Komentáře
Nalezeno 138 záznamů
20.1.2016 | Článek | Co jsem koukal, tak s těma kuframa a polokapotou to vůbec špatně nevypadá. A jak píše Dave81, fabriky potřebují prodávat, proto chrlí takovou paletu produktů a to ve všech odvětvích. Ať si každej jezdí co chce, výběr je obrovskej (jak novejch, tak starejch motorek) a nemám komplex plyvat na ostatní a za rukojmí si brát na čem kdo jezdí. +1 |
13.10.2015 | Článek | Mě nemusíš nic argumentovat, nic to nezmění a vím, že i obráceně, takže tady seznam zá*erů vypisovat nebudu ... Já přesně vím co od motorky požaduju a proto si kupuju motorky, který mi moje nároky splní. A velmi rád přenechám Italské motorky italským fandům +1 |
13.10.2015 | Článek | OSOBNĚ ZNÁM... nevím co je k tomu k nepochopení, žádnej doslech z pátýho kolene |
13.10.2015 | Článek | Osbně znám dost lidí, co italku měli, taky jsem viděl na živo startovat zánovní 848 v ranní rose. Ne děkuji, nechci Za 11let a 60tkm na mím hornetu (já jej vlastnil 8 let a 40tkm), jedno ložisko v krku řízení, jeden regulátor a jedna baterka. 1x kontrola vůlí, vše ok. Tož řekl bych standartní japonský průměr... |
13.10.2015 | Článek | Za ty prachy, mazec bajk. Design u mě v pohodě a hlavně nebude stárnout. Pro mě je důležitý zpracování a kvalita postavení, na benzínkách nepostávám, na motorce jezdím pouze pro svoje potěšení, když budu potřebovat na něco čumět, určitě se nebudu ukájet motorkou. Myslím, že mám do budoucna favorita. +1 |
10.10.2015 | Článek | Myslím, že zůžování využití motorek, totálně zabíjí jejich použitelnost v provozu, bavím-li se o SS. Tohle je vzteklá, brutální mašina, co se bude na silnici jenom nudit. Já se vrátil technikou do 90tých let, protože na co je mi stroj co udělá 0-300 pod 20sec? Na ho*no, přesně tak. Tyhle bajky jsou dnes pro lidi co se věnují 100% okruhu, nebo pro šampóny co budou blít, že je to motka v poho a není problém s ní lítat kdekoli 300..Jde to do p*dele a je to jenom masírka čísel. Dopadnem, jak Frantíci a každej bude mít kobylu se 100k, protože se výrobci SS soustředí jen na to svoje závodění ve WSBK. |
9.9.2015 | Článek | Já teda na motorce víc jezdím, než na ni čumím a jestli je to zvteklý, jak říkaj, bude stím kopec zábavy |
2.9.2015 | Článek | Podle mě je to dobře. Když jsem začínal bylo 125 2T, 500 typu ER5 apod., slabší 600 Bandit a silnější 600 Hornet. 125 žralo, jako tank, 5ti stovky o moc víc než 2t 125 nejely a vážily dardu, Bandour byl výkonem OK, ale vážil dardu a rozměrem malý prase a H6 jela už mooc. Tohle bude pírko s rozumným výkonem a o to tu jde především. Lehká, hravá, svižná motorka, design v poho. Každej chce furt temperament, charakter, vyjímečnost a dobrý je to, jako k čemu? VTR F jede stejně +/- jako MT-09 starej hodnej dvóvál vs vzteklej moderní tří hrnek. U jednoho si musíš agresi vyrobit, druhá ti jej servíruje, ale ve finále, je to ,jak když sere pes, to jen lidi jsou zdechlí si u mět radost vyrobit, tak potřebují, aby ji bez práce a zadarmo dostali |
25.8.2015 | Článek | Když si borci v JůEsEj staví voturbení litry, busy a pod. maj tam výkony úplně někde jinde a myslím, že se i s cenou vlezou pod tuto "sériovku". Takže oukey, umíme, koukejte ale v Evropě mimo dálnice, který jsou přecpaný asi jinak nic moc použitelný. Ale design se mě osobně líbí, nevidím na tom nic, co by mě mělo něčím vyloženě urazit. Některý "šperky" z Italáie, jsou na tom mnohem hůř, ikdyž to se asi nesmí říkat nahlas, tak sorry -2 |
27.5.2014 | Článek | Nechápu proč jsou na tom S20ky? Mě Zadek vydržel necelý 4tisíce kiláků, to už měl uprostřed 1mm a na krajích lehce přes 2mm. |
26.9.2013 | Článek | Mě něakej čas vozila a díky Sobimu jezdí dál A jsem jeden z mála, kterýmu nesedla, ale je to prostě tím, že jsem na 4ky řaďáky, tuto motorku bych shrnul do jedné známé věty, závoďák se světlama, to ji přesně vystihuje. Když si ji někdo pořídí jen na parádu (bude od ní něco čekat) a nebude se naní chtít pořádně svést, bude brečet, stejně tak ten co si bude chtít šáhnout na její potenciál, ale není dobrej jezdec, s SPčkem se musí jezdit hodně svižně a když na to člověk nemá, bude hodně zklamanej. Jen závěrem, vyšší váha tu hraje velký plus pro stabilitu, když to srovnám s mím momentálním blejdem, je proti Spčku jak potrkaná, neposedná 16ka |
12.9.2013 | Článek | Pěkné, více takových testů. Jsou mezi námi lidé co nemění motorky každý rok a hrubá představa o spolehlivosti je Co se ukazatele týče, no než ty SB si přebereš co máš za kvalt, já už mám jasno a dvě 2sec držím plyn. Každá věc co mi sníží námahu se na motorce "zamýšlet" a víc se věnovat okolí je jen a kuprospěchu |
4.8.2013 | Článek | Za ty prachy by nakrmil půlku Afriky Je to hnus |
10.6.2013 | Článek | Milob: R10 zahřeješ na ten čas v pohodě a zároveň neveřím tomu, že by S20ky nepustily pod 2:20. Problém bude jinde. |
10.6.2013 | Článek | S20 všude chválej do nebe, já je teď obul a jen podtrhuji. Proti Sportsmartům na silnici v nich mám daleko větší důvěru a to za všech podmínek. Na okruhu zkusím v červenci , ale nezdá se mi teda, že by tyto pneu měly limitovat sportovní 6ku, když je sériově obouvají na litry. |