renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

journeyman-cz

Offline: 17.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Firemní
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Všechromy
Lokalita: Praha-východ ...
Body komentářů: 12
ID uživatele: 350980
Registrace: 31.10.2018

Adresa profilu:http://journeyman-cz.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 32 záznamů

28.7.2022 Článek tak design dělal stejný člověk, co dělal mj. i pro Ducati a jedním z jeho posledních počinů, než si založil vlastní studio a stal se ředitelem motodivize CFMOTO, byla práce na MV Agusta Brutale...tak si myslím, že ten design konkurenceschopný asi trochu bude :). Jmenuje se Carles Solsona Marti...
28.7.2022 Článek Zajímavé o tom "placení"...já se totiž o tom článku dozvěděl až dnes :)...Nevím, zda si jiní něco platí, ale jak kluky z motorkářů znám, tak oni svou práci dělají jinak, než si asi dost lidí představuje...700CL-X Adventure mimochodem ještě není ani na cestě, teď se řeší teprve evropské objednávky...
18.6.2022 Článek Vysvětlení k motoru...: Je to LC8c KTM, vyráběný ve společné firmě (joint-venture) KTMR2R - CFMOTO, kde probíhá vývoj, výroba a distribuce motocyklů CFMOTO, KTM, Husqvarna. Komplentně se zde vyrábí motorky CFMOTO, hodně typů motorek KTM, rámy pro KTM a Husqvarnu a zároveň je tato společnost odpovědná za distribuci KTM a Husqvarny pro Čínu/ JV Asii. Motor 790, resp. vývoj EURO5, verze zajišťovala KTM, výrobu připravovala a dozoruje KTM. Žádná licence. V rámci joint-venture dostali plně k dispozici...Tedy stručně shrnuto - "updatovaná" verze motoru LC8c pro potřeby plnění norem EURO5, které původní KTM LC8c neplnilo. Tedy nezbytné úpravy, aby to plnilo legislativu EU. Ještě doplnění ke společnému podniku - je to podnik CFMOTO - KTMR2R, kde CF má 51%, KTM 49%...
18.6.2022 Článek Přiznám se, že úplně nerozumím vašim dvěma naprosto odlišným příspěvkům - reaguji na tento konkrétní...Český ambasador - známý cestovatel a dobrodruh Jarda Šíma opravdu není, nebyl a nikdy nebude běžný kupující - proto taky dělá to, co dělá a neznám jiného člověka, natož pak důchodce, který by takto ve vlastním čase a s totální vášní pro jakákoliv dvě kola, jezdil ročně desítky tisíc km na motorkách všech typů a značek. To, že nyní v podstatě pořád jezdí na CFMOTO 800MT, je jeho "poslání". Dostal jeden z prvních vyrobených kusů vůbec, v reálném provozu má najeto na tomto modelu za rok jako nikdo jiný na světě (v pondělí bude točit těch 50.000 km za necelých 12 měsíců). Pro upřesnění - kromě toho, že od nás dostal nějaké to triko, bundu apod., a když spolu vyrazíme, tak mu koupím benzín, tak opravdu ho finančně nikdo nijak nepodporuje. Jarda motorkami žije a na tom si celkem zakládá...Pepa Sršeň si vyžádal CFMOTO motorky k sobě do motoškoly - CFMOTO 800MT a CL-X 700 Sport. Proč ? Dává mu smysl mít celý "triptych" - CFMOTO-KTM-Husqvarna. Proč? Protože ví, co lidem dát vyzkoušet, o co je zájem a on sám je na tohle spojení značek zvědav. Motorky CFMOTO tetsuje nejen v rámci testů pro TV...K vaší poznámce o diskuzích - zajímalo by mě, kdo s vámi kde diskutuje v motorkové skupině o čtykolkách. Nikdy jsme do skupiny, kde se jedná o motorky, nedali a nedáváme čtyřkolky (my jako dovozce), natož, abychom nějak "nepříjemně vstupovali" do diskuzí. Pokud vstupuji (konkrétně tedy já osobně), tak vždy věcně a k věci, případně vysvětluji a doplňuji informace, které jsou často totálně zkreslené nebo úplně mimo mísu...A 5 let záruka ? Omezený počet km? Průměrný běžný motorkář (zdůrazňuji běžný - ano, jsou tu lidi, co najedou 20k i víc, ale těch opravdu nejsou tisíce...) v ČR najede do 7000 km. Za dva roky - což mají ostatní i zavedené značky, tedy máte i s rezervou najeto do 20.000 km. Pak vám záruka končí...U CFMOTO máte ještě dalších 20.000 km - nebo další 3 roky záruky, kterou jinde (pokud není nějaká akce u nějaké značky na model apod.) už nemáte. Argument, že u ostatních není nic omezeno po dobu dvouleté lhůty také známe - a ano, tady nic omezeno ze zákona není - tak jako u jiných, ani u nás. Ty další 3 roky jsou nadstandard od nás - českého zastopupení pro ČR a SR...A ano, je to bonus pro fyzickou osobu - pro zákazníka, nikoliv pro IČO. A naopak, tuto záruku využije přesně opačné číslo, než píšete - u motorek je to až 80% lidí...To co jste napsal, mi přijde jako klasciké "kdo chce psa bít, najde si vždy hůl", aneb klasika v ČR a SR - musíme na té "Číně" něco hledat, musí tam být něco blbě. A když se to najde, tak se řekne "já to věděl"...samozřejmě se hlavně řeší, že zam prostě něco musí být blbě. "Nedej bože", když skoro není co najít... Zajímavé, že u jiných značek se spousta věcí odpouští, neřeší...České zastoupení Journeyman, které je na trhu s ATV/moto od devadesátých let, CFMOTO dělá 17 let, patří do TOP 10 světových importů a má možnost i ovlivňovat finální podobu produktů v Evropě, přináší pro zákazníky nadstandardní podmínky, má stroje skladem, má díly, má rozsáhlou prodejní a servisní síť (70 dealerů!), prodá ročně tisíce strojů, je pak konfrontováno hlavně s čím? Ano, s předsudky. To je pořád ten "náš hlavní" boj. CFMOTO motorky jsou na trhu pátým rokem. To je hrozně krátká doba oproti značkám, které tu jsou i sto let. A kde ale letos budou? Tušíte, kolik máme zákazníků? Kolik spokojených zákazníků? Čísla jsou jedna věc, ale my neřešíme jen ta čísla, která jsou ale samozřejmě hodně zajímavá a spousta těch "stoletých" značek se již dívá CFMOTu na záda...Řešíme zákazníky, aby byli spokojeni a dostali něco navíc.Od české firmy. Žádné nadnárodní "matky". Vše jde od nás - od české firmy - pro Čechy a pro Slováky. Čtyřkolky CFMOTO už dávno nikdo nebere jako něco "exotického". Jsou to stroje, které mají v ČR 70% podíl na trhu, jsou to nejprodávanější 4kolky v Evropě...V motorkách je spousta konkurence, motorek se samozřejmě prodává víc a ten "boj" je samozřejmě o to těžší. Ale to je právě výzva. CFMOTO motorky jsou pořád ještě na "začátku", i když ten začátek je sakra rychlý. CFMOTO 800MT je jedna z těch motorek, která ukazuje, kam se spolupráce s KTM vyvíjí...Bude toho o dost víc...;)...
17.6.2022 Článek puffybodie: díky za postřeh. Prodejní čísla a zájem konkrétně o 800MT toto celkem dost rozporují. Jde o to, že v motobranži je CFMOTO stále realativně nová značka - vždyť je na trhu v ČR teprve pátým rokem (nikoliv čtyřkolky, ty už tu budou za chvilku 20 let...). V Evropě s motorkami cca 7 let, v Americe nastupují letos... Takže logicky chvilku trvá, než se dostane do úplně obecného povědomí. Čtyřkolky CFMOTO Gladiator mají dnes podíl na trhu přes 70% - taky to nebylo ze dne na den, tenhle progres prostě má svůj vývoj. A u motorek, kde je konkurence x-násobně vyšší, je samozřejmě třeba počítat s poněkud jiným postupem a i přístupem. Ono obecně je speciálně v ČR a SR těžší vysvětlit, že Čína (neříkám, že "každá Čína") dnes dodává špičkové produkty, které nemají problémy. Zrovna CF ve spojení s KTM jsou v tomto oboru ještě trochu jinde. Podobná joint-venture na této úrovni tam není. Ano, nechávají si tam vyrábět jiné značky mašiny (i BMW, celá Benelli je čínská, Moto Morini také - to má dokonce i CF motory - viz X-Cape...), ale komplexní sdílení tenchologií, předání v rámci spolupráce techniky i strategií, to je trochu něco jiného. I proto jsme začali vozit motorky až právě v době, kdy bylo jasné, že KTM s CFMOTO chystá něco odlišného. Ukazuje se, že to bylo správné načasování. Pořád jsme navíc ještě v podstatě na začátku...Takže ješte jednou díky za postřeh, beru si to k srdci, nicméně abych jen doplnil - boj s lidskými předsudky je zdaleka to nejtěžší. Marketing a reklama jede, poměrně solidně si myslím, ale musí se změnit i myšlení. Pokud to samozřejmě dotyčný změnit chce. Pokud ne, nepomůže sebevětší "tlačení", reklamy atd...Co se týče prodejních čísel a zákazníků a jejich spokojenosti, nejen čísla pak ukazují, jaký má CFMOTO progres...
16.6.2022 Článek K CFMOTO jako takovému - dovozce Journeyman CZ je na trhu v ČR a SR 17 let a celkých 17 umíme na stroje, které od té doby dodáváme, dodávat a držet díly skladem...Dlouhodobě je CFMOTO v SDA (kombinace 4kolky+motorky) třetí - teď už druhá - nejprodávanější značka po Hondě. Takže ty díly jsou mj. nutné. Strojů jezdí od roku 2005 desetitisíce...
7.4.2022 Článek Možná když to budete brát s nadhledem a s faktem, že ta značka prostě je-existuje, je vidět a prodává se, v ČR je díky nám skoro 20 let, má velký progres a je to úplně jiný byznys, než na jaký je spousta lidí z Číny zvyklá, možná pak nemusíte být potom tak alergický;). Zajímat vás nemusí, ale není třeba se hned čertit, ne?. Proč je značka i tady? Možná z těch důvodů, co píšu. Jo a mimochodem, jsem ten "kokot", co to někam pořád cpe, těší mě :)...P.S. jestli jste si všiml, tak na těch motorkarich vždy píšu, že koho to nezajímá, ať to neřeší...
6.4.2022 Článek Máme už ve výrobě i vlastní expediční alternativu, dělá nám to firma, která připravuje závodní dopňky pro Indiho na TT Isle of Man. Kvalita zaručena. Chrommolybden, ochrana předku, boků, bloků motoru...brzy ukážeme finál. Jarda Šíma má aktuálně na té první osmistoce, co jezdí už od loňska (41.500 km) prototyp tohoto rámu.
6.4.2022 Článek 41500 minulý týden, takže skoro trefa ;).
6.4.2022 Článek Pro info - kluci od nás žádný limit nemají - stejně jako třeba Jarda Šíma na tom prvním kousku, co nám fabrika poslala do testu už loni. Jarda aktuálně za 10 měsíců 41500 km...a pořád jede...
16.11.2021 Článek pro Zeda...: já tu jen reaguji na určité příspěvky, rozhodně se nepouštím ze své pozice do diskuzí. Ale - v té fabrice jsem byl asi 20x, od roku 2010. Takže moc dobře vím, jak to tam vypadá, kdo tam pracuje, jací jsou to lidé a jak vypadá joint-venture s KTM. Nic víc k tomu netřeba dodávat. Pokud jsi ve fabrice CFMOTO byl, můžeme spolu pak diskutovat, budu rád....
16.11.2021 Článek pro hasndorf: v komentech je tam několikrát zmíněno, že je to představení. Samotné hodnocení jsme s Jardou točili minulý týden. Po 31.000 km. Mezitím si tuhle předeserii s těmi cca 31 vzal na svůj polygon Pepa Sršeň a dal tam tomu nesmysl. Video bude už hodně brzy. Jardovo zase pak později - to už bude mít zase o nějaký tisíc více, aktuálně je na druhém konci Evropy...O tom je totiž ten dloudobý test. O destíkách tisíc km. O tom, co a kdy bylo třeba řešit - pokud bylo třeba...Takže pokud tohle někoho zajímá, tak tady se pak dozví...
16.11.2021 Článek Mimochodem třeba proto je v ČR úplní první CFMOTO 800MT, které jezdí, jezdí a jezdí...https://youtu.be/9RiU-RXk94s. Aktuálně zase někde v Evropě. Na tachu 33.000 za 6 měsíců...A i toho Pepu v tom můžete počítat....
16.11.2021 Článek pro zajímavost...: https://iquad.cz/clanky/193-druhy-sraz-cfmoto-je-za-nami.html. a pak na konci roku SDA...;)
16.11.2021 Článek možná bude taky problém v tom, že ti "kluci" vypadají na těch 16 i ve 30...trošku je znám :)...a o tý joint-venture s KTM bych si taky přečetl trochu víc...

TOPlist