renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

kotzitzaq

Offline: 15.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Praha
Lokalita: Praha
Pomohl: 6x
Napsal příspěvků: 191x
Body komentářů: 20 / 3
ID uživatele: 45613
Registrace: 17.3.2008

Adresa profilu:http://kotzitzaq.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 27 záznamů

4.11.2023 Článek Souhlasím, že sice RE nabídne s touto novou generací asi lepší motorku, ale bohužel takovou už můžeme koupit i jinde. Ten jednoduchý a levný traktor to už asi nebude. Celkem by mě zajímala kvalita Mash X-Ride 650 Trail, což by teoreticky mohla být alternativa původního Himalayanu. Ale je to Číňan a obávám se, že podvozkově to asi bude dost kulhat. Spolehlivost snad ověří majitelé nových Jawa 650, co jsou teď na trhu, jelikož základ je stejný.
10.10.2023 Článek Dávám tomu jedenáct bodů z deseti. Tohle je paráda
8.6.2023 Článek Tak jednoduché to zase nebylo. Ještě se musela uříznout spodní polovina štítku, jelikož průměry světel neseděly a když byl v celku, tak to bylo příliš do očí bijící.
8.6.2023 Článek Jako retro sice ještě pořád jede, ale taky frčí endura. Kdyby dováželi bez úpravy Mash X-Ride 650 Trail (s 21" kolem), tak bude zájem větší, než o tyhle dva kousky. Je asi na čase odpoutat se od konopnice, nebo kývačky (kterou mají v portfoliu ještě jednu) a nabídnout také něco jiného, když už to existuje. A klidně na to mohou lepit samolepky Jawa 6-Days apod.
+6 
1.2.2023 Článek Má 19” přední kolo, což byl jeden z parametrů výběru. Ale jinak by tam výkonově/hmotnostně/cenově seděla.
1.2.2023 Článek Pokud bych měl motorku pužívat na adventure cestování a ne na cesty směr kavárna, nebo Grossglockner, tak bych osobně kvitoval ocelový rám. Ten se in the middle of nowhere svaří podstatně jednodušeji, než hliník.
9.9.2022 Článek Výrobci budou vždy sypat to, co si koupí REÁLNĚ nejvíc lidí. Ne to, co BY si koupilo pár lidí na fóru. Pro ty, co nejsou v kategorii BY koupilo potom nabízí řešení malosérie, samozřejmě za dost vyšší cenu odpovídající specifickým požadavkům (např. CCM něco podobného mělo). Ale tyhle požadavky přesně ocení pár jedinců a masa zákazníků bude preferovat každodenní použitelnost a univerzálnost ideálně s náznakem adventure, aby v kanceláři působili jakože napůl Indiana Jones. Což např, CB500X přesně splňuje. A kdo by od ní (a jí podobných) přeci jen chtěl víc, tak např. v Anglii je pár firem, které lepší podvozek a dráty za patřičný obnos doplní.
13.3.2022 Článek Nesmrtelný univerzál.
3.2.2022 Článek V článku je uvedeno, že je to hlavně z důvodu, že by nebylo co vystavovat. Současné problémy s nedostatkem všeho ani modrý ptáci ani Andreš neovlivní.
30.1.2022 Článek Naposledy jeli chlapci na električkách od H&D. Tak asi tolik k jejich aktuální volbě.
28.10.2021 Článek Trochu mě udivuje, že se nenašel nikdo, kdo by svařil hliník. Mně se podařilo najít dílnu i v Tunisku - podlaha sice byla jen udusaná hlína, ale hliník svařili (ale bylo to jen víko skrz které ukapával po pádu z vlastní blbosti olej a ne vana). To víko mám dodnes na památku
25.2.2021 Článek Rozdíl proti Hondám, které tak nějak kopírují, je zhruba 17.000 CZK (přičemž Hondí Xko má 19" vpředu). Jo, je to sice zhruba 10% ceny, ale musel by to být zásadní odpor k Hondám (nevím, žádnou jsem nikdy neměl), abych volil při tomto rozdílu tohle.
+2 
2.6.2020 Článek Nemyslím si, že by Němci něco zaráželi: https://www.auto.cz/nemci-chteji-zakazat-jizdu-na-motorce-o-svatcich-a-nedelich-ty-elektricke-mohou-dostat-vyjimku-134661?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
6.5.2020 Článek Dal jsem si jednou cca. 1100 km během 12 hodin (přístav v Janově - Praha přes Miláno, samozřejmě vše po dálnici). Ale druhý den se mi na motorku nechtělo ani dívat .
+1 
15.8.2018 Článek Je to moooc pěkný. Jen se mi nezdá, že by originál Varan měl 220 kg. Hodnoty pro suchou, které jsem rychle našel jsou 230-245 kg.
+1 
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist