Komentáře
Nalezeno 24 záznamů
29.9.2022 | Článek | Tak k těm servisům Jardy - Jarda na předprodukci jezdí po celé Evropě, neřešíme tedy přesný interval. Servisy se dělaly mj. ve Španělsku, Srbsku...Navíc jeho neustálý zápřah není běžný pro žádnou motorku. Klidně bychom mohli dělat ty intervaly v 15.000, to je úplně jedno...A motor je LC8c 799 KTM. Hotovo. |
30.7.2022 | Článek | ROBO44> jandaxx to napsal naprosto přesně - hloupě žvaníte a nic nevíte a myslím, že redakce by měla na tyto lži a výmysly reagovat. Jediné co z vás čiší, je nenávist a zloba... |
30.7.2022 | Článek | redaktor evidentně vycházel z dostupných informací na zahraničních webech - nidko nepíše, že někde ten motcykly reálně viděl či na něm jel...pokud se řeší testy tady v ČR, tak ty pak samozřejmě kluci tetsují jako jakékoliv jiné značky...mimichodem teď mají v dlouhodobáku 800MT...a co se týče další otázky? Dobrý námět pro redakci, myslím, že by to dost lidem otevřelo oči...Možná není od věci i vědět, že zastopuení CFMOTO má v ČR a SR a přes 60 prodejních a servisních míst, centrála Journeyman pak patří mezi TOP 10 světových imortů na světě...pokud vás zajímá více, loni jsme s Vláďou Novotným točili takovou "osvětu"...kdyžtak tady...:https://youtu.be/Lu6mVFOKdVY |
28.7.2022 | Článek | tak vzhledem k tomu, že design dělal stejný člověk, co dělal mj. právě i pro Ducati a jedním z jeho posledních počinů, než si založil vlastní studio a stal se ředitelem motodivize CFMOTO, byla práce na MV Agusta Brutale...tak si myslím, že ten design tak úplně mimo asi nebude :). Jmenuje se Carles Solsona Marti... |
28.7.2022 | Článek | taky by mě to zajímalo :)... |
28.7.2022 | Článek | :), zajímavé jsou tyhle reakce, kdy někdo ví, kdo jak komu platí...zajímavé je, jak spíš některé značky nenechají některé jedince "v klidu"...pro "zajímavost" - tenhle článek o motorce, která bude v podstatě až pro rok 2023, jsem objevil náhodou až dnes...ale platba na účet dle vás proběhla v pořádku :)...bože... |
28.7.2022 | Článek | Kopie :)? Design a celou serii CL-X dělal stejný člověk, co dělal mj. i pro Ducati a jedním z jeho posledních počinů, než si založil vlastní studio a stal se ředitelem motodivize CFMOTO, byla práce na MV Agusta Brutale...tak nějak nevím, jak to s tou "kopíí" myslíte. Kopírovat sám sebe případně může, to ano :). Jmenuje se Carles Solsona Marti... |
28.7.2022 | Článek | tak design dělal stejný člověk, co dělal mj. i pro Ducati a jedním z jeho posledních počinů, než si založil vlastní studio a stal se ředitelem motodivize CFMOTO, byla práce na MV Agusta Brutale...tak si myslím, že ten design konkurenceschopný asi trochu bude :). Jmenuje se Carles Solsona Marti... |
28.7.2022 | Článek | Zajímavé o tom "placení"...já se totiž o tom článku dozvěděl až dnes :)...Nevím, zda si jiní něco platí, ale jak kluky z motorkářů znám, tak oni svou práci dělají jinak, než si asi dost lidí představuje...700CL-X Adventure mimochodem ještě není ani na cestě, teď se řeší teprve evropské objednávky... |
18.6.2022 | Článek | Vysvětlení k motoru...: Je to LC8c KTM, vyráběný ve společné firmě (joint-venture) KTMR2R - CFMOTO, kde probíhá vývoj, výroba a distribuce motocyklů CFMOTO, KTM, Husqvarna. Komplentně se zde vyrábí motorky CFMOTO, hodně typů motorek KTM, rámy pro KTM a Husqvarnu a zároveň je tato společnost odpovědná za distribuci KTM a Husqvarny pro Čínu/ JV Asii. Motor 790, resp. vývoj EURO5, verze zajišťovala KTM, výrobu připravovala a dozoruje KTM. Žádná licence. V rámci joint-venture dostali plně k dispozici...Tedy stručně shrnuto - "updatovaná" verze motoru LC8c pro potřeby plnění norem EURO5, které původní KTM LC8c neplnilo. Tedy nezbytné úpravy, aby to plnilo legislativu EU. Ještě doplnění ke společnému podniku - je to podnik CFMOTO - KTMR2R, kde CF má 51%, KTM 49%... |
18.6.2022 | Článek | Přiznám se, že úplně nerozumím vašim dvěma naprosto odlišným příspěvkům - reaguji na tento konkrétní...Český ambasador - známý cestovatel a dobrodruh Jarda Šíma opravdu není, nebyl a nikdy nebude běžný kupující - proto taky dělá to, co dělá a neznám jiného člověka, natož pak důchodce, který by takto ve vlastním čase a s totální vášní pro jakákoliv dvě kola, jezdil ročně desítky tisíc km na motorkách všech typů a značek. To, že nyní v podstatě pořád jezdí na CFMOTO 800MT, je jeho "poslání". Dostal jeden z prvních vyrobených kusů vůbec, v reálném provozu má najeto na tomto modelu za rok jako nikdo jiný na světě (v pondělí bude točit těch 50.000 km za necelých 12 měsíců). Pro upřesnění - kromě toho, že od nás dostal nějaké to triko, bundu apod., a když spolu vyrazíme, tak mu koupím benzín, tak opravdu ho finančně nikdo nijak nepodporuje. Jarda motorkami žije a na tom si celkem zakládá...Pepa Sršeň si vyžádal CFMOTO motorky k sobě do motoškoly - CFMOTO 800MT a CL-X 700 Sport. Proč ? Dává mu smysl mít celý "triptych" - CFMOTO-KTM-Husqvarna. Proč? Protože ví, co lidem dát vyzkoušet, o co je zájem a on sám je na tohle spojení značek zvědav. Motorky CFMOTO tetsuje nejen v rámci testů pro TV...K vaší poznámce o diskuzích - zajímalo by mě, kdo s vámi kde diskutuje v motorkové skupině o čtykolkách. Nikdy jsme do skupiny, kde se jedná o motorky, nedali a nedáváme čtyřkolky (my jako dovozce), natož, abychom nějak "nepříjemně vstupovali" do diskuzí. Pokud vstupuji (konkrétně tedy já osobně), tak vždy věcně a k věci, případně vysvětluji a doplňuji informace, které jsou často totálně zkreslené nebo úplně mimo mísu...A 5 let záruka ? Omezený počet km? Průměrný běžný motorkář (zdůrazňuji běžný - ano, jsou tu lidi, co najedou 20k i víc, ale těch opravdu nejsou tisíce...) v ČR najede do 7000 km. Za dva roky - což mají ostatní i zavedené značky, tedy máte i s rezervou najeto do 20.000 km. Pak vám záruka končí...U CFMOTO máte ještě dalších 20.000 km - nebo další 3 roky záruky, kterou jinde (pokud není nějaká akce u nějaké značky na model apod.) už nemáte. Argument, že u ostatních není nic omezeno po dobu dvouleté lhůty také známe - a ano, tady nic omezeno ze zákona není - tak jako u jiných, ani u nás. Ty další 3 roky jsou nadstandard od nás - českého zastopupení pro ČR a SR...A ano, je to bonus pro fyzickou osobu - pro zákazníka, nikoliv pro IČO. A naopak, tuto záruku využije přesně opačné číslo, než píšete - u motorek je to až 80% lidí...To co jste napsal, mi přijde jako klasciké "kdo chce psa bít, najde si vždy hůl", aneb klasika v ČR a SR - musíme na té "Číně" něco hledat, musí tam být něco blbě. A když se to najde, tak se řekne "já to věděl"...samozřejmě se hlavně řeší, že zam prostě něco musí být blbě. "Nedej bože", když skoro není co najít... Zajímavé, že u jiných značek se spousta věcí odpouští, neřeší...České zastoupení Journeyman, které je na trhu s ATV/moto od devadesátých let, CFMOTO dělá 17 let, patří do TOP 10 světových importů a má možnost i ovlivňovat finální podobu produktů v Evropě, přináší pro zákazníky nadstandardní podmínky, má stroje skladem, má díly, má rozsáhlou prodejní a servisní síť (70 dealerů!), prodá ročně tisíce strojů, je pak konfrontováno hlavně s čím? Ano, s předsudky. To je pořád ten "náš hlavní" boj. CFMOTO motorky jsou na trhu pátým rokem. To je hrozně krátká doba oproti značkám, které tu jsou i sto let. A kde ale letos budou? Tušíte, kolik máme zákazníků? Kolik spokojených zákazníků? Čísla jsou jedna věc, ale my neřešíme jen ta čísla, která jsou ale samozřejmě hodně zajímavá a spousta těch "stoletých" značek se již dívá CFMOTu na záda...Řešíme zákazníky, aby byli spokojeni a dostali něco navíc.Od české firmy. Žádné nadnárodní "matky". Vše jde od nás - od české firmy - pro Čechy a pro Slováky. Čtyřkolky CFMOTO už dávno nikdo nebere jako něco "exotického". Jsou to stroje, které mají v ČR 70% podíl na trhu, jsou to nejprodávanější 4kolky v Evropě...V motorkách je spousta konkurence, motorek se samozřejmě prodává víc a ten "boj" je samozřejmě o to těžší. Ale to je právě výzva. CFMOTO motorky jsou pořád ještě na "začátku", i když ten začátek je sakra rychlý. CFMOTO 800MT je jedna z těch motorek, která ukazuje, kam se spolupráce s KTM vyvíjí...Bude toho o dost víc...;)... |
17.6.2022 | Článek | puffybodie: díky za postřeh. Prodejní čísla a zájem konkrétně o 800MT toto celkem dost rozporují. Jde o to, že v motobranži je CFMOTO stále realativně nová značka - vždyť je na trhu v ČR teprve pátým rokem (nikoliv čtyřkolky, ty už tu budou za chvilku 20 let...). V Evropě s motorkami cca 7 let, v Americe nastupují letos... Takže logicky chvilku trvá, než se dostane do úplně obecného povědomí. Čtyřkolky CFMOTO Gladiator mají dnes podíl na trhu přes 70% - taky to nebylo ze dne na den, tenhle progres prostě má svůj vývoj. A u motorek, kde je konkurence x-násobně vyšší, je samozřejmě třeba počítat s poněkud jiným postupem a i přístupem. Ono obecně je speciálně v ČR a SR těžší vysvětlit, že Čína (neříkám, že "každá Čína") dnes dodává špičkové produkty, které nemají problémy. Zrovna CF ve spojení s KTM jsou v tomto oboru ještě trochu jinde. Podobná joint-venture na této úrovni tam není. Ano, nechávají si tam vyrábět jiné značky mašiny (i BMW, celá Benelli je čínská, Moto Morini také - to má dokonce i CF motory - viz X-Cape...), ale komplexní sdílení tenchologií, předání v rámci spolupráce techniky i strategií, to je trochu něco jiného. I proto jsme začali vozit motorky až právě v době, kdy bylo jasné, že KTM s CFMOTO chystá něco odlišného. Ukazuje se, že to bylo správné načasování. Pořád jsme navíc ještě v podstatě na začátku...Takže ješte jednou díky za postřeh, beru si to k srdci, nicméně abych jen doplnil - boj s lidskými předsudky je zdaleka to nejtěžší. Marketing a reklama jede, poměrně solidně si myslím, ale musí se změnit i myšlení. Pokud to samozřejmě dotyčný změnit chce. Pokud ne, nepomůže sebevětší "tlačení", reklamy atd...Co se týče prodejních čísel a zákazníků a jejich spokojenosti, nejen čísla pak ukazují, jaký má CFMOTO progres... |
16.6.2022 | Článek | K CFMOTO jako takovému - dovozce Journeyman CZ je na trhu v ČR a SR 17 let a celkých 17 umíme na stroje, které od té doby dodáváme, dodávat a držet díly skladem...Dlouhodobě je CFMOTO v SDA (kombinace 4kolky+motorky) třetí - teď už druhá - nejprodávanější značka po Hondě. Takže ty díly jsou mj. nutné. Strojů jezdí od roku 2005 desetitisíce... |
7.4.2022 | Článek | Možná když to budete brát s nadhledem a s faktem, že ta značka prostě je-existuje, je vidět a prodává se, v ČR je díky nám skoro 20 let, má velký progres a je to úplně jiný byznys, než na jaký je spousta lidí z Číny zvyklá, možná pak nemusíte být potom tak alergický;). Zajímat vás nemusí, ale není třeba se hned čertit, ne?. Proč je značka i tady? Možná z těch důvodů, co píšu. Jo a mimochodem, jsem ten "kokot", co to někam pořád cpe, těší mě :)...P.S. jestli jste si všiml, tak na těch motorkarich vždy píšu, že koho to nezajímá, ať to neřeší... |
6.4.2022 | Článek | Máme už ve výrobě i vlastní expediční alternativu, dělá nám to firma, která připravuje závodní dopňky pro Indiho na TT Isle of Man. Kvalita zaručena. Chrommolybden, ochrana předku, boků, bloků motoru...brzy ukážeme finál. Jarda Šíma má aktuálně na té první osmistoce, co jezdí už od loňska (41.500 km) prototyp tohoto rámu. |