Komentáře
Nalezeno 27 záznamů
4.11.2023 | Článek | Souhlasím, že sice RE nabídne s touto novou generací asi lepší motorku, ale bohužel takovou už můžeme koupit i jinde. Ten jednoduchý a levný traktor to už asi nebude. Celkem by mě zajímala kvalita Mash X-Ride 650 Trail, což by teoreticky mohla být alternativa původního Himalayanu. Ale je to Číňan a obávám se, že podvozkově to asi bude dost kulhat. Spolehlivost snad ověří majitelé nových Jawa 650, co jsou teď na trhu, jelikož základ je stejný. |
10.10.2023 | Článek | Dávám tomu jedenáct bodů z deseti. Tohle je paráda |
8.6.2023 | Článek | Tak jednoduché to zase nebylo. Ještě se musela uříznout spodní polovina štítku, jelikož průměry světel neseděly a když byl v celku, tak to bylo příliš do očí bijící. |
8.6.2023 | Článek | Jako retro sice ještě pořád jede, ale taky frčí endura. Kdyby dováželi bez úpravy Mash X-Ride 650 Trail (s 21" kolem), tak bude zájem větší, než o tyhle dva kousky. Je asi na čase odpoutat se od konopnice, nebo kývačky (kterou mají v portfoliu ještě jednu) a nabídnout také něco jiného, když už to existuje. A klidně na to mohou lepit samolepky Jawa 6-Days apod. +6 |
1.2.2023 | Článek | Má 19” přední kolo, což byl jeden z parametrů výběru. Ale jinak by tam výkonově/hmotnostně/cenově seděla. |
1.2.2023 | Článek | Pokud bych měl motorku pužívat na adventure cestování a ne na cesty směr kavárna, nebo Grossglockner, tak bych osobně kvitoval ocelový rám. Ten se in the middle of nowhere svaří podstatně jednodušeji, než hliník. |
9.9.2022 | Článek | Výrobci budou vždy sypat to, co si koupí REÁLNĚ nejvíc lidí. Ne to, co BY si koupilo pár lidí na fóru. Pro ty, co nejsou v kategorii BY koupilo potom nabízí řešení malosérie, samozřejmě za dost vyšší cenu odpovídající specifickým požadavkům (např. CCM něco podobného mělo). Ale tyhle požadavky přesně ocení pár jedinců a masa zákazníků bude preferovat každodenní použitelnost a univerzálnost ideálně s náznakem adventure, aby v kanceláři působili jakože napůl Indiana Jones. Což např, CB500X přesně splňuje. A kdo by od ní (a jí podobných) přeci jen chtěl víc, tak např. v Anglii je pár firem, které lepší podvozek a dráty za patřičný obnos doplní. |
13.3.2022 | Článek | Nesmrtelný univerzál. |
3.2.2022 | Článek | V článku je uvedeno, že je to hlavně z důvodu, že by nebylo co vystavovat. Současné problémy s nedostatkem všeho ani modrý ptáci ani Andreš neovlivní. |
30.1.2022 | Článek | Naposledy jeli chlapci na električkách od H&D. Tak asi tolik k jejich aktuální volbě. |
28.10.2021 | Článek | Trochu mě udivuje, že se nenašel nikdo, kdo by svařil hliník. Mně se podařilo najít dílnu i v Tunisku - podlaha sice byla jen udusaná hlína, ale hliník svařili (ale bylo to jen víko skrz které ukapával po pádu z vlastní blbosti olej a ne vana). To víko mám dodnes na památku |
25.2.2021 | Článek | Rozdíl proti Hondám, které tak nějak kopírují, je zhruba 17.000 CZK (přičemž Hondí Xko má 19" vpředu). Jo, je to sice zhruba 10% ceny, ale musel by to být zásadní odpor k Hondám (nevím, žádnou jsem nikdy neměl), abych volil při tomto rozdílu tohle. +2 |
2.6.2020 | Článek | Nemyslím si, že by Němci něco zaráželi: https://www.auto.cz/nemci-chteji-zakazat-jizdu-na-motorce-o-svatcich-a-nedelich-ty-elektricke-mohou-dostat-vyjimku-134661?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null |
6.5.2020 | Článek | Dal jsem si jednou cca. 1100 km během 12 hodin (přístav v Janově - Praha přes Miláno, samozřejmě vše po dálnici). Ale druhý den se mi na motorku nechtělo ani dívat . +1 |
15.8.2018 | Článek | Je to moooc pěkný. Jen se mi nezdá, že by originál Varan měl 220 kg. Hodnoty pro suchou, které jsem rychle našel jsou 230-245 kg. +1 |