Komentáře
Nalezeno 19 záznamů
14.6.2023 | Článek | V posledních letech se mi zdá, že na tovární Hondě a tovární Yamaze zajet bednu, notabene zlato, vyžaduje obrovské nasazení jezdce a potřebu jet na hraně. Jednu sezónu to Yamaze zachránil Quatararo ale u Hondy je Marquez dle mého soudu jediný, kdo je ochotný buď bodovat, nebo havarovat. Mám dojem, že technická převaha tovární Hondy a Yamahy v MotoGP už nadobro skončila. +1 |
10.4.2023 | Deník | Moc pěkně napsáno, dobře se to četlo a při čtení člověk zalituje, že nebyl u "toho" ![]() |
3.7.2022 | Článek | No nevím, nevím Topraka ani jeho příbuzné, zrovna v lásce nemám ale na druhou stranu kdo tam dnes jezdí zajímavě a nějak vyčnívá? Možná snad Quartararo, možná. Ale letos se na MotoGP skoro nedívám, protože jediné co je na tom zajímavé, je to, že se na bednu dostávají nové tváře, jenže chaoticky a že by byl průběh sezóny napínavý mi nepřijde. Je celkem jedno, komu z nás kdo byl, nebo nebyl sympatický ale dokud v seriálu jezdili jezdci jako Dani Pedrosa, Casey Stoner, Nicky Hayden, Valentino Rossi nebo Jorge Lorenzo, bylo na co koukat. Každý jezdil jiným stylem, jejich vzájemné souboje jak na trati tak v zákulisí diváky táhly a dalo se o nich mluvit jako o zajímavých osobnostech. Včetně jejich špatných stránek. Dnes je všechno korektní a než někdo něco řekne, nebo udělá, jde to přes tucet lidí a poradců aby někdo někoho neurazil, nebo nevypadal nemoderní, nebo snad nekorektní. Z původní skupiny jezdců je Marquez zase v péči chirurgů a Dovizioso se chudák na Yamaze trápí stejně jako Rossi v jeho poslední sezóně. +1 |
20.8.2021 | Článek | Zbytečně se u Yamahy připravili o docela dobrého jezdce, na divokou kartu jim stabilně dobré fleky nikdo zajíždět nebude. Náhradní jezdec i pokud pojede celý zbytek sezóny, si bude na motorku zvykat několik závodů a u toho hledat nastavení pro sebe. Lin je prostě namachrovaná ukřivděná slečinka. Ale to není nic neobvyklého u hlavního představitele stáje.Jediné čím by se zavděčili, kdyby nechali povozit veterány, kteří už v Gp skončili.To bych se s chutí podíval. +1 |
6.8.2021 | Článek | Všichni pomalu stárneme a jako diváci se musíme smířit s tím, že ta obměna jezdců na které jsme byli zvyklí dřív nebo později přijde. Ale zdá se mi, že mezi těmi mladými rychlíky není už tak výrazná osobnost, jako byli jezdci MotoGp před cca dvanácti-patnácti lety. Teď není řeč jen o Valentinovi ale myslím Danyho Pedrosu díky jeho zvláštní povaze, Casey Stonera ten mi zase přišel, že není psychicky vůbec v pořádku po tom, co se v boxech několikrát sesypal ale přesto vyhrával, Lorenzo ten byl sice spratek namyšlený ale měl jiný styl jízdy než ostatní, Bautista ten zase každou chvíli něco vyvedl ale dokázal i slušně zajet a atd. Ten poslední výraznější je Marquez, který je sice taky primadona ale naučil se jezdit snad nejzajímavějším způsobem ze všech, něco jako Biaggi, buď vyhraje nebo havaruje, kamikadze na dvou kolech. Nevím, nevím jestli mě bude bavit příští sezóna, pokud vydrží Marquez, tak asi ano ale potom možná začnu sledovat zase Wsbk nebo něco jiného. +4 |
6.6.2021 | Článek | Tyhle změny šéftechniků téměř nikdy nefungují. I kdyby to byl správný krok, začíná se v rozjeté sezóně u techniků nanovo, protože každý šéftechnik, chce ukázat svou aktivitu a většinou se vaří z vody aby to vypadalo, že se věci dělají jinak a lépe. A výsledky jsou v drtivé většině buďto stejné nebo i horší, minimálně ze začátku. Navíc je to u Yamahy celkem ostuda, vyhodit ( to je správný výraz, oboustranná dohoda je pohádka a nesmysl ) vyhodit, někoho a pak k němu přijít s prosíkem, aby se do technického vedení týmu zase vrátil. Defacto tak přiznávají, že šéftechnikem to tehdy nebylo ani náhodou. Maverick je asi celkem slušnej kulk na MotoGp poměry ale vlčák to už dávno není a po narození prvního dítěte, ze kterého má jako slušný otec radost, určitě neporychlí a nebude víc riskovat. Nehledě na to, že prvorodičky si umějí tatínky svých dětí velmi rychle zpracovat, co se do zbytečného risku týká. |
16.5.2021 | Článek | Z těch dnešních výsledků se toho pro budoucí GP asi moc vyčíst nedá, podmínky docela atypické. Trať studená a vlhká, nicméně někteří jezdci navzdory tomu a nebo možná právě proto na velmi slušných pozicích. Konkrétně Rossi a Marquéz doufám udrží umístění i v závodě aby bylo i mezi původním osazením na co koukat. Tak trochu doufám, že Maverick Viňales se pochlapí a konečně do toho půjde trochu po hlavě, přijde mi, že od závodů kdy musel seskočit z nebrzdící M1 a kdy jeho a Rossiho málem sundala Zarcova motorka , jede hodně opatrně a nakonec by se mohlo stát, že se tak připraví o možný titul jak už tu někdo psal po vzoru Danyho Pedrosy, což by byla škoda. Quartararo je letos největší vlčák, takže pokud Maverick nezabere, může přijít nejen o možnost bojovat o titul ale taky o tovární sedačku v příštím období. |
6.5.2021 | Článek | Jestli si správně pamatuju, tak minulý týden vydal prohlášení, že o tom ví, že kdyby chtěl odejít na špici, musel by odejít už před víc než třemi lety ale nechtěl a zatím nechce. A že to věděl už tehdy, když se rozhodl zůstat, že půjdou jeho výkony dolů ale asi sám nečekal, že tak rapidně.A když jsem ho viděl teď ve Španělsku před závodem, jak je nervózní a nevšímá si okolí, což u něj nikdy nebylo běžné, myslím, že jemu vůbec dobře není a smekám klobouk, že s tím nepraští.Když nic jiného, tak to chce odvahu a silnou vůli jít do toho dál i s takovými výkony, které teď podává. |
6.5.2021 | Článek | Bajaja: Kdyby si řekl ten svůj názor bez toho aby to opíral o mínění té sedmdesátileté paní a nenačechral ten příběh takovým romantickým způsobem, tak to vezmu taky, tak jako ty, že se prostě k tomu vyjádřil za sebe a nebudu nad tím vůbec přemýšlet. Mě přijde prostě divné to podání, podpořit svůj názor tím, co si myslí paní v důchodovém věku. |
6.5.2021 | Článek | Nad tím jestli má Rossi dál jezdit nehodlám meditovat, to musí vědět on sám, jestli ho to pořád baví a chce do toho jít, když má sedačku a smlouvu je to holt na něm samotném. Ale nemůžu se zbavit dojmu, že se pan Agostini, snaží zviditelnit za každou cenu. Nejde mi do hlavy, proč by někdo vypouštěl takový blábol, ve kterém hlavní roli hraje sedmdesátiletá kuchařka, s velmi chatrným příběhem, kdyby tím nesledoval vlastní profit. To je jako běžet za novináři s tím, že se mě na něco zeptala naše uklízečka. +1 |
5.5.2021 | Článek | Po minulém závodě mu doktoři důrazně doporučili, mezi závody na motorku vůbec nesedat. Takže to, že jel těch tuším 7 kol, bylo víc než by měl jet. On rehabiĺituje během sezóny aby se vůbec svezl, kdyby to mělo jít na jistotu, nastoupil by někde ke konci sezóny. A to nemluvím o tom, že se mu podařilo se během víkendu několikrát vyválet. Já jsem zvědavý na konec sezóny , kdy by měl být už ready ( pokud se někde zase divoce nerozstřelí ) , protože teď jsou šance víc jezdců na výhru v šampionátu vyrovnané a konečně to nebude od půlky sezóny jasné kdo to bude. |
28.4.2021 | Článek | K výkonům Valentina se vyjadřovat nebudu, protože se to omílá pořád dokola. Ale k tomu proč jezdí si něco taky připíšu. Sám říká, že ho to baví, i když jezdí poslední dobou spíš lucernu, což je škoda. Nicméně jako obchodník ho chápu, že to nepověsil na hřebíček, protože je a od svého vrcholu vždycky byl, nejlépe placený jezdec MotoGp. Jestli se nepletu, někde jsem četl, že i teď v Petronas, má denní příjem v přepočtu cca 826 000 kč základního platu bez reklam a dalších vedlejších příjmů. Za ty peníze by na chvostu asi kroužil každý bez ohledu na výsledky. Myslí na stará kolena a na tom nevidím nic špatného. +1 |
22.4.2021 | Článek | Ona ta obměna jezdců, kteří budou schopní jezdit i za stávajících podmínek se stávajícími pneumatikami je bohužel nevyhnutelná ale mě osobně to nevyhovuje.Díval jsem se na MotoGp právě kvůli oblíbeným jezdcům, kteří ať už v dobrém nebo i v tom špatném něčím vynikali a vystupovali z řady. Nemůžu si pomoct ale ti nový kluci jezdí sice dobře ale rozhodně ne konzistentně, takže skoro každý závod je na bedně někdo jiný ale hlavně jsou všichni tak nějak stejní, jenom mají trochu jinou vizáž. Cal byl zajímavý díky tomu jaký byl rapl, Valentino to v době kdy se mu dařilo uměl s fanoušky a s propagací a tím se stal oblíbeným, Chorche měl nenapodobitelný styl jízdy kdy motorka pokud fungovala jela perfektně a přesně v přímce kterou zvolil i když jako člověk byl a je naprosto strašnej, Marco byl divoký ale bohužel na to doplatil, Dany zase v kontrastu s tím vypadal jako slušňák a tak dál, každý něčím zaujmul a to mi teď nějak při sledování chybí. Jako kdybych koukal na dostihy kdy je jeden kůň stejný jako ten vedle a jenom se čeká kdo vyhraje. Z hlediska evoluce bych to nazval ústupem lovců a nástupem sběračů ( bodů ) Momentálně vystupuje z řady jen Márquez a to tím, že člověk čeká jestli vyhraje nebo sebe i motorku v posledních kolech rozloží na piko-částice.Protože on má jen tyhle dvě polohy, nicméně díky za něj, když nikdo zajímavější zatím na scéně není. |
21.4.2021 | Článek | U Rossiho je bohužel opravdu sestupná tendence výsledků, což je škoda ale začátek toho celého byl odchod Bridgestonu a opětovný návrat Michelinu do GP. Začalo se neskutečně padat a i jezdci, kteří nepadali téměř vůbec, (třeba Rossi nebo Lorenzo) to začali ve velkém zahazovat. Trpěl tím hodně i Dany Pedrosa, který stejně jako Lorenzo a další jezdci španělské staré školy, potřeboval cit s předkem a výborně fungující motorku. Danyho a potom i Lorenza sice definitivně odepsala motorka vyvinutá speciálně pro potřeby Marca Márqueze na které je schopný dojet na vítězství jen on ale ty zmetky co jim Michelin od svého návratu do GP cpe, nevyhovují prakticky nikomu. Při svém prvním působení v MotoGP byl Michelin špička ale při svém návratu je to neskutečná ostuda a to je velká škoda, protože tu značku mám celkem hodně rád. Nicméně odepisovat jezdce jako Dany Pedrosa, Rossi nebo Lorenzo, kteří začali mít skokově špatné výsledky až po zavedení jednotné elektroniky a pneumatik od Michelinu je podle mě nesmysl, nikdo z nich nepřestal ze dne na den umět jezdit ale prostě se nejsou schopní adaptovat se na stroje, které nejsou schopné jet čitelně díky pneumatikám, které prostě nefungují dobře.Mladí jezdci se s tím vyrovnávají líp a nic lepšího neznají a navíc se toho tak "nebojí" protože jsou to ještě janci, takže to tam naloží i přes to, že jim třeba zrovna nedrží předek nebo zadek a jedou pilu i s tím. +2 -1 |
12.4.2021 | Článek | Je dobře že se vrací, otázka je, v jaké formě. Poslední dobou chybí na závodech MotoGP, nějaká výrazná osobnost. Pokud to ale bude zase kroužit systémem start cíl, s několikavteřinovým náskokem před ostatními, bude to zase nuda. Když vypadl, říkal jsem si, že se konečně projeví dominance momentální dvojky a sázel jsem na Doviho. Jenže on zvadnul a nikdo tu hozenou rukavici nezvednul. Je možná fajn, nevědět kdo vyhraje a tím je závod asi zajímavý sám o sobě ale když chybí někdo kdo se výrazněji prosazuje, je to jako sledovat ruletu v kasinu. A mistr světa je ten, kdo poctivě sbírá body za jízdu pravidelnosti na druhých a dalších místech. Mě nějak chybí ta doba Rossiho, Lorenzova a Stonerova ježdění na špici, kdy byly souboje zajímavé. Od odby co to vede Márquez , je to sice výrazná dominance ale celkem bez soubojů a bez atraktivity. |