renocar_unor



PROFIL UŽIVATELE

iVlada

Online Hlavní stránka sekce

Skupina: Redaktor
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Praha
Lokalita: Praha
Poděkoval: 1x
Založil témat: 9x
Napsal příspěvků: 33x
Body komentářů: 80 / 74
ID uživatele: 44009
Registrace: 3.4.2008

Adresa profilu:http://ivlada.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 509 záznamů

22.9.2023 Článek Úplně stejně to vidím i já
22.9.2023 Článek Jardo, neberu to ve zlém, to určitě ne. Jen vždycky chci konstruktivní kritiku, abych si z ní mohl vzít zpětnou vazbu a měl obrázek o tom, co naše čtenáře zajímá a co chtějí... Z prvního komentáře to úplně nebylo zřejmé. Každopádně díky za upřesnění a vysvětlení, a to co píšeš v posledním komentáři je pravda pravdoucí.
Ano, doporučit motorku není jednoduché, tím spíš, když jde o sportovní nářadí, jako mašiny TM jsou. Také potřebuju danou osobu znát a tím mám na mysli její fyzické proporce, zkušenosti a účel, za kterým si motorku pořizuje. Jak říkám, dneska není špatné motorky, ale špatného výběru.
Jinak prezentace podobného charakteru, kde je k dispozici kompletní modelová řada a víc než omezený čas na svezení, je hlavně o všeobecném představení modelového roku a něco málo dojmech z jízdy. Vždycky se snažím vzít pod zadek modely, které jsou nejoblíbenější a nejprodávanější a alespoň něco málo o nich na kameru říct. Podobně to mají ostatní moto novináři a o atraktivní modely je rvačka Asi chápeš, že je to dost o kompromisech a o boji s časem. Ale i tak mě to baví a dělám to pro naši čtenářskou základnu bahňáků moc rád.
21.9.2023 Článek Ahoj Jardo, já zase nevím, jak reagovat na tento komentář… šlo o prezentaci modelů 2024 a průvodní článek letmo představil značku TM a shrnul modelovou řadu a inovace modelů 2024. To samé zaznělo i ve videu, plus pár dojmu z krátkého svezení. To svezení bylo fakt krátké a na každou motorku bylo 10 min. Proto jen pár dojmů a postřehů, nicméně víc, než zmiňuješ. Jestli budeš mít možnost, zajeď na testovaní TM, které u nás proběhne a z krátké ochutnávky udělej report, který rádi zveřejníme.
30.7.2023 Článek Díky moc! Upřímně, já na GSX-8S najel jenom pár kilometrů, když jsem ji zabavil Honzisovi. Mě se tam líbil motor a hlavně jeho dravost hned od prvního pootočení plynem. Hornet takový nástup výkonu nemá, ale naopak má super střední pásmo a vršek. Ovladatelnost je u obou super. Pocitově mi Suzuki přijde trošku menší a štíhlejší. Bohužel jsem toho na Suzuki opravdu moc nenajel, tak nemůžu víc porovnávat. Omlouvám se. Nicméně redakční srovnávák bude, jak už zmínil Jarda.
30.7.2023 Článek Ach jo, to je zase kvalitní komentář… Honda uvádí výkon v kW a já záměrně převádím na koně, protože to tak drtivá většina našich čtenářů chce. 35 kW je uvedeno záměrně, protože je to limit řidičáků A2 a tak se pro upřesnění píše takto. Je super, že máte přehled co umím a co ne, bravo! Se vší úctou, mě naopak Váš komentář napověděl, že umíte dobře prudit a hledat problém tam, kde není.
14.7.2023 Článek Možnost přímého srovnání jsem neměl, ale kluci z redakce jo, tak je brzy hodí do placu. Jsou to motorky, a vždycky rám vibrace budou. Na Suzuki jsou kolem 6000ot. cítit víc, to je fakt. Ale charakter motoru mi sedí víc u Suzuki o trochu víc a to hlavně kvůli průběhu a šťavnatému spodku. Jsem rád ze Suzuki udělala velice slušně fungující motorku.
13.7.2023 Článek Zatím je to specialita jen některých evropských trhů, ale dobrá zprava je, že se obě verze brzy dostanou i na náš, jako jsem psal níže u příspěvku PelikaSK. Za mě super a palec hore!
13.7.2023 Článek Je to tak a podle posledních informaci budou na podzim/začátkem dalšího roku i na našem trhu. Explorer bude mít níž sedlo, větší plexi a nižší zdvihy pérování (tuším 190mm), atd. Extreme bude hlavně o lepším podvozku KYB jako používá WR.
13.7.2023 Článek Tak jsem ji našel a vložil na konec článku. Teď tedy můžeš posoudit sám, za mě fotka na houbelec a ještě bouchlá vesta
3.7.2023 Článek https://www.motorkar...ych-endur-31369.html

https://www.motorkar...ndura-450-18247.html
3.7.2023 Článek Ano, takové srovnání jsme s redakcí už dělali. Endura i motokros. V plánu je také letos v průběhu podzimu, pokud budou k dispozici motorky různých značek.

https://www.motorkar...r-300-ccm-37989.html
5.5.2023 Článek Ahoj vessmire, za mě to jsou hodně podobné pneumatiky a v terénu se od nich dají očekávat podobné vlastnosti. Na silnici také hodně podobné, stejně hučí, ale Raid možná nabídne větší nájezd. Karoo 4 fungují velice dobře, nicméně hodně dobré vlastnosti na asfaltu jsou vykoupeny menším nájezdem. Raid je nová pneumatika a teprve čas ukáže (tato sezona), kolik vydrží. Všechno ale ovlivňuje milión faktorů, viz. článek.
3.5.2023 Článek Jarda to vzal za mě, díky takže něco málo dojmů můžeš očekávat. Už za pár dní budu mít Hondu Transalp na několik dní v garáži a s redakcí plánujeme udělat jeho testík v terénu od lehčího až po těžší. Velice podrobný test přivezl z Portugalska Honzis.
3.5.2023 Článek Ahoj K167, moc díky za komentář a postřehy. Ano, pod to co píšeš se můžu v klidu podepsat. Za mě má boční vedení Dunlop Trailmax Raid o krapet lepší než Pirellka, to ano. Nedávno jsem na nich jezdil v mokrým písku na R1250GS a celkem to šlo, nicméně pneumatika do těžšího terénu to není a je potřeba pamatovat, že jde o homologovanou pneumatiku 50% silnice/50% terén. Za mě spíš 60%/40%... Bláto a mokrá tráva vždycky budou těžkým oříškem. Ale
19.3.2023 Článek Codo> ahoj Codo, otevři si sekci články a podívej se na skladbu zveřejněných článků za poslední měsíc, týden… pak zjistíš, že není pravda co píšeš.

TOPlist