Komentáře
Nalezeno 505 záznamů
18.4.2024 | Článek | Za mě zvláště nineT R12 krásná nahatá retromašina, zaujala už v Brně na Motosalonu. Nicméně ta cena mi přijde přepálená. A to tak, že dost. +1 -1 |
17.4.2024 | Článek | Cena ještě nebyla stanovena. |
16.4.2024 | Článek | Roadshow Royal Enfield 20. 4. v Hlučíně (u Ostravy) je přesunuta kvůli počasí na 4. - 5.5. |
16.4.2024 | Článek | Česká cena podle mě nebyla ještě stanovena. A jak to u Guzzi bývá, první rok bude vyšší a pak půjde o něco dolů... |
15.4.2024 | Článek | Vypadá, že poladili, co bylo třeba poladit...A zajímavé, taky mi dává největší smysl ta základní verze Strada. Děkuji za pěkný test. Jen jsem zvědav na ty ceny. První rok bude asi vysoko, ale pak by to měli stlačit pod 300 000,aby se prodávaly. S první generací to tak taky bylo. +2 |
20.3.2024 | Článek | Stejně designově originální a elegantní jako menší. Tak tohle se Husqvarně povedlo, jen ta cena trochu vysoká. Mnohem hezčí, než co vypouští KTM. Ještě by mě zajímalo, kde se bude vyrábět a co síť dealerství u nás. Na MSK kraji o žádném nevím. +1 |
12.3.2024 | Článek | Za mě pěkné, povedené, vybavené, vyspělá technika a originální. Akorát, jak s dealerama? Já si v Moravskoslezském kraji žádného nevybavuju, ale třeba se pletu. +2 |
4.3.2024 | Článek | Souhlas, Suzy stály hned vedle, 1000GX se mi líbila skoro ještě o kousek více než Stelvio. |
4.3.2024 | Článek | Moto Guzzi jsou specifickým evropským - italským zbožím. Kdo chce Afriku, si opravdu V100 Mandello nekoupí. Ani nevyzkouší...což je fajn pro něj, protože neví, o co na těch štaflích přichází. V7 s celou řadou variant a cenovkou okolo 200 000 a to mluvíme o 850 motoru nemá konkurenci. Chybí jen povědomí a reklama. Za tu cenu je Royal 650...a ten jí nešahá ani na paty. A to nejen výkonem. |
29.2.2024 | Článek | Janeček byl pragmatik a obchodník. První vylepšená kopie a licence Wandereru-mimochodem obchodně neúspěšná. Druhý Viliers zkonstruoval Angličan, kterého Jawa zaměstnala-vedou se spory, jestli plány na 175 už přivezl z Anglie, nebo je dopracoval v Jawě. Tyhle mýty o původnosti Jaw vznikají z lenosti si něco nastudovat. |
29.2.2024 | Článek | Nezamrzli a nemohla, tehdy se teprve Číňani učili. Dnes vyrábí motorky nebo komponenty pro podstatnou část světových značek. |
28.2.2024 | Článek | Otázka zní...představí Jawa bájný litr? A po delší době (od Jawy 660) komplet vlastní nový stroj? +1 |
28.2.2024 | Článek | Tak to jsem zvědav. Přál bych jim už nějaký ten více jejich stroj... |
26.2.2024 | Článek | Tomu říkám dlouhá diskuse. Ondra Fáborský odešel na Patreon, tady to bude taky postupně placené, tak se zas vytvoří prostor pro někoho, kdo to bude dělat nekomerčně a třeba i jinak. +1 |
8.2.2024 | Článek | Moc sympatický počin Triumphu a věřím, že bude mít úspěch. A nejen u začínajících jezdců. Naopak, i u těch starších, kteří chtějí klasickou značku a tvary, ale už se nechtějí tahat s 240 kg (nebo nemohou). +4 |