Komentáře
Nalezeno 5 záznamů
22.7.2013 | Článek | Trochu se usmívám při poznámkách o vychytaných detailech, které měl PE již vyřešené před více něž 10 lety. A důležitosti či nezbytnosti tempomatu u cesťáku, abych mohl jezdit dálnice, tak tomu nerozumím už vůbec. Každý ať si jezdí to svoje |
14.8.2012 | Článek | Ahoj Rendo, podle profilový fotky jsem Tě nepoznal Pokud bys jel znova na fazeru, tak se přidám |
4.5.2011 | Článek | mardock : ... jen jsem dopsal pár objektivních informací, každý si stejně vybírá tu svoji mašinu více srdcem. Důležité je moci a mít na čem, s kým a kam jet +1 |
4.5.2011 | Článek | Zdravím všechny cestovatele ! Po přečtení všech příspěvků přeci jen doplním něco za sebe. Porovnávat různé stroje má smysl v dané kategorii. Silniční tourery dělím na : jízda solo rovně, jízda duo rovně a jízda duo curve = PAN Jízda solo curve je již více sporttourer. Posilovač brzd na motorce nemá co dělal, potřebuji hlavně citlivé a přesné dávkování. Dual bzrdy jsou u tourerů standard. ABS jistě, když brzdím až do ABS, tak jde již o prů..., a ABS pomůže ustát naložený stroj. Tourer nemá mít žádné "ušlechtilé" vibrace. Spotřeba a dojezd je důležitý parametr. Spotřeba duo= 500 kg na PANu je : podle předpisů za 5l, průměr všude 5,5l, německá dálnice za 6l. Při nádrži 29 l je to vždy dojezd přes 500 km. PAN s plexi vysunutým na doraz je již cabriolet. A k aerodynamice dodám jen, že když stojí vedle sebe PAN a jiné, tak není co dodávat. |
16.11.2010 | Článek | Letos jsme projezdili Pyreneje, příští rok budeme hledat Tvoje stopy Přeju šťastné návraty. |