Komentáře
Nalezeno 138 záznamů
| 18.4.2023 | Deník | Ano ano jsem spokojen |
| 10.2.2022 | Článek | To už sme tu před léty probírali na fóru, a víme, že nejela , i testy z okruhů ukázaly , ze tehdy byla Ninja 2002 nejpomalejší, ze všech tehdejších SS |
| 15.7.2021 | Deník | Pořád nehlodá myšlenka Japonské motorky a bezproblémového provozu? |
| 17.12.2018 | Článek | Ona Suzuki obecně s TLkama zmatkovala a je to podle mě převeliká škoda. TLS sešito horkou jehlou, aby Honda neměla VTR o rok dřív a TLR viz. tady, ani to vlastně nevyzkoušeli a bum konec. Přitom Honda si počkala a sfoukla Duc vlastní zbraní hned 2x. TLR ve wsbk určitě chybělo +1 |
| 5.12.2018 | Článek | Na MT09 jsem něco najezdil a podvozek se nechová nějak zásadně blbě, low end se houpe stejně, jako se houpal na motorkách před 15, 20 lety, jen dneska to není asi in. Motor je čertík, ale jenom díky tomu, že má příšerně krátký kvalty, jeho performance je jakýkoli jiný s +/- 80kw. Nicméně MT09 mě bavila |
| 25.10.2017 | Článek | Pravda, 4kilo je jen jedno a tohle to není. Budiš ekonomika vládne strojařině, kdo dělá ve výrobě asi ví, o čem mluvím, ale to, že se projebávají peníze pro pozice, jako je kontrola kontroly atp. už nikoho nezajímá. Smutný to svět dnes je |
| 13.12.2016 | Článek | Hnus nehoráznej a to KTM umí dělat i pěkný "výstřední motorky" ,ale toto není design, to je jak když vy*eru houno a párkrát do něj plácnu lopatičkou +1 -1 |
| 13.10.2016 | Článek | Pohotovostní váha 190kg je snad vtip ne, jestli se nepletu "stará" generace se motala lehce nad 180kg. 193kg měla moje bývalá 954 z roku 2002, Gixxer K4 v litru snad ještě o kilo-dvě méně. Je mě to v podstatě šumák žejo, jen si myslím, že u 6ky je váha celkej stěžejní údaj |
| 5.10.2016 | Článek | Je to tu, konečně s tím někdo přišel. To s čím přišla Honda a Suzuki v roce 1996, právě křísí Ducati o 20 let později. Tendle druh stroje v podstatě umřel s produkcí SV1000 a já jsem rád apoň za první vlaštovku +1 |
| 19.7.2016 | Článek | Nasměroval, třeba to, že dneska se na motorkách vůbec, jako na "koníčku" jezdí, když to v evropě italům v dávných dobách krachovalo |
| 11.7.2016 | Článek | Někteří výrobci na historii značky staví, někteří historii teprve tvoří a Honda historii vzala a spláchla do hajzlu. Ale bussines je přece až na prvním místě víme. |
| 21.6.2016 | Článek | Taktéž N84, no ani bych nevěřil, ale mám ji 6let. Antifog clonka se časem uvolní a doškrabe hlavní plexi a zrozna na tom místě, kde se díváš, když zalehneš. Sluneční clonka se opravdu sama zavírá ve vysoké rychlosti a otevřená simuluje zvuk policejní houkačky |
| 5.2.2016 | Článek | U 125ci než cokoli jinýho bude o tom, kolik váží jezdec, útlounká náctiletá slečna prostě spráská všechny chlapce v okolí |
| 26.1.2016 | Článek | MIleek: jj taky jsem si všimnul, že tam všude trčí kabely a hadice a není ani trochu snaha to něak krýt. Tohle se dnes už nevídí snad ani u čínské produkce. Jinak se mi to líbí, tento styl a s tím kitem 1200ccm, už stím může bejt solidní sranda |
| 21.1.2016 | Článek | Zelinář: přesně ,jak říkáš. Stačí někde přibrzdit a všichni se můžou zbláznit. Viď Peťo -1 |