renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

JohnnyS08

Online Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 39
Město: Borek
Lokalita: České Budějov...
Poděkoval: 5x
Pomohl: 37x
Založil témat: 13x
Napsal příspěvků: 741x
Body komentářů: 218 / 177
ID uživatele: 36341
Registrace: 2.2.2008

Adresa profilu:http://johnnys08.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 469 záznamů

6.2.2024 Článek To je porád konfigurátor Tenerky semhle, konfigurátor Tenerky tamhle. Multistrada V4 má stejnejch šest variant jak Tenerka a po žádnym konfigurátoru nikdo nevolá. Inu, quod licet Iovi, non licet bovi.
2.2.2024 Článek jjerab> Dyť litrovej výkon toho zázraku je 55k. To je snad i míň jak Royal Enfield...
25.1.2024 Článek přijela pouť...
+1 
23.1.2024 Článek Projekt byl spolufinancován z fondu zábrany škod - bingo!
23.1.2024 Článek pps2> Piloti jdou tou cestou, co popisuješ, ze stejnýho důvodu, z jakýho se doporučuje začínat na 125ce, potom A2ku, pak nějakou +/- sedumsetpadesátku a pak teda konečně toho litra. Leteckou analogií, to co doporučuje kovosrotmorava by znamenalo, že piloti by dneska furt začínali na Jaku C-11 a pak přešli na MiGa patnáctku, bo kdo neumí odhadnout předsazení a sestřelit nepřítele kanonem, umře jako debil

Co se týče navigace podle hvězd a dalších námořních skills, dostávám se na tenkej led, bo o lodích vim velký kulový. Ale předpokládám, že to má dva důvody. První je, že asi existuje nějaká malá šance, že tyhle schopnosti někdo v nouzi využije. Možná teď plácnu kravinu, ale hádám, že vypadnou-li z nějakýho důvodu všecky moderní navigační systémy, maj na palubě porád ty mapy a sextant. Jenže tahle analogie k motorkám moc nesedí, bo motorka má elektronický zapalování který ale neni zálohovaný žádnym druhym primitivním systémem s kladívkama.
Druhej důvod bude, že je obecně dobrý mít vheld to toho, proč a jak věci fungujou. A u námořníků je třeba, aby ten vhled měli, bo jednak maj značnou zodpovědnost a druhak se v rámci svý práce můžou dostávat do potenciálně nebezpečnejch situací.
Na motorce má proti tomu každej zodpovědnost hlavně sám za sebe. A pokud mu to z nějakýho důvodu přestane jet, dycky jí může dotlačit na bezpečný místo a počkat na odtah, což lze za potenciálně nebezpečnou situaci považovat jen ztěží.
Je samozřejmě fajn tušit, proč motorka funguje tak, jak funguje. Ale nedělal bych s těhle znalostí nějakou posvátnou krávu motorkaření...a když už se teda rozhodnu, že tomu chci rozumět, tak bych se zamyslel, jestli je užitečnější tykat si s karburátorem, nebo s diagnostikou.
22.1.2024 Článek K čemu přesně mi prosím pěkně bude, že budu umět míchat směs a seřizovat zapalko? A co takhle ruční nastavování předstihu, je to taky užitečná znalost?
18.1.2024 Článek Doladit? V Týnci?!?
Maximálně tak domrdat...
17.1.2024 Článek Pro důchodce dobrý,ale jak chtěj s timhle ultra-konzervativním designem přitáhnout k motorkám mladý lidi, to mi hlava nebere.
-2
17.1.2024 Článek Furt přemejšlim, jestli se mi víc líbí novinka, nebo předchozí generace...
16.1.2024 Článek A titul "zastydlej puberťák roku" získává...K167!
15.1.2024 Článek Přijde mi, že jestli něco CF Moto staví na přední pozici mezi Čínskýma výrobcema, tak je to hlavně promyšlená modelová politika. Nepokrývají zatím všechny důležitý segmenty trhu, ale ty modely, co v nabídce jsou, maj hlavu a patu. Takže cendurovou osmistovku doplňuje scramblerová sedmistovka a brzy přijde terénně orientovaná čtyři-pade. Fajn, tam bych si vybral.

A pak kouknu na QJ Motor a vdim tam čtyřikrát prakticky to samý - SRT 550, SRV 650, SRT 700 a SRT 800. Všechny 19"/17" (nic proti), všechny skvělá výbava, ale všechny taky nadváha a krátký zdvihy. Já neříkám, že ten jejich recept nemá smysl, ale mít tahle podobný motorky (i cenově) a ignorovat, že někdo chce cenduro víc do terénu, nebo naopak třeba lehčí a nižší...
+4 
12.1.2024 Článek Nevím, jak ostatní majitelé "hektolitrů", ale za sebe můžu říct, že mě Cabellero nezaujalo ani na ježdění kolem komína, ani na cokoliv jinýho. Dost mě překvapuje naprosto pozitivní hodnocení redaktorů, podle mě je to na silnici tupý a nekomunikativní a v terénu NAPROSTO nepoužitelný. Co jsem čet pár zahraničních testů, taky viděli tu motorku dost střízlivějš...
9.1.2024 Článek Nemůžu si pomoct, ale ve srovnání s RS 660 mi Daytona přijde jak chudej příbuznej - nižší výkon, vyšší hmotnost, nenastavitelnej podvozek, ocelovej rám (po čínskym způsobu oplastovanej jako hliníkovej odlitek), design zaseklej někde na přelomu milénia...

A vůbec, jako největší killer všech těhle wannabe supersportů mi přijde ZX-6R za třista tisíc - cena na dostřel, technika nesrovnatelná.
+5 
29.12.2023 Článek Anti> ono to asi souvisí s tim, že v době svého vzniku žádný emisní normy nenutily ten motor běhat v režimu lehce chudý směsi...
11.12.2023 Článek Tenere 700?

TOPlist