Komentáře
Nalezeno 102 záznamů
3.4.2017 | Článek | Tak koukam, ze od dob SV650 z roku 99 se tahle trida posunula spis vzad nez vpred... +1 -1 |
5.10.2015 | Článek | Nemá mít R1M náhodou 230 koní? 200 má obyč R1. |
15.10.2014 | Článek | Mmmm svýho času dával na forum někdo graf Speed Tripla 1050, kterej měl přes 100 Nm už od 3000... Na dvanáctku mi těch 80 Nm nepřijde vůbec slavnejch... +1 |
14.9.2014 | Článek | SoulTrain21: Vždyť on v podstatě vyhrál... +3 |
2.6.2014 | Článek | Jdi do řiti Ivane. Tohle jsou komentáře k MotoGP a ne k tobě, tak jdi fňukat jinam. Já myslím, že Vale to letos na třetí místo dotáhne. Uvidíme jak to půjde Jorgemu dál. Včera by si bejval to první místo zasloužil. Jel vážně dobře. +11 -6 |
2.6.2014 | Článek | 270 km lážo plážo a nebo 70 km ostrý jízdy... |
14.5.2014 | Článek | vainari> Ty jsi na tý kačeně jezdil, že tu básníš o duši? +1 |
13.5.2014 | Článek | No SDR je levnější, výkonnější, údajně s lepším ABS a ještě má místo pod sedlem... Rozdíl v kvalitě odlitků kol z těch fotek nějak nepozoruju a odhalenej motor se mi líbí. Navíc gel na vlasy nepoužívám, takže KTM by byla jasná volba. +9 -2 |
30.1.2014 | Článek | Tak tohle je za poslední dva roky asi jedinej článek, kterej jsem si přečetl vážně rád, protože naprosto vybočuje z tý odrhovačky "motor je vychovaný ale silný, podvozek podvozkuje, brzdy brzdí, zkušenej se neposere, začátečník bude v sedmým nebi...". Je to napsaný ze zkušenosti, od srdce a vidím v tom semtam i nějaký zpestření nadsázkou. Líbí se mi to. +5 |
4.11.2013 | Článek | A co je jako špatnýho na tom, že je vidět motor a hadice? Chtěli byste radši místo krásně vyvedený techniky nějakou hliníkovou krychličku, kde nebude nic vidět? A nebo ještě lépe plasty transformeřích tvarů alá japonci, aby bylo všechno skovaný? Mě se to líbí. +5 |
24.10.2013 | Článek | pernik92 - ucinnost je pomer ziskane energie ku vlozene energii. S objemem to nema co delat. Objemova ucinnost prece neni vubec dulezita. Kdyby mel 200 koni ze 3 litru ale dokazal jet za 5 litru, tak to bude technickej zazrak a nikdo nebude frflat nad tim, ze na to potrebuje tak velkej objem. Kdezto malickatej vykonej motor s obrovskou spotrebou je k nicemu. Na wankelu je jedina pekna vec, ze je lehkej. Jinak je proste spatnej. +2 -3 |
24.10.2013 | Článek | Ucinnost to ma mizernou a ne uzasnou. Tenhle motor sezere daleko vic paliva nez pistovej motor srovnatelnyho vykonu. +1 -4 |
24.10.2013 | Článek | Hustostroj, ale v GP by se neuchytil kvuli velky spotrebe. Je to neefektivni. +1 -4 |
23.5.2013 | Článek | Jaktoze jsou tyhle motorky tak tezky? Ja myslel ze jsou mensi a propracovanejsi a ono moje stary obrovsky RSV je lehci nez tyhle nahaci... +1 |
8.5.2013 | Článek | BaRT> ber to jako dve akce slouceny do jedny. Jedna byla sazka mezi Pepou a panem Teplym a druha akce byla oficialni mereni pro TUV a toho se uz Pepa zucastnil tusim jen na malym Monsteru a pak jel dom. Na FB u toho odkazu co jsi sem dal v komentarich sami BNM psali ze podrobny vysledky se objevej v mediich. Oni hodili jen to nejlepsi a nejhorsi z oficialniho mereni. |