renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

JohnnyS08

Offline: Dnes v 12:28 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 39
Město: Borek
Lokalita: České Budějov...
Poděkoval: 5x
Pomohl: 37x
Založil témat: 13x
Napsal příspěvků: 741x
Body komentářů: 219 / 178
ID uživatele: 36341
Registrace: 2.2.2008

Adresa profilu:http://johnnys08.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 473 záznamů

5.9.2022 Článek Vylepšení základního modelu jsou nepochybně super - rychlořazení TFT vylepšená elekronika - osobně bych jí nemusel, ale trh si jí žádá, trh jí bude mít.
Ale ta verze DE, já nevim, ale kombinace 21" kola, 170mm zdvihy a čtvrt tuny hmotonost, mě to teda moc smysl nedává...
+1 
1.8.2022 Článek Honzis> těšim těšim :)
1.8.2022 Článek Základní cena může bejt bezkonkurenční leda tak pro někoho, kdo v životě neslyšel o existenci značky Suzuki.
25.7.2022 Článek to neni díra, to už je past na mamuta :(
26.6.2022 Článek Sci-fi? Vážně? Yamaha od 91, Honda o rok pozdějc...
14.6.2022 Článek No v první řadě by možná nebylo od věci strhnout starou R7 z piedestalu. Ano, devadesátky byly zlatá éra supersportů/superbiků, ale to ještě neznamená, že musíme z každý kapoty tý doby dělat posvátnou krávu.
Stará R7 je ultra-vzácnej homologační speciál. Proto byla, je a bude drahá. Ale její závodní kariéra úspěšná nebyla a na běžný silnici si člověk užije zcela srovnatelnou legraci třeba s dobovym SRADem za zlomek ceny. Takže si nemyslim, že stroj, vhodnej jen jako uložení peněz a dekorace obejváku, by nám měl sloužit jako bájnej a nedostižnej vzor toho, jak má bejt postavená sportovní motorka.

A k novej R7 - najel jsem na ní asi 250km a souhlasim s naprostou většinou Zajochovejch postřehů. Podvozek super, brzdy super, posez HODNĚ sportovní, motor Tenerka. Akorát na rozdíl od Zajocha, mě tenhle koktejl na běžnou silnici moc smysl nedává.
Zato mi to dává naprosto smysl jako "levná" cesta k okruhovýmu ježdění, bo na malejch dromech to bude jak ryba ve vodě a na velkejch se to taky neztratí. Člověk co s okruhovým ježděním začíná na tom může dvě-tři sezony pilovat skill, aniž by do ní musel mimo spotřebáku vrazit korunu, bo pružení a brzdy vyhoví i pokročilejšim jezdcům.

Každopádně, 400/600/750 čtyřválcový supersporty jsou mrtvý a už se nevrátí. Můžem donekonečna porovnávat, o kolik lepší poměr kW/kg tyhle starý mašiny maj oproti dnešním strojům, ale to je tak všechno. co s tim můžem dělat. Buď plakat, že líp už bylo, nebo to přijmout a otevřít mysl novej třídě low-cost dvouválů, co se nám tu začíná tvořit.
+3 
9.6.2022 Článek A mě to přjde dobrý
Jasně, že to skrzeva cenu, váhu a dojezd pořád nehraje stejnou ligu jak motorky se spalovákem. Ale mam dojem, že to už hraje stejnej sport na stejnym hřišti.
Koupim si to? Nekoupim, je to na mě drahý. Ale kdybych jí měl, udělal bych si na ní krásnou dovolenou. Jel bych do Schwarzwaldu, pak Vogézama na sever do Pfälzerwaldu a zakončil bych to průjezdem Rýnský soutěsky. Hezky 150kiláčků dopoledne, pak při nabíjení dát oběd a kouknout na nějakej hrad nebo něco podobnýho, 150kiláčků odpoledne. Ani dneska se spalovákem většinou o moc víc jak 300 za den nenajedu. Večer na hotelový terase u vína najít nabíječky na další den - bez ironie, já bych si to užil
+2 
7.6.2022 Článek "Designovou filozofií značky Honda je vytvářet něco čistého a funkčního nekomplikovaným způsobem"

+3 
14.5.2022 Článek Jak si přišel na to, že se u toho nechá deaktivovat ABS přes mobil?
3.5.2022 Článek Já vim, Zajoch to s náma myslí dobře...

Ale vy borci, co přijíždíte na světla po přednim, ze světel to vodpalujete po zadnim a v zatáčce taháte koleno po zemi, nebo jí aspoň projíždíte bokem, přiznejte se - kdo z vás začínal svojí kariéru tak, že cupital kolem motorky a seznamoval se s nastavením elektroniky?
+1 
1.4.2022 Článek Pecka představení novýho modelu, pánové

Z promo materiálů jsem měl dojem, že Triumph udělal všestraně lepší verzi GS, z článku to na mě působilo, že je to spíš sportovnější verze GS. Což tak nějak odpovídá duchu doby, kdy "sportovní" musí bejt i těžký vysoký mastodonti, byť se k tomu prinicpielně moc nehodí. Takže si myslim, že by novej Tiger moh mít úspěch
30.3.2022 Článek Je pravda, že těch novinek letos tolik neni, ale jestli se někdo v konkurenci NT od Hondy, GT od Suzy, malýho RS od Kawy, R7 od ladiček, Tigra od Trumpety a Elefanta od Ducati těší na tuhle čínskou Otylku (pozor, výhodná koupě, 80% kvalitní motorky za 90% ceny!), tak bych na jeho místě zvážil vyměnit áčkovej řidičák za lítačku na městskou
+2 
30.3.2022 Článek 12.4. by měl Harley představit obyčejnýho Sportstera. Soudě podle siluety by měl mít zadní blatník Tak uvidíme, s čim se vytasej...
Tohle mě moc neoslovilo, motorku nemam na machrování ale na ježdění a tak nějak netušim, co bych s tim dělal
22.3.2022 Článek Ku*va, ten koncept s řaďákem z CBčka byl takovej mazel...

Bohužel, Honda pokračuje v taktice: představim krásnej koncept s technikou CB1000 -> do série pošlu zrůdičku s technikou Afriky kterej vodkapává snaha vo šetření z každýho šroubku. Už se "tešim", jak zprzní CB-F.
+2 
3.3.2022 Článek V anketě mi tentokrát chybí možnost "ani jedna".
Ta černá věc zboku vypadá, jak kdyby se kapotáž chtěla rozjet, ale kola se nemůžou odlepit od asfaltu. Oceňuju snahu o originalitu, ale s citlivějším, míň radikálním přístupem, by se z tak hezkýho stroje, jako je FTRko, dalo dostat víc...
+1 

TOPlist