Komentáře
Nalezeno 511 záznamů
5.1.2024 | Článek | Nadšení bylo veliký do té chvíle, než jsem báwo musel vrátit. Nějaké plány jsem měl, to je fakt, ale zodpovědnost nakonec vyhrála nad spontánním nápadem ztratit se s mašinou v africké poušti. To by teprve byl příběh na Oskara |
5.1.2024 | Článek | Díky moc všem a je super, že vám tandem dělá radost. Do nového roku i nové sezony jen to nejlepší! |
5.1.2024 | Článek | PracoWat asi znamená makat za dva, když to dvojité V takových, co to dokážou, je ale málo |
5.1.2024 | Článek | Jasně, je to pro nás práce se vším všudy. Pro někoho na full a pro někoho na půl. Díky a jsme rádi, že se video líbí. |
18.12.2023 | Článek | Kluci, s Hubíky funguje oboustranná spolupráce naprosto fér a tím, že jejich kombošky používám spoustu let, mám k dispozici i servis. Pravda, využil jsem ho poprvé a ta cena je hlavně pro představu pro čtenáře, ovšem neměl bych problém si za servis zaplatit. Co se kvality týče, jsem spokojen a za ty roky je kombinéza naprosto v lati a možná taky díky tomu, že se o ni starám a rok co rok ji po sezoně sám vyčistím a ošetřím balsamem. A závěrem musím říct, že můžeme být rádi, že všichni máme na výběr, co na sebe oblečeme. Krom toho tu máme dvě silné domácí značky, co do toho šlapou, takže co víc si přát? |
23.11.2023 | Video | Je to u všech verzí, ale je dobře, že jde aktivovat režim Pro (dynamic nebo enduro) a tak je možné ABS na zadku odpojit a funguje to normálně a jde smykovat. V takovém režimu zadní brzda předek nepřipojuje, alespoň co jsem si na prezentaci vyzkoušel. |
15.11.2023 | Článek | Tak, tak, moudrá žena. Okamžitě by měla doplnit vývojový tým BMW Motorrad a ostatním německým kolegům vysvětlit, jak to s čudlíky a podsvícením má být. |
14.11.2023 | Článek | Já to říkám furt, není nad intimní osvětlení nahmatáš a ještě se můžeš kochat… |
11.11.2023 | Článek | Borci, díky moc za pozitivní reakce a Yamaze za perfektní prezentaci nové YZ250F a specialistky YZ125 GYTR |
11.11.2023 | Článek | Bruttopyr a petr1000001, díky moc konkurence, nekonkurence, máme mezi sebou super vztahy, a když to jde, dáme po pivku a moc rádi vezmeme endura a trošku zakrosíme. Až na hodně vzácné výjimky jsme v branži fajn parta a jsem za to rád! Určitě rád do tandemu pozvu další kluky z branže z jiných moto magazínů. +2 |
30.10.2023 | Článek | Přesně jak píše Zajoch, značka Suzuki představila o něco víc terénní verzi velkého Stroma, tak je logické vzít ho do terénu a udělat redakční test tímto způsobem. Mě by zase nedávalo velký smysl brát ho jenom na silnici. Takovou formu možná najdeš v některém jiném magazínu. Tady není o čem. No a že někdo rád terén ve stupačkách cestovních mašin (s offroadovými předpoklady) a někdo zase asfalt, tak to je taky každého věc. Proč by to tak nemělo být a proč by si každý nemohl vybrat, kde se bude bavit? Takový jih Španělska v terénu za řídítky ADV mašinách nemá jedinou chybu a zrovna před pád dny jsem se o tom přesvědčil ve stupačkách R 1300 GS. Konec konců i stále větší zájem o enduro kurzy na velkých mašinách mluví jasnou řečí. Prostě sto lidí, sto chutí a to je dobře, na tom se asi shodneme? |
30.10.2023 | Článek | Ahoj Brukev, omlouvám se za zpoždění, ale byl jsem na cestách. Mě ta helma vyhovuje a pokud bych měl něco zdrbnout, tak asi větší hlučnost a chtěl bych, aby trošku méně vibrovala sluneční clona. Kšilt je úplně v pohodě, nikdy mě nenapadlo ho dát dolů. Každopádně vždycky je to hlavně o tom, jak helma sedne, protože každý máme jinou hlavu a tím pádem vyhovuje jiný tvar skořepiny. Jo, a kdyby nebyla dobrá, nejspíš by si ji letos BMW nevybralo a nepasovalo do role originální výstroje. |
22.10.2023 | Článek | Destroyer, doplníme dlouhou verzi, tedy kompletní rozhovor, a to by při robotě mohlo být lepší. |
22.10.2023 | Článek | MP3 ještě budeme aktualizovat za kompletním nesestříhanou verzi. Nyní jde o zvukovou stopu video verze, a to by k práci nemuselo stačit. Ještě jednou omluva za komplikace, ale brzy bude všechno v lati |
21.10.2023 | Článek | MP3 je už k dispozici, tak hurá do práce a povídání s mladým cestovatelem Ondrou k tomu Omlouvám se za zpoždění. +2 |