renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Sim

Offline: 23.1.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný+
Pohlaví: Muž
Věk: 46
Město: Třemošná
Lokalita: Plzeň-sever P...
Pomohl: 3x
Založil témat: 4x
Napsal příspěvků: 651x
Body komentářů: 52 / 15
ID uživatele: 44
Registrace: 4.2.2008
ICQ:215051006

Adresa profilu:http://sim.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 109 záznamů

27.12.2019 Článek Igore, preju stastnou cestu ... uzij si ten "zajezd" ... vsak ty vis, jak to myslim
21.7.2019 Článek rogih > trochu osvety ... to co popisujes, je pomerne rozsireny blud. Je potreba rozlisovat automaticke vystavovani spojky (pohnes radickou => spojka vystavi, radicku vratis zpatky do stredove polohy => spojka sepne ... je to tedy "jen" ochrana prevodovky, aby u neumetelu nesla pres zuby) , ktere mely Jawy a Cezety od kejvacky vejs v podstate standardne, od automaticke spojky, kterou mela Jawa 250 Automatic, ktera skutecne fungovala podobne, jako ude zminovana Agusta ... tedy stojis, nastartujes, zaradis kvalt, povolis tlak na radicku ... a porad se nic nedeje, dokud nepustis brzdu a nevezmes za plyn!
+2 
30.5.2019 Článek kerut > "... tuhohost pruziny nezavisi na stoupani..."

Jenze ona zavisi, protoze prostor pro pruzinu mas dany a kdyz zmenis pocet zavitu, zmeni se i stoupani. Jinak to (a je otazka, jestli bohuzel, nebo bohudik) nejde.
-1
30.5.2019 Článek kerut > cely problem tveho chapani je, ze vychazis z mylneho predpokladu:
"... bud si zmer dve pruziny ze stejneho dratu, se stejnym poctem zavitu, s rozdilnou delkou..."

Ty nemuzes srovnavat stejny pocet zavitu s rozdilnou delkou ... ale stejne dlouhou pruzinu s rozdilnym poctem zavitu. Zjednodusene se da rict, ze jeden zavit pruziny se chova porad stejne, at je husty, nebo ridky. Ta cast pruziny, co bude mit (na stejnou delku a prumer dratu) zavitu mene, bude tvrdsi.

Dokud na sebe zavity hustsi casti nedosednou, pri danem zatizeni se kazdy zavit k sobe priblizi o srovnatelnou vzdalenost ... a jelikoz v hustsi casti je tech zavitu vic, zmackne se pruzina v teto casti vic, nez v te ridke (mysleno samozrejme v pomeru k delce dane casti pruziny).

Jo, kdyz uz zavity dosednou na sebe, to je neco jinyho ...
+1 
16.4.2019 Článek sramis > hydraulika je v principu snazsi, ale habaduru cuju ve vetsich neodpruzenych hmotach.

Co si pamatuju od kluku, co meli moznost jezdit WR450F 2trac, samotna jizda o tolik narocnejsi nebyla; predek je sice diky vyssi hmote takovej ... jak to rict, mozna tupejsi, proste vetsi nutna sila pri rejdovani riditkama, ale jakmile je predek v zaberu, neni to znat.
Spis je potreba si hlidat dopady pri skocich - kam mas namireny predni kolo, tam ti predek pojede a nema tendenci se srovnavat tam, kam se hybe motorka. Stejne tak pri sikmym prejezdu hluboky koleje ma predni kolo mnohem vetsi snahu se vysplhat ven.
+1 
2.2.2019 Článek pk14 > retro je moda a ceny veteranu tahnou nahoru ti, co tomu nerozmi, ale maj na to. Takze verim tomu, ze spousta lidi si dneska koupi kejchacku, bo si pamatujou, ze na tom kdysi jezdil tata / deda. Sami na motorce jeli naposled pred spoustou let a nedovedou si predstavit, jaky rozdil je mezi vlastnostma soucasny a pul stoleti stary motorky, vzdyt to vypada podobne, takze se to musi i podobne chovat

A pokud uz do toho zahuci a prozrou, rozhodne na to nebudou nadavat, presne ve stylu "Nehezky mluvíš o sloníkovi, takhle ho neprodáš."
31.1.2019 Článek pk14 > uz jsem to psal jinde ... lidi touzi po retro vzhledu ... a pokud na trhu takovy neni, sahnou po veteranu i ti, co by si jinak koupili novou retro motorku => ceny veteranu leti neumerne nahoru.
21.11.2018 Článek Slavek-moto > muzes to trochu rozepsat?
Docela by mne zajimalo, jak je na tom treba dva roky stary goucko v porovnani se soucasnymi napodobeninami - jestli uz to kopirovaci predbehli, nebo ne, pripadne zda to vyjde nastejno.
17.9.2018 Článek Mozna by nebylo od veci na to koukat trochu jinak ... proc nekdo chce Jawu?
Protoze je to nase znacka motorek? Protoze to je znacka s bohatou historii? Protoze to je znacka, na ktery jsem zacinal, jezdil ji tata, deda, pradeda atd?
Co z toho splnuje tahle motorka?
Pocit narodni hrdosti bere za sve, zlate ceske rucicky se zde ukazuji v zrcadle hanby. Vnimame ji jako nemanzelsky dite, levobocka, co si po ztrate vlastniho ditete chce privlastnit vsechny vyhody rodu.

Pokud ji chceme vnimat jako anonymni (nebo nounejm) motorku, jako cestu k zabave ... supr, tady boduje. Stejne jako Mash, Romet a ostatni sourozenci.

Ale jeji pozice jako vlajkove lodi kdysi svetove znacky ... to uz ne kazdej prekousne. Motorka sama o sobe je to pekna, svezeni muze produkovat spoustu radosti ... ale furt tady bude takovej ten divnej pocit, ze to neni uplne koser.
+2 
18.1.2018 Článek " Stopa neboli závlek kola, se vždy měří v kladných číslech a průsečík rejdové osy se nachází vždy před místem, kde se kolo dotýká vozovky. V opačném případě by byl motocykl neovladatelný."

http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2018-01/20180117093416-38287_jpg660x500.jpg

Opravdu? I v pripade "chopperu na fotce výše"?
19.12.2017 Článek Nenapada mne jedina vyhoda upevneni zavazadla na zada, misto na motorku. Leda camelbag, tam to nejaky smysl ma, ale to neni zavazadlo v pravem slova smyslu.
Nicmene, jestli nekdo chce vyplacnout nemaly penize na to, aby stejne casem zjistil, ze tudy cesta nevede, proc ne. Jeho vec. Jen bych od motorkarskeho portalu cekal nejaky prakticky doporuceni, minimalne pokud neni clanek oznacen jako komercni sdeleni.

Motostanley > ja nevim, ja tem uchycenim na podkovu uplne na chut neprisel. Pro mensi zavazadla mozna, ale pro klasickej tankvak okolo 20 litru uz mi prijde vhodnejsi uchyceni na magnety. Jasne, u motorek s plastovou nadrzi (nebo jeji atrapou) je to o necem jinym, tam nez se mordovat s popruhama, je zacvaknuti na podkovu podstatne snazsi.
7.12.2017 Článek No, ja vam nevim ... na kaficka rad koukam, ale tohle mi spis pripomina homekrosy z fichtlu nebo kejvacek. Nejvetsi rozdil vidim v tom, ze na homekros jsme davali riditka s hrazdou, takze na tom jezdec nevypadal tak divne. A samosebou se neresilo lakovani, jenze lak to zrovna v tomhle pripade zachranit nedokaze.

Pritom zrovna z baby jde udelat kaficko i bez tak nasilneho orezavani - tyhle fotky jsou z letosniho zari v pivovaru v Plzni a prijde mi to jako mnohem povedenejsi stavba:
https://photos.app.goo.gl/93fM5dbUmZ3mZ0SJ3
https://photos.app.goo.gl/ddrOPt2xFY8bvQLM2
https://photos.app.goo.gl/Q5R8wxiVyk5zUDSE3
+6 -8
24.11.2017 Článek Carcharoth > nerikam, ze neni vyhodou, kdyz je motorka slyset (primerene) ... ale, zrovna na zavodech cyklistu, kde ostatni zavodnici na hubu rozhodne brrrrrm brrrrm nedelaji (a rehtacku z kelimku na dratech kola taky nemaji), co je za problem, ze i motorka nebude slyset?

Nehlede na drobny detail, ze soucasny cestaky, co tam jezdi, pri rychlostech okolo 40-60 km/h maji snad vetsi hluk aerodynamicky, nez od motoru.

Me to prijde jako velmi rozumna volba - zejmena v rezimu, kdy se jezdi horsky etapy a pri sjezdech pujde pomerne dobre rekuperovat (a tedy sjizdet kontrolovane, bez pouziti ostrych brzd). Proste proc ne. Jestli to ujede etapu, nebo neujede, je vcelku fuk - i ted jsou motorky (stejne jako kola zavodniku) zalohovany pro pripad nehody, takze v cem je problem?

Nicmene, jestli jsou pouzity dva tlumice misto jednoho, duvod nevidim v nejake extra vaze vysilacky. Spis proste chteli pouzit neco, co uz ve velkem vyrabi. A solo tlumic jim prisel slaby, takze jim porad vyjde levneji tam dat dvojici stavajicich, nez vyrabet atyp.
+3 
22.11.2017 Článek GL1 > ono to tak ale v podstate je. Yuki je ceska znacka, cinani o ni nemaji v podstate ani paru. Takze vyrobi motorku, kterou maji ve sve standardni nabidce - pouze ji mirne modifikuji na prani zakaznika (popisky, barevne provedeni, loga znacky a podobne detaily) - a prodaji prekupnikovi (tedy tem, kteri tady figuruji pod znackou Yuki).
Neni to zbozi z jedne konkretni fabriky, je to nekolik motorek od ruznych fabrik, vyrabenych v Cine klidne pod ruznymi znackami. A jednu a tu samou motorku vyrabi klidne nekolik fabrik, samosebou nektere s lepsi, jine s horsi urovni zpracovani (a klidne za ruzne ceny) - a tady je prave ten dulezity vliv obchodnika, aby si dokazal vybrat ty spravne dodavatele a ohlidat kvalitu.
Pokud to dlouhodobe dokaze, patri mezi ty kvalitnejsi dovozce.
+1 
9.11.2017 Článek Jako vybornej napad vnimam tu elektrickou zpatecku ... proste to je jedna z veci, ktera je u konvencniho motoru relativne slozite resitelna a u elektrovozitka se to v podstate nabizi jako bonus navic .

Ohledne spalovani v motoru nebo v elektrarne; nejde ani tak o to, kde se spaluje, jako spis v jakem rezimu. A tady elektrarny, spalovny, ale i stabilni motory generatoru jednoznacne vedou pred temi, co mame jako pohonnou jednotku ve vozitkach vseho druhu. Proste udelat motor, co ma rozumnou efektivitu v pomerne uzkem pasmu otacek, je mnohem snazsi a levnejsi, nez to resit pro pasmo 600 (volnobeh) az treba 8000 (maximum), aby v zadnem z uvazovanych rezimu (ani v prechodech mezi nimi) nedochazelo ke stavu, kdy to cudi jak trefenej tank.

V tomhle je taky pomerne zajimavej potencial u toho hybrida - pokud je motor v podstate stabilak urceny prakticky jen k vyrobe elektriny (at uz naprimo, nebo pres baterky) a zbytek vozitka je resen stejne jako jen bateriovy, muze to mit lepsi emise i spotrebu, nez konvencni benzinovy provedeni (a to i v pripade, ze neuvazujeme o dobijeni ze site pri parkovani). Prusvih je narust hmotnosti, takze je to nakonec jen a pouze o tom, kde se potka zlepseni efektivity diky pohonne jednotce se zhorsenim efektivity narustem hmotnosti. A samosebou s cenou.
+1 
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující

TOPlist