Komentáře
Nalezeno 71 záznamů
19.8.2023 | Článek | Beru to z pohledu prodejce, který se tím živí a vím přesně, že až budu tuhle motorku v Itálii naceňovat, nabídku za lehce ojetou o 100t méně než je nová a dostal bych to, ale stejně ji nevezmu, protože se i tak bude špatně prodávat . V nabídce máme Fantic Caballero 125, která stojí nová nesmyslných 150t.,prodáváme jetou za 90t., a nikdo ji nechce., Yamaha bude více držet cenu i si najde daleko více kupců. V Italii se běžně mění motorky po roce. |
17.8.2023 | Článek | Problém této motorky je nesmyslná cena ostatně jako u všech modelů Fantic. Kupující se musí smířit s tím, že cena ojetiny okamžitě klesne pod úroveň ojetého modelu XSR. V reálu to znamená 70t. minus hned za první rok a to ještě případný kupec se bude hledat vždy o něco déle, než u Japonce. |
23.8.2013 | Článek | Náhodou není tak až špatnej, po prvním trenále by v Moto2 byl 10. A jede rychle stejně jako borci v Alpe Adria +3 |
22.8.2013 | Článek | Vyhozený prachy .. +4 -5 |
11.7.2013 | Článek | Prodáváme tyhle skůtry a musím říct že jsou opravdu super, měl jsem na prodejně hned vedle stát Peugeota Speedfight II a ten byl co do zpracování a použitých materiálů podle tohoto jako levnej číňan .. +1 |
16.6.2013 | Článek | Všechno jen proto, že jsi přesedl z J.b.ky na M.rd.ku ... není se čemu divit a co komentovat, prostě zabitá sezona. |
27.5.2013 | Článek | To je hrozenej blábol .. nemá cenu všechno psát bylo by to na dlouho a zabitej čas .. prostě v CZ je 80-90% motorek dovezenejch většinou od dovozce .. i ta i od toho "majitele" od kterého je prej lepší kupovat .. my po prohlídce odmítáme 50-60% protiúčtů a výkupů od "majitelů" takže vím co tady jezdí.Ale je zase pravda že druhej den tu motorku najdu v inzerci v jiném bazaru .. takže je to všechno kus od kusu a univerzální návod neexistuje ... ... každopádně jezděte s někým kdo tomu opravdu rozumí (to není zas tak moc lidí jak si myslíte ) a smiřte se s tím že je potřeba toho objet víc,tím spíše když je aktuálně určitých motorek v nabídce dost málo Tak hodně štěstí |
20.5.2013 | Článek | závodí zde pouze "podnikatelé", ... to je blábol . +2 |
24.3.2013 | Článek | jj Vale první , snad už to tak zůstane .. +9 -3 |
8.1.2013 | Článek | Zajímavé .. u nás v bazaru nárůst prodeje o cca 28% |
12.12.2012 | Článek | fiasko : SOUHLAS !! dělal jsem řidičák ve 22 rovnou na velkou ( v tu dobu to ani jinak nebylo) koupil jsem hned sporta 100ps před tím párkrát pujčenej fichlt a přežil jsem to !! Nechápu jak je to možné .. jo a téměř smrtelnou nehodu jsem měl ve 30. Kdybch to měl dělat dneska a jezdit na GPZ co nebrzdí o podvozku nemluvě, tak to se na to taky vys... +2 |
12.12.2012 | Článek | Často zde v krámě slyším názor od těch co už mají neomez. papíry : Jo to je dobře že to tak je!! Aspoň nebude všude tolik motorek a bude to lidem vzácnější, teď se tady na velké mašině prohání kdejakej mlaďoch a je toho moc .. jen ať si počkají a spoutu to i odradí !! To mi připadá hodně sobecké .. +1 -1 |
12.12.2012 | Článek | U 25kw neplatí omezení dvojnásobku, ten kdo má ŘP s omezením na 25kw může řídit i 150kw motorku omezenou na těch 25kw. +1 |
12.12.2012 | Článek | Podle mě je to blbost, hlavně to omezení na max.70kw Nejprodávanější motorky určené pro začátečníky na kterých většinou každý motorkář začínal jako H6, FZ6 , GSR atd. mají být od 24let ?? To je pěkná blbost .. statisticky mají bejvtší úmrtnost motorkáři kolem 30-35let, takže tímto sě nic nezmění .. Další věc, jak policajt při kontrole pozná kolik má vlastně motorka normálně kw ?? V TP se píše jen aktuální výkon, ne ten původní. Takže jak to budou zjišťovat ? Už vidím policajta jak na místě složitě hledá v nějkých lejstrech výkon dle typu a roku výroby. +1 -1 |
29.8.2012 | Článek | Já vždycky věděl že on je ten nejlepší z našich ! Techniku měl vždycky průměrnou možná i horší, ale vždy dokázal zajet fantasticky !! Gratuluji .. |