Komentáře
Nalezeno 27 záznamů
25.6.2018 | Článek | Nooo... Nevím. Ducati udělala hodně různých verzí Icon, Mach 2, Sixty 2, Desert Sled... Máme někde k dispozici celkové prodeje všech verzí dohromady a všech Triumph Scrambleru? Nějak se nechci smířit s tím, že Triumph si pleskal 7 let játra s celou řadou Boneville a pak přišla Ducati a zázračně vytáhla celý Scrambler styl do povědomí. Nemluvím ani o mega komunitě lidi vlastnících Scrama na triumphratu |
25.6.2018 | Článek | Nestihl jsem odeslat odpověď, ale už jsem brousil katalogy, kdy vyjel Ducati Scrambler poprvé :) Btw i takové Moto Morini Scrambler přišlo v roce 2010 a mělo dokonce 1200 ccm. K motorce - myslím, že autor správně vystihl, že se přibližuje monsteru a vzdaluje Scrambler konceptu. A to pominu podivnou trajektorii přední brzdové hadice a velice křivě vyšité Ducati na sedle. +1 |
13.5.2015 | Článek | vencysta: je to možný, koukal jsem jen tady do motokatalogu a tam je to jak říkám. Ale na ofiko stránkách je u malý Tenerky psána provozní 215 kg, takže máš pravdu ty. I tak je to ale na malej motor s objemem olejový náplně 2,9 litru a 5 stupňovou převodovkou celkem dost ( a na to, že ve dvou se na ní moc jezdit nedá). |
12.5.2015 | Článek | stnd: kdyby Yamaha dělala Ténéré 750, 800 nebo litr, dvouválec, šestikvalt, kola drát 21/18, tak bych si ho koupil raději, než Hondu. Jenže ono i to malý Ténéré 660 má suchou (!!!) přes 200 kg, takže pokud je někdo se stejnou hmotností schopnej udělat litr, tak nevím, proč do něj nejít. Mimochodem Tiger 800 taky žere víc, než 1200, teda aspoň podle tabulek. |
12.5.2015 | Článek | Tohle by mohla být moje první fungl nová motorka :) A navíc Honda Život je plnej překvapení :D +4 |
9.4.2015 | Článek | Mně chybí v seznamu Brutale. Ale článek dobrej +1 |
8.4.2015 | Článek | Já bych jen dodal, že cena olejového filtru nemá absolutně žádnou vypovídací hodnotu, protože třeba nedoceňovaný Champion může být nejlepší: http://mr2.com/TEXT/oil_filter_test.html |
1.4.2015 | Článek | Já vozím na TL 1000R ještě vyhledávač lavin, světlici a kapesní šachy, kdybych někde uvíznul. +2 |
24.3.2015 | Článek | projectill: přesně tak, vystihuje to krásné české slovo "předposranost". |
24.3.2015 | Článek | S tím tankováním - to je jako někde zakotvené zákonem nebo vyhláškou? Protože jestli to je jen vnitřní politika nějaký pumpy, tak mi to může být ukradené. Řeknu to asi takhle - když je pumpa prázdná a je čas, tak si helmu sundavám automaticky sám, aniž by mi musel kdokoliv cokoliv nařizovat, ale když se na vás zezadu tlačí fronta plechovek, tak ty lidi postupem 1) slézt z mašiny 2) sundat rukavice 3) sundat helmu 4) natankovat 5) odejít zaplatit 6) nasadit helmu 7) nasadit rukavice 8) nasednout a odjet akorát naserete a pověsti motorkářů jako mrdalů na pumpách taky zrovna neprospějete. Pak se ještě vyjádřím k výfukům. Pete23 napsal: proč dávat jiné výfuky na cestovní stroj. Přesto, že nemám cestovní stroj, bych dal např. na malou Tenerku laďák taky, protože nechápu, proč má mít jednoválcová 4 taktní šestistovka se vstřikováním mega katalyzátor, co váží 5 kilo, je pod sedlem takže zvyšuje těžiště a motorku přidušuje. Je to další typický příklad nesmyslů zelených chorých mozků, podobně jako nápad dávat na mašiny DPF. +1 -1 |
23.3.2015 | Článek | Tenhle tuning dělal Václav Kočka z Matějský? +1 -1 |
12.8.2014 | Článek | Tyhle bezpohlavní motorky, který bez navěšený značky už nikdo neni schopnej ani identifuckovat, mě začínaj srát, protože si lidi myslí, že to je normální. +1 |
10.9.2012 | Článek | Ty LED diody... |
5.9.2012 | Článek | Já se hlásím jako masér. |
28.6.2012 | Článek | chalupář: nechce se mi věřit, že něco takového čtu na tomto webu. Aby redakce odstranila fotky, aby to někoho neinspirovalo? Blbost. Inteligenta to nenapadne a blbci je to jedno. Jděte s cenzurou do háje... K akci: nádhera, takové stroje bych chtěl vidět naživo. |