renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

jpb

Offline: 13.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 61
Město: Horní Žďár
Lokalita: Karlovy Vary ...
Založil témat: 1x
Body komentářů: 1
ID uživatele: 48172
Registrace: 6.2.2008

Adresa profilu:http://jpb.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 5 záznamů

22.7.2013 Článek Trochu se usmívám při poznámkách o vychytaných detailech, které měl PE již vyřešené před více něž 10 lety.
A důležitosti či nezbytnosti tempomatu u cesťáku, abych mohl jezdit dálnice, tak tomu nerozumím už vůbec.
Každý ať si jezdí to svoje
14.8.2012 Článek Ahoj Rendo, podle profilový fotky jsem Tě nepoznal Pokud bys jel znova na fazeru, tak se přidám
4.5.2011 Článek mardock : ... jen jsem dopsal pár objektivních informací,
každý si stejně vybírá tu svoji mašinu více srdcem.

Důležité je moci a mít na čem, s kým a kam jet
+1 
4.5.2011 Článek Zdravím všechny cestovatele !
Po přečtení všech příspěvků přeci jen doplním něco za sebe.
Porovnávat různé stroje má smysl v dané kategorii.
Silniční tourery dělím na : jízda solo rovně, jízda duo rovně a jízda duo curve = PAN
Jízda solo curve je již více sporttourer.

Posilovač brzd na motorce nemá co dělal, potřebuji hlavně citlivé a přesné dávkování.
Dual bzrdy jsou u tourerů standard. ABS jistě, když brzdím až do ABS, tak jde již o prů..., a ABS pomůže ustát naložený stroj.
Tourer nemá mít žádné "ušlechtilé" vibrace.
Spotřeba a dojezd je důležitý parametr.
Spotřeba duo= 500 kg na PANu je :
podle předpisů za 5l, průměr všude 5,5l, německá dálnice za 6l.
Při nádrži 29 l je to vždy dojezd přes 500 km.
PAN s plexi vysunutým na doraz je již cabriolet.
A k aerodynamice dodám jen, že když stojí vedle sebe PAN a jiné, tak není co dodávat.
16.11.2010 Článek Letos jsme projezdili Pyreneje,
příští rok budeme hledat Tvoje stopy
Přeju šťastné návraty.

TOPlist