Komentáře
Nalezeno 509 záznamů
22.9.2023 | Článek | Úplně stejně to vidím i já |
22.9.2023 | Článek | Jardo, neberu to ve zlém, to určitě ne. Jen vždycky chci konstruktivní kritiku, abych si z ní mohl vzít zpětnou vazbu a měl obrázek o tom, co naše čtenáře zajímá a co chtějí... Z prvního komentáře to úplně nebylo zřejmé. Každopádně díky za upřesnění a vysvětlení, a to co píšeš v posledním komentáři je pravda pravdoucí. Ano, doporučit motorku není jednoduché, tím spíš, když jde o sportovní nářadí, jako mašiny TM jsou. Také potřebuju danou osobu znát a tím mám na mysli její fyzické proporce, zkušenosti a účel, za kterým si motorku pořizuje. Jak říkám, dneska není špatné motorky, ale špatného výběru. Jinak prezentace podobného charakteru, kde je k dispozici kompletní modelová řada a víc než omezený čas na svezení, je hlavně o všeobecném představení modelového roku a něco málo dojmech z jízdy. Vždycky se snažím vzít pod zadek modely, které jsou nejoblíbenější a nejprodávanější a alespoň něco málo o nich na kameru říct. Podobně to mají ostatní moto novináři a o atraktivní modely je rvačka Asi chápeš, že je to dost o kompromisech a o boji s časem. Ale i tak mě to baví a dělám to pro naši čtenářskou základnu bahňáků moc rád. |
21.9.2023 | Článek | Ahoj Jardo, já zase nevím, jak reagovat na tento komentář… šlo o prezentaci modelů 2024 a průvodní článek letmo představil značku TM a shrnul modelovou řadu a inovace modelů 2024. To samé zaznělo i ve videu, plus pár dojmu z krátkého svezení. To svezení bylo fakt krátké a na každou motorku bylo 10 min. Proto jen pár dojmů a postřehů, nicméně víc, než zmiňuješ. Jestli budeš mít možnost, zajeď na testovaní TM, které u nás proběhne a z krátké ochutnávky udělej report, který rádi zveřejníme. |
30.7.2023 | Článek | Díky moc! Upřímně, já na GSX-8S najel jenom pár kilometrů, když jsem ji zabavil Honzisovi. Mě se tam líbil motor a hlavně jeho dravost hned od prvního pootočení plynem. Hornet takový nástup výkonu nemá, ale naopak má super střední pásmo a vršek. Ovladatelnost je u obou super. Pocitově mi Suzuki přijde trošku menší a štíhlejší. Bohužel jsem toho na Suzuki opravdu moc nenajel, tak nemůžu víc porovnávat. Omlouvám se. Nicméně redakční srovnávák bude, jak už zmínil Jarda. |
30.7.2023 | Článek | Ach jo, to je zase kvalitní komentář… Honda uvádí výkon v kW a já záměrně převádím na koně, protože to tak drtivá většina našich čtenářů chce. 35 kW je uvedeno záměrně, protože je to limit řidičáků A2 a tak se pro upřesnění píše takto. Je super, že máte přehled co umím a co ne, bravo! Se vší úctou, mě naopak Váš komentář napověděl, že umíte dobře prudit a hledat problém tam, kde není. |
14.7.2023 | Článek | Možnost přímého srovnání jsem neměl, ale kluci z redakce jo, tak je brzy hodí do placu. Jsou to motorky, a vždycky rám vibrace budou. Na Suzuki jsou kolem 6000ot. cítit víc, to je fakt. Ale charakter motoru mi sedí víc u Suzuki o trochu víc a to hlavně kvůli průběhu a šťavnatému spodku. Jsem rád ze Suzuki udělala velice slušně fungující motorku. |
13.7.2023 | Článek | Zatím je to specialita jen některých evropských trhů, ale dobrá zprava je, že se obě verze brzy dostanou i na náš, jako jsem psal níže u příspěvku PelikaSK. Za mě super a palec hore! |
13.7.2023 | Článek | Je to tak a podle posledních informaci budou na podzim/začátkem dalšího roku i na našem trhu. Explorer bude mít níž sedlo, větší plexi a nižší zdvihy pérování (tuším 190mm), atd. Extreme bude hlavně o lepším podvozku KYB jako používá WR. |
13.7.2023 | Článek | Tak jsem ji našel a vložil na konec článku. Teď tedy můžeš posoudit sám, za mě fotka na houbelec a ještě bouchlá vesta |
3.7.2023 | Článek | https://www.motorkar...ych-endur-31369.html https://www.motorkar...ndura-450-18247.html |
3.7.2023 | Článek | Ano, takové srovnání jsme s redakcí už dělali. Endura i motokros. V plánu je také letos v průběhu podzimu, pokud budou k dispozici motorky různých značek. https://www.motorkar...r-300-ccm-37989.html |
5.5.2023 | Článek | Ahoj vessmire, za mě to jsou hodně podobné pneumatiky a v terénu se od nich dají očekávat podobné vlastnosti. Na silnici také hodně podobné, stejně hučí, ale Raid možná nabídne větší nájezd. Karoo 4 fungují velice dobře, nicméně hodně dobré vlastnosti na asfaltu jsou vykoupeny menším nájezdem. Raid je nová pneumatika a teprve čas ukáže (tato sezona), kolik vydrží. Všechno ale ovlivňuje milión faktorů, viz. článek. |
3.5.2023 | Článek | Jarda to vzal za mě, díky takže něco málo dojmů můžeš očekávat. Už za pár dní budu mít Hondu Transalp na několik dní v garáži a s redakcí plánujeme udělat jeho testík v terénu od lehčího až po těžší. Velice podrobný test přivezl z Portugalska Honzis. |
3.5.2023 | Článek | Ahoj K167, moc díky za komentář a postřehy. Ano, pod to co píšeš se můžu v klidu podepsat. Za mě má boční vedení Dunlop Trailmax Raid o krapet lepší než Pirellka, to ano. Nedávno jsem na nich jezdil v mokrým písku na R1250GS a celkem to šlo, nicméně pneumatika do těžšího terénu to není a je potřeba pamatovat, že jde o homologovanou pneumatiku 50% silnice/50% terén. Za mě spíš 60%/40%... Bláto a mokrá tráva vždycky budou těžkým oříškem. Ale |
19.3.2023 | Článek | Codo> ahoj Codo, otevři si sekci články a podívej se na skladbu zveřejněných článků za poslední měsíc, týden… pak zjistíš, že není pravda co píšeš. |