Komentáře
Nalezeno 5028 záznamů
1.7.2013 | Článek | Rovněž smekám klobouk až k zemi Musíš mít solidní fyzičku, zvedat v noci padlou motorku. Nebo dobrý grif |
1.7.2013 | Článek | DTSenior35: Ohledně toho problému satelitní Yamahy - je to ta záležitost s těžištěm? Že na rozdíl od továrny nemá část paliva pod sedlem, těžiště je výš a hůře se zatáčí, dokud se množství paliva jízdou nespotřebuje? +1 |
30.6.2013 | Článek | 4star 29.06.13 v 21:43: Pokud se na šmejdu nedá zajet pole ani bedna, měl bych dotaz: Byla Ducati v době, kdy na ní končil Stoner a začínal Rossi šmejd? Pokud ano, jak to, že Stoner dokázal vyhrávat? Pokud ne, jak to, že na ní Rossi vyhrávat nedokázal? +1 -1 |
28.6.2013 | Článek | Jo, Hanika ho pěkně vycukal To musí nasrat, takhle zahodit druhé místo v poslední šikaně! -1 |
27.6.2013 | Článek | Pešek byl výborný dvoutaktář, ale 4T mu podle mě nějak nesedí. Pral se s tím už v Moto2 a teď to pokračuje. +2 -1 |
26.6.2013 | Článek | Helma, která i s elektronikou a akumulátory bude vážit jen 1,4 kila? To bude mít skořepinu z vajíčka, ne? A za třicet tisíc náhrada BT sluchátka k navigaci... Ale jo, on to někdo stejně koupí. +1 |
26.6.2013 | Článek | Ano, četlo se to výborně I když jsem tam nebyl (kolize termínu s něčím jiným), tak jako bych tam byl. +1 |
21.6.2013 | Článek | Podle mě "cesta kolem světa" (myšleno zeměkoule) znamená překročit buď všechny poledníky, nebo všechny rovnoběžky. Což tahle trasa splňuje. +4 |
21.6.2013 | Článek | Taky držím palce a objednám samolepku. Ale ta přední vidlice mi ze 634 nepřipadá. Jestli se nepletu, je z novější 638. |
17.6.2013 | Článek | "Suzuki je hromada sraček!" (kdo ještě pamatuje ten vtip?) +5 -3 |
17.6.2013 | Článek | Goga: A co by podle tebe bylo to správné rozhodnutí? |
13.6.2013 | Článek | Jednak jsou v tom omezení, jak píše AKRO, jednak jednotné pneu, kterým se musí přizpůsobit nastavení motorky, a taky počasí. Pokud jeden rok "sedne" a pak pět let nato není tak optimální, rekord vydrží i když technika pokročí kupředu. +4 |
11.6.2013 | Článek | Přesně tak, specíálně Kawy jsou řinčáky, totéž vzduchové motory od Suzuki, Viraga za tepla drnčí jako šicí stroje... Pokud si to nějaký kupec přečte a vezme doslova, půlka motorek se stane neprodejnými. Moje zkušenost říká, že pokud jde z nějakého motoru pazvuk pravidelný, nebývá to závada. Průšvih bývají náhodné zvuky. |
9.6.2013 | Článek | mike99 má jako obvykle svůj, zkreslený a nevyvratitelný názor na určité věci, který s ním málokdo sdílí. Biaggi by musel být opravdu kouzelník, aby dokázal ze sedla motorky zařídit, aby se i druhá jízda v Monze zkrátila a udělovaly se jen poloviční body. Protože on samozřejmě věděl, že ten půlbod mu za pár měsíců vyhraje šampionát, že? mike99, zkus se někdy podívat, jaký je rozdíl v maximálce SSP a SBK a jaký je rozdíl v přetížení při brždění. Pak ti možná dojde, proč SBK jet nemohly, zatímco SSP když přestalo pršet ano. -1 |
7.6.2013 | Článek | blátošlap: Byl k smíchu svými výkony, když na shodné motorce už nestačil ani na nováčka Abrahama. Už se tam držel jen zuby nehty a kazil si pověst. Biaggi si může rýpat do Valeho celkem oprávněně. Poznámka, že je kouzelník, když po dvou tragických sezónách získal místo u tovární Yamahy je naprosto pravdivá. Takový Crutchlow by si to místo zasloužil víc. +7 -3 |