PROFIL UŽIVATELE

ID uživatele: 366873
Registrace: 18.6.2019

Adresa profilu:http://rikos2.motorkari.cz (Sdílet)

Legoland v Günzburgu, velký propadák?

Shrnutí cesty do Legolandu

Dnes bych s vámi chtěl probrat svůj výlet s přítelkyní do Legolandu u Mnichova, kde jsem byl už několikrát a mám to tam moc rád a vždy si to tam moc užiji. Tentokrát plán byl jet na motorce, což pro nás byla výzva, protože jsme ani jeden nenajeli za den víc jak 400 kilometrů. Vyrazili jsme směrem na Plzeň po dálnici, a poté jsme uhli směrem na Furth im Wald, z kterého jsme pokračovali na Regensburg. Dále jen kolem Ingolstadtu, Neuburg an der Donau a Dillingen an der Donau. Zakončili jsme to v Bubesheimu, kde jsme měli ubytování na farmě jménem Gästehaus Kirchenbauerhof. Překvapivě to jelo krásně, přesto, že jsme nejeli nějak extra rychle, tak nám to krásně uteklo, cestu jsme si užili, a ani to přítelkyně neodnesla nijak extrémní bolestí zad, kterou při delších trasách mívá. Bylo to tam moc hezké, parkování s kamerami nebo přímo pod okny. Bar s terasou a výhledem na statek se zvířaty, bylo moc krásné zpestření snídaně. (ano večer je to bar a ráno tam jsou snídaně). Snídaně, ale nebyli nijak zajímavé, ale nic nechybělo. Další den jsme ráno jeli do zmiňovaného Legolandu, s tím, že ráno přijel i můj táta a jel s námi. Lístky jsme měli předem koupené spolu s parkováním, což doporučuji, ušetří vám to dost času. Když jsme předem objednávali lístky, překvapilo nás, že zrušili rodinné vstupné, což znamenalo, že vstupné bylo dražší než v dřívějších letech, kdy jsme tam jezdili. Poněvadž to bylo v době koronaviru, tak jsem byl zvědavý na opatření, které tam mají nastavené, protože jsem to nikde na stránkách nenašel a byl jsem z toho více než překvapen. Venku jste roušku mít nemuseli, ale ve chvíli, kdy jste si stoupli do fronty na nějakou atrakci, klidně venku, tak už jste jí mít museli. Což bylo dost zvláštní pravidlo, protože člověk ve frontě jí mít musel, ale člověk, co stál vedle (skoro jste se dotýkali rameny) jí mít nemusel, protože ve frontě nestál. Zvláštní, ale nic, co by se nedalo přežít. Z čeho jsem byl, ale opravdu smutný a naštvaný byla nařízení týkající se zavřených atrakcí, a to hlavně atrakce s lodí, se kterou se sjíždí vodopád, kterou považuji za nejlepší atrakci a bohužel byla zavřena, ale nikde to nebylo předem řečeno ani o dalších ostatních omezeních (skoro všechny atrakce s vodou byly zavřeny, městečko z lega bylo omezeno atd). Musí se ale nechat, že i přes všechna omezení jsem si to užil a určitě se tam hodlám zase za pár let vrátit a moc vám to doporučuji, ale až po této situaci. Po odchodu jsme si zajeli na večeři, bohužel si nepamatuji název restaurace. Další den jsme se nasnídali a jeli zpět domů, stejnou trasou jako tam. Celý výlet byl úžasný a myslím, že pokud máte rádi poutě a podobné akce, tak vám to jen doporučuji a spojit to s motorkou bylo opravdu skvělé. Kdybyste někdo chtěl poslat kompletní mapu, klidně pošlu. Příští sobotu zase nashledanou.

Komentáře k článku
spike-cz napsal 27.09.2020 v 02:34

Ze všeho nejvíc je fotka přítelkyně.
Jinak tyhle zápisy si dávám do deníku motorky... Možná se dočkáš grilování.