PROFIL UŽIVATELE

Cirkulace

Offline: 21.10.2025 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 31
Město: Rokycany
Lokalita: Rokycany Plze...
Napsal příspěvků: 1x
Body komentářů: 4 / 1
ID uživatele: 388433
Registrace: 19.5.2020

Adresa profilu:http://cirkulace.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 11 záznamů

29.8.2025 Článek Z těchhle dvou bych si nevybral a šel bych do původního Speed Twina 1200 v červené barvě a hlavně s těma krásnejma hliníkovejma budíkama, jak se sluší a patří na takovouhle motorku. Tohle fakt anglání zazdili. Nechápu, proč tam museli nutně vecpat ten singl digitální budík. Za mě to tu motorku uplně hyzdí. Je to věc, kterou máte na očích pořád. Původní Speed Twin je navíc na trhu ojetin momentálně velmi výhodná koupě. Kdybych nutně musel koupit novou, asi bych nakonec šel do základní NineT s drátěnejma kolama a v černé barvě. Jinak parádní test od oblíbené dvojky Honzis a Dominik, chválím také parádní moto oblečení přesně na tenhle styl motorky.

+1 
21.7.2025 Video Tak tohle je pecka . Už klasický Tuareg byla za mě nejlepší motorka ve své třídě a tahle verze Rally to ještě posunula a přidala i velmi pěkný barvy. Chválím redaktora za profesionální výklad i recenzi a svébytný styl recenze bez cenzury . Je vidět, že ho ta motorka fakt bavila . Otázka je, jestli už není drahá. Vzhledem k těm doplňkům už v základu, který si každý stejně přikoupí (pořádnej šusplech, blástry) a tomu podvozku je ta cena 335 000,- asi opodstatněná jen pro někoho, kdo to fakt v terénu myslí vážně. Ti ostatní adventure bike cestovatelé si koupí skoro o 80 000 levnější V-Strom 800 DE nebo Transalpa.
28.2.2025 Článek Ahoj redakce. Mám dotaz. Proč se tenhle článek z roku 2010 zobrazuje v rubrice "Nepřehlédněte" v roce 2025? Že by na něj čtenáři klikali a mysleli si, jako já, že najdou podobnej článek po mistráku na Hamru na Jezeře?
8.1.2025 Článek Díky za fajn recenzi. Motorky vyladěné, super výkonné, elektronika i podvozek na vysoké úrovni, ale co ten vzhled? To je snad čím dál horší. Kde jsou ty časy, kdy se nadávalo vzhled staré Kawy Z800 nebo Fazera S2, že je to alien a ne kulatý světlo.. A to jsem ročník 1994! Chápu, že sportovní naháč musí mít mít agresivní design, ale tyhle roboti? První a hlavně druhá generace MT-09 byly ještě docela pěkný motorky, ale toto? A ten ohavný výfuk dole před zadním kolem? O KTM a jejich předním světle, které podle mě teď ještě zhoršili ani nemluvě .
+3 
19.11.2024 Článek Ne každý chce holt někdy štelovat a čistit karburátor, vozit neustále šroubovák aj,, čichat vylévající benzín přes víčko nádrže nebo mít šílený mravence v rukou po celodenní jízdě na starym vibrátoru pětikuli. #pokroknezastavis
19.11.2024 Článek Tenhle komentář mi připomněl staré časy v diskuzních fórech na Motorkářích typu "R1 p*čo!" Skvělá recese, díky
13.10.2024 Článek Za mě taky jednoznačně Triumph . A co teprve v té matné zelené barvě! Těším se na nějaké svezení příští sezonu. Ideální jako druhá motorka na blbnutí v lehkém terénu, do města, kde udělat parádu i někde u kavárny
6.10.2024 Článek To už snad designéři dělají schválně. Přijde mi, že obzvláště u BMW platí, že představením nového - ošklivějšího modelu, najednou začnou ty starší modelový roky vypadat líp než předtim (1250 vs 1300 GS atd.). U KTM je ten předek fakt adept na nejsmutnější výraz motorky na světě. O technice z obou strojů nemám absolutně pochyb a jen mě to nutí přemýšlet, proč vlastně jezdíme na motorkách, když už jsou takhle dokonalý a dělají všechno za nás, když už ani nejsou cítit vibrace motoru, atd. Jinak díky za skvělý detailní srovnávák, za který rád zaplatím Premium!

Dovolim si jen rejpnutí na závěr. Nechtěli byste už vyměnit tu malou kamerku na řídítka (tušim GoPro Session)? Stabilizace už je očividně dávno pryč. Začíná to být čím dál víc roztřesený ten obraz .
+1 
12.8.2024 Video Nádrž pořád na špatným místě a tím i horší těžiště. Zůstanu u své F 800 GS Adventure z roku 2014.
18.6.2024 Článek Jezdil jsem Voge 900 DSX na Moto test campu a vůbec jsme si nesedli. Na moji výšku 186 a delší nohy uplně špatně posez, nohy se mi nevejdou pod ty výstupky na nádrži a řadička titěrná. Na enduro to nebude, řidítka děsně nízko. A co mě štvalo uplně nejvíc byl ten ucukaný plyn, který teda ani na ten režim ROAD reagoval fakt zbrzkle a to mapování elektornického plynu i při klidné jízdě v jedné poloze si pořád ubíralo a přidávalo otáčky, takže ta jízda byla fakt neklidá. Bude to velkej problém hlavně při jízdě se spolujezdcem na delší cesty. Za mě raději připlatit a koupit něco od Japonců - Transalp nebo V-Strom - obě sice s horší výbavou v základu, ale to se dá vždycky řešit aftermarketem. Ucukaný plyn a špatná ergonomie ne.
-1
19.1.2022 Deník Díky za inspiraci. Zvažuju podobné na svoji 650. Dával jsi ty 17 mm nebo 38 mm? https://jrmoto.cz/zarovkove/131-114-blinkry-arrow-clear-cerne-par-2ks.html#/34-delka_nohy_blinkru-38_mm

Díky!

TOPlist