprostý souhlas, je třeba kombinovat teorii s praxí na trenažérech i na živých případech.
20.12.2018 Na vlastní kůži: kurz v ISŠA Brno To Milec: Jestli škola něco naučí nebo né, je vidět z počtu úspěšně uplatněných absolventů v praxi. Kolik jich zůstane v oboru, na jakých postech. Taky to hodně vypoví i o nich samotných - zda sami měli zapálení pro obor. Už z formulace - nic tě nenaučí - cítím jistou nerovnováhu - pasivitu studenta čekajícího, že on pro to nemusí hnout prstem. Učení je celoživotní proces a každý ví, že 10 lidí vyrůstajících v naprosto stejných podmínkách dosáhnou 10 různých úrovní. Jako v každém oboru, i ve škole se člověk setká s lidmi zapálenými, znalými, obdivuhodnými a těmi na opačném břehu. Ale i ti člověka něčemu naučí - jak to nedělat, čeho se vyvarovat, nebo např. podpoří zvýšení vlastního úsilí - zlepší schopnost samostudia. Konkrétně v této záležitosti mám dost vlastních zkušeností a to nejen ze studentských let, ale i ze své profesní praxe - nejednou jsem byl hozený do vody a musel se naučit plavat bez cizí pomoci (např. jsem dostal na starost rozjetí nové značky v rámci autorizovaného servisu, aniž bych měl předchozí zkušenost s touto značkou a daným postem vedoucího servisu, to samé když jsem začal učit, nebo když jsem se začal intenzivně věnovat diagnostice - vše z 98% samostudium...).
My např. kromě vstupních testů (důležité pro zjištění úrovně kurzantů a zvolení vhodného přístupu) dáváme k vyplnění i výstupní test a tzv. dotazník spokojenosti, který dává každému možnost sdělit své pocity, příp. návrhy ke zlepšení. Pokud jsou vyplněny pravdivě a zodpovědně, jsou neocenitelnou zpětnou vazbou pro učitele - lektora. Vše je o komunikaci - pokud není upřímná a oboustranná, nemohou být výsledky maximálně možné. Pokud je někdo nespokojený a nechá si to sám pro sebe, škodí tím hlavně sobě - okrádá se o možnost přispět k zlepšení situace, dozvědět se co potřebuje atd.
19.12.2018 Na vlastní kůži: kurz v ISŠA Brno Autorovi moc díky za pěkně napsaný článek. Sám musím přiznat, že jsem čekal kurz zaměřený více pro začátečníky a méně pro pokročilé (dojem z názvu kurzu atd.). Takže velká poklona lektorům. Osobně jsem se tentokrát neúčastnil, ale z předchozí zkušenosti (kurz diagnostiky) můžu potvrdit, že si autor realitu nepřibarvil. Rozhodně jsem tenkrát svého času nelitovat a obohatil své vědomosti i praktické zkušenosti (samozřejmě si i dobře pokecal se stejně "postiženými" lidmi). Ale nechci vypadat jako nějaká chodící reklama, ostatně každý má možnost přesvědčit se na vlastní kůži . Věřím, že se ještě naskytne možnost a budu moci se opět něčemu novému na ISŠA přiučit
Taky chci poděkovat autorům školení a vůbec všem co se nějakým způsobem snaží angažovat v nelehkém oboru učitelství - lektořiny a svůj zápal pro věc, dokáži přenášet i na žáky, studenty...kurzanty. Osobně jsem bývalý učitel odborného výcviku a současný diagnostik a lektor diagnostiky (automobilů), takže o to více si takových kolegů vážím (samozřejmě i zapálených kurzantů). A ti co někdy učili v nedávné době, případně ještě se snaží učit na odborných učilištích, ev. středních školách, vědí jaká je to vzácnost, narazit na studenty zapálené pro daný obor. Takové co se chtějí něčemu naučit, mají touhu něčeho dosáhnout, být v něčem dobří...Věřte, že je obrovský rozdíl snažit se předat něco ze svých znalostí, zkušeností, dovedností, člověku se zájmem a naopak se o to snažit u někoho, koho to absolutně nezajímá (což naštěstí u kurzantů z praxe není tak časté jako u žáků škol). Taky chci všem popřát pěkné svátky a hlavně pevné zdraví, štěstí a splněných přání v roce 2019. Čaos Dajos
PS: A zdravím kolegy do Brna a všechny známě.
+3 
29.11.2018 Školení – Základy oprav a údržby motocyklů Verim, ze ucastnici budou spokojeni. Ja jsem byl loni na dvoudennim kurzu diagnostiky a urcite to ztrata casu nebyla. Skola ma vybaveni na soudobe urovni a delaji to lidi co jsou sami motorkari. Kdyby to nebylo jen pro zacatecniky, tak bych taky uvazoval o ucasti. Skoda, ze se zatim neuskutecnil dlouhodobejsi kurz zakonceny zkouskou. Loni byl pro nemocnost zruseny.
30.10.2018 Norton vyrobí padesát kousků nového 961 Street Čistá nádhera Jen škoda té ceny...jen pro vyvolené...
13.10.2018 STK pro motorky jednou za čtyři roky Já jsem taky tento týden volal na úřad v Olomouci - Oddělení technické způsobilosti a evidence vozidel, konkrétně tel. č. 585513739 a bylo potvrzeno to co je uvedeno v dopise https://www.velorexy...ategorii-l-na-4-roky z příspěvku níže. Dokonce jsem narazil i na firmu, která to vyřídí za vás, ale "zadarmo ni kufe..pane Čumpera...ale 800kč. V případě osobní návštěvy úřadu je to zdarma Takže není třeba nic hrotit. Všem se platnost TK automaticky prodloužila od poslední prohlídky na 4 roky.
13.10.2018 Pohled Jakuba Smrže na aktuální témata světa dvou kol Už se poprali?
24.9.2018 Kawasaki Z900RS Cafe: Kafáč pro každý den Jednim slovem a pak bych jeste mozna dodal
+1 
10.9.2018 CF Moto MT650: Nečekané čínské překvapení Nebýt toho, že je to čína asi bych o ní přemýšlel. Ale nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci...Každopádně přeji hodně štěstí a radosti novým majitelům. Mě nákup nového čínského stroje (jiné značky) stačil, zůstanu raději u osvědčených značek.
+3 
28.7.2018 Přinášíme nové podrobnější informace o Moto Guzzi V85 A pak že to nejde bez zobáku Hmmmm, nevypadá to fakt špatně. Taky jsem zvědav na cenovku. Jen tak dál!!
-1
9.7.2018 Suzuki SV 650X: X jako xříženec Tuhle motorku bych si dokázal představit ve své garáži s naprostým klidem. Cena už sice není taková pecka jako ve zlaté době (kolem roku 2008, kdy se SV dalo pořídit za nějakých 145 tis, 12-ka banďouř za cca 170 tis atd.), ale na tu bídu co se dnes nabízí (jak to nevypadá jako transformers, hmyzák apod., není to asi dost coooool), bych SV zařadil mezi ty povedenější. Dokonce se nebojím přiznat, že se mi celkem líbí. Jasně, v této cenové kategorii se asi moc motorek bez jakékoliv výtky na kvalitu zpracování, použitých komponentů, estetiky atd. nenajde.
Ale my češi jsme experti v kritizování, takže si dokážeme vždycky najít něco na čem si uděláme dobře...Bohužel těch co méně kecají a o to více dělají, už tolik na skladě není...třeba když se podívám na ty rozkopané silnice a kolem postávající silničáře...Omlovám se za menší odbočku od tématu (u nás hodně aktuální - objížďka objížďky na denním pořádku..).
Ať nám to jezdí
+1 
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

TOPlist