renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

JohnnyS08

Offline: Dnes v 18:34 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 39
Město: Borek
Lokalita: České Budějov...
Poděkoval: 5x
Pomohl: 37x
Založil témat: 13x
Napsal příspěvků: 741x
Body komentářů: 219 / 178
ID uživatele: 36341
Registrace: 2.2.2008

Adresa profilu:http://johnnys08.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 473 záznamů

4.11.2014 Článek Byla doba, kdy Guzzi dělala hezký motorky...
+1 
7.10.2014 Článek BlackSabbath> uvidíme, co s motorem K5 udělá Euro4...Suzuki jde do kopru a nebude moct navěky žít z recyklovanejch motorů, co udávaly tón na přelomu tisíciletí

Test je moc fajn a z těch motorek se mi nejvíc líbí Kawa
25.9.2014 Článek Franky> Hm, to přesně dělá JAWA s Tatrou. Nikdo mi nevymluví, že německá Škoda je pro nás průmysl daleko důležitější.
+1 
25.9.2014 Článek Cormac> ČZ samozřejmě stále existuje a je to významný zaměstnavatel na Strakonicku. Vyrábí odlitky, turbodmychadla a vysokozdvižné vozíky. Nevím, jak to teď vypadá s řetízkárnou.
25.9.2014 Článek Megacruiser> ČZ že byla pro Cagivu nevítaná konkurence? V čem prosím pěkně konkurovaly Strakonické primitivní, věčně zaolejované dvoutakty se směšným výkonem, žvýkačkovým rámemm, imitací brzd a zapalováním z dobý krále Klacka, v čem tyhle motorky konkurovaly moderním střelám které v té době vyráběla Cagiva?

Měli bysme si sundat klapky z očí a přiznat si, že za úpadkem mnoha tradičních strojírenských podniků v 90. letech stála tragická konkurenceshopnostjejich výrobků.

PS: Nic proti čízám a jejich majitelům - sám vlastním JAWU 350-640, ale taky Cagivu Freccii a je to úplně jiný kafe...
-1
16.9.2014 Článek And> no jo, ale vysvětlit jednoduše a ještě zábavně pojem "setrvačné síly 2. řádu" dost dobře nejde. Ale pokud tomuto pojmu rozumím, tak se mohu autorovým chvalozpěvům nad klidným během čtyřválce jen usmát...

Škoda, že v článku nejsou zmíněny předválečné podélně uložené čtyřválce, třeba český Laurin & Klement CCCC se čtyřmi samostatnými klikovkami je lahůdka...

A ještě jedna poznámka - pokud autor zve čtyřválce vládci asfaltu na základě jejich používání v MotoGP a předchozí třídě 2t pětistovek, tak se používají proto, že vyšší počet válců regule zakazují.
7.8.2014 Článek Memphis.unv> V11 nebyla vrchol, ale rezignace Guzzi na výrobu sportovních mašin.
17.7.2014 Článek Souhlas s gunxem - chápu, že ten článek nemá suplovat vysokoškolský skripta, ale třeba při vysvětlování pojmů točivý moment a výkon v něm dostává fyzika dost naprdel. Škoda, že článek vůbec nerozebírá vyvažování setrvačných sil, což je u jednoválce celkem kruciální záležitost
25.4.2014 Článek Tady v Čechách je rozšířený názor, že Cagiva zabila Čezetu. Jednou jsem se na tohle téma bavil s člověkem, který v 90-tých letech dělal v Cagivě a jeho pohled byl diametrálně odlišný.

Podle něj jim naopak ČZ naslibovala při námluvách hory doly, svoje sliby nebyla schopna plnit a neustále jen chtěla po Taloších prachy, aniž by přitom aspoň trochu pohla s tím, co jim přišlo nejdůležitější, tj. budování prodejní sítě v býv. východním bloku.

Tak jí zavřeli a celou svojí Strakonickou anabázi považují za neúspěšnou a těžce prodělečnou a v tomhle obchodě se sami cítí být poškozenou stranou :)
+1 -1
17.3.2014 Článek Ta cena je fakt super - ale stejně si nemyslím, že to bude mít v ČR nějak vysoký prodejní čísla a už vůbec ne, že by to vyvolalo nějakou "cenovou válku".

Protože:
a) Míři to cenově tak trochu na divnou hladinu. Co tak koukám kolem, tak buď lidi na motorku moc peněz nemají a točí ojetiny v poloviční cenové relaci nebo maj peněz hodně a napálí tam funglovku v dvojnásobnej cenovej hladině.
b) Když už někdo má na koupi vyčleněno 100-150 tisíc, tak podle mě 2x zváží, zda je dát za nový, ale - ruku na srdce - nijak oslňující stroj, nebo radši koupit nějakou vymazlenou ojetinu.

Čímž ovšem nechci tvrdit, že je to špatný stroj a svým kupcům nemlže skvěle sloužit. Jen si myslím, že prodejní hitparáda to nebude, ale třeba se pletu.

Každopádně tenhle model jen podrhuje současnou situaci Japonců v Evropě: prodat hodně levných strojů - no problem; prodat víc těch drahých - to už tak nějak nejde...
+3 
7.3.2014 Článek LowRider vypadá super. Ale stejně v mých očích nepřekonává nepřizdobenou esenci chopperu v podobě FXD...
8.1.2014 Článek Tak nějak mám problém s důvěryhodností statistiky, která tvrdí, že H-D prodal 350 strojů, z toho 332 nad 800ccm - na co má jako připadat těch 18 zbývajících?

Suzuki páchá harakiri v přímém přenosu, ale při pohledu na jejich modelovou paletu mě to nijak nepřekvapuje. Naopak je třeba ocenit stabilní růst BMW.
+3 
11.4.2013 Článek Jindra650: Přínosy mohou být různé v závislosti na tom, o jak velkého výrobce se jedná. Pro malou firmu může najmutí vývojáře znamenat získání přístupu k technologiím, na které by jinak těžko dosáhla nebo by jí ty vyšlo výrazně dráž. Nebo třeba chce rozšířit svůj sortiment určitým směrem, ve kterém nemá dostatečné know-how a proto si raději vývoj u někoho zaplatí. Krásným příkladem je H-D, která svěřila Porsche vývoj motoru pro V-rod.

Pro velkého výrobce spočívá kouzlo outsourcingu zejména v možnosti poměrně flexibilně řídit náklady na konstrukci, což může být v dnešní turbulentní době značná výhoda. Je třeba si uvědomit, že náklady na konstruktéra jsou vysoké a nejdná se zdaleka jen o o jeho plat. Podívejte se na BMW a jejich nedávnou modelovou expanzi. Pokud by ji měla zvládnout vlastními slilami, musela by mít opravdu velké vývojové středisko (které se personálně nedá vybudovat přes noc) a v budoucnu by musela řešit problém, jakou dát těm lidem práci.

Já si uvědomuji, že ousourcing má své limity a nevýhody, za nejvýznamnější považuji slabší vazbu mezi externí konstrukcí a technologickými možnostmi výrobního závodu. Důležité jsou detaily (mj i časové) toho, jak je která konkrétní spolupráce nastavena. Outsourcovat konstrukci můžete dobře i blbě. Ale rozhodně to nevidím tak, že cokoliv vzešlého z outsourcingu je špatně...
+1 
11.4.2013 Článek Špatný článek.

Problém není ani tak obsah (ten konstruktér se vyjadřuje veskrze střízlivě a zároveň obecně - to co říka jde těžko rozporovat), jako spíš forma, která na mě působí dost lacině senzacechtivě (viz obraty "to jste si dal něco na kuráž" apod).

Navíc článek prezentuje prakticky pouze nevýhody autsourcingu, resp. dnešní negativní trendy ve vývoji motocyklů, a naprosto opomíjí jeho přínosy. Navíc tento úhel pohldu podsouvá podprahově i čtenáři ("bacil outsoucing").

Na závěr dvě provokativní otázky.
a) jmenujte jednoho velkého evropského výrobce, kterého považujete v poslední době za obchodně úspěšného
b) jmenujte jednoho velkého evropského výrobce, který masivně využívá outsourcingu
Možná se to protne...
+2 
12.12.2012 Článek V zákonu se píše "poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg" - může mi někdo z místních právníků říct, jakou hmotnost mají na mysli? Provozní nebo nejvyšší přípustnou? A nějaký na příslušnou právní úpravu, která to stanoví...

Na magistrátech v tom nemají jasno, u Viraga mi to počítali z nejvyšší, u H-D z provozní...

TOPlist