renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

journeyman-cz

Offline: 17.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Firemní
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Všechromy
Lokalita: Praha-východ ...
Body komentářů: 12
ID uživatele: 350980
Registrace: 31.10.2018

Adresa profilu:http://journeyman-cz.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 32 záznamů

9.4.2024 Článek 185 kg pohotovostni hmotnost na dvouvalec v euro5 je “tezke jako prase”? V cene 156 tisic…
9.4.2024 Článek Tak jeste jednou, 185kg je oficialni vaha z oficialni evropske homologace, neni to zadny kec. Sucha 175kg je jen predpokladana hmotnost, kdyz jeste nebyly oficialni udaje zrejme.
8.4.2024 Článek Pohotovostni je 185kg dle homologace. Sucha tedy bude nepochybne nizsi. Predchozi informace o suche hmotnosti byly pouhy odhad.
23.11.2023 Článek Jen tak pro upřesnění - Jarda Šíma má na té testovací mule - tedy rozhodně žádné "vymazlené" motorce - najeto už dávno přes 100.000 km. To najel už v červenci. Motorka nadále jezdí, do "důchodu" - tedy do Jardova muzea - půjde až někdy příští rok...A není to jen o Šímovi, který je zcela mimo jakékoliv tabulky (jen letos najel cca 74000 km, z toho velkou část na CFMOTO). Mezi motorkáři jsou už stovky lidí, co mají na CFMOTO motorkách desítky tisíc km..možnáto chce nemít neustále hromadu předsudků. Koukat se třeba, v čem je právě CFMOTO jiné, než ostatní čínské značky. Třeba se i zamyslet, proč se do společného podniku s CFMOTO už tařka před 10 lety pustilo KTM do joint-venture CFMOTO-KTMR2R. Proč se letos do dalšího joint-venture pustila s CFMOTO Yamaha...? A třeba si i říct, že když první skicy a následné ladění motorek CFMOTO vznikají v italském Rimini v R&D Studiu Modena 40, které vede designový ředitel CFMOTO Carles Solsona, který mj. postavil takovou parádu, jako je MV Agusta Dragster, že to asi ten Číňan tak blbě teda s tímhle chlapíkem ve vedení neudělá. Kiska design je další, kdo jim motorky už nějaký pátek navrhuje (800MT, právě i nová 450MT). Není to jen o designu, ale o celé ergonomii, evropském pohledu, evrospském ladění a doladění. Neustálé spílání, jak je vše z Číny nemožné, nekonkurenceschopné, kopírované...to prostě neplatí. Minimálně v případě CFMOTO. Záruky 5 let, prodejní a servisní síť, obrovský dovozce do ČR a SR, ketrý je s motorkami CFMOTO v Evropě v TOP3. Na trhu je CFMOTO v SDA druhé za Hondou...to vše tak nějak úplně nekoresponduje s některými pohled zdejších diskutujících. A když teď jen napíšu osobní pohled - zkuste se ti, co jste tak extrémně zaměřeni, zamyslet, proč vás to tak rozčliluje. Proč máte potřebu nadávat, hanit, spílat, plivat žluč. Většinou jste motorky ani neviděli, natož na nich jeli. Se stovkami - resp. už tisícemi - spokojených majitelů nemluvili. Nikdo nikoho nenutí si kupovat co se mu nelíbí. Ale proč tolik té zloby a zášti? Jako poslední věc k tomu - vždy doporučuji se do té "strašné" Číny doletět podívat. Není to tak drahé. Stačí i na skok. Třeba do Šanghaje. K pochopení, co dnes Čína představuje a jak tam v reálu vypadá neskutečný technologický vývoj, o kterém se Evropě v leckterých ohledech ani nesní, a jak vypadá ten nejostřešjí obchodní kapitalismus v praxi, to bohatě stačí...
25.9.2023 Článek Normálně na takové příspěvky nereaguji, ale udělám výjimku. Tohle je ale ukázkový příspěvek člověka, který nic netuší, nechce tušit a jen všude a dokola v diskuzích haní značku, motorky a lidi, o kterých nic neví. Zajímavé ale je, že si články - včetně článku o srazu spokojených lidí, které tu zcela nesmyslně svým komentem pomlouvá - má nutkání přečíst. Zajímavé. Koment krátkozraký, smutný, ve své podstatě plný nenávisti a žluči. Ale každý to má nějak nastaveno. I tak ti přeji vše dobré a užívej si svou značku, svou motorku...
25.9.2023 Článek Číňani? Vážně? Na tuhle akci z Číny nepadla nikdy ani koruna, rsp. juan. Tohle vše je plně v režii ČESKÉ firmy - dovozce Journeyman CZ. To jen pro tu utkvělou předsudkovou představu, že vše je asi zaplaceno Čínou...
17.7.2023 Článek K167 - a v čem je ten dotaz prosím zvláštní? Zajímá mě to stejně jako případně koholiv jiného...ta reakce je z mého hlediska zvláštní, tak se na to ptám právě tady v té diskuzi. Neviděl jsem jinde, že by právě jak píšete "šéf" stránek takto reagoval na jiné dlouhodobky...
25.6.2023 Článek Jardo, nezlobte se, ale ta odpověď...není to trochu zvláštní? Jiné značky taky už dlouhodobě testovat nebudete? Trochu mě to zarazilo...
29.9.2022 Článek Tak k těm servisům Jardy - Jarda na předprodukci jezdí po celé Evropě, neřešíme tedy přesný interval. Servisy se dělaly mj. ve Španělsku, Srbsku...Navíc jeho neustálý zápřah není běžný pro žádnou motorku. Klidně bychom mohli dělat ty intervaly v 15.000, to je úplně jedno...A motor je LC8c 799 KTM. Hotovo.
30.7.2022 Článek ROBO44> jandaxx to napsal naprosto přesně - hloupě žvaníte a nic nevíte a myslím, že redakce by měla na tyto lži a výmysly reagovat. Jediné co z vás čiší, je nenávist a zloba...
30.7.2022 Článek redaktor evidentně vycházel z dostupných informací na zahraničních webech - nidko nepíše, že někde ten motcykly reálně viděl či na něm jel...pokud se řeší testy tady v ČR, tak ty pak samozřejmě kluci tetsují jako jakékoliv jiné značky...mimichodem teď mají v dlouhodobáku 800MT...a co se týče další otázky? Dobrý námět pro redakci, myslím, že by to dost lidem otevřelo oči...Možná není od věci i vědět, že zastopuení CFMOTO má v ČR a SR a přes 60 prodejních a servisních míst, centrála Journeyman pak patří mezi TOP 10 světových imortů na světě...pokud vás zajímá více, loni jsme s Vláďou Novotným točili takovou "osvětu"...kdyžtak tady...:https://youtu.be/Lu6mVFOKdVY
28.7.2022 Článek tak vzhledem k tomu, že design dělal stejný člověk, co dělal mj. právě i pro Ducati a jedním z jeho posledních počinů, než si založil vlastní studio a stal se ředitelem motodivize CFMOTO, byla práce na MV Agusta Brutale...tak si myslím, že ten design tak úplně mimo asi nebude :). Jmenuje se Carles Solsona Marti...
28.7.2022 Článek taky by mě to zajímalo :)...
28.7.2022 Článek :), zajímavé jsou tyhle reakce, kdy někdo ví, kdo jak komu platí...zajímavé je, jak spíš některé značky nenechají některé jedince "v klidu"...pro "zajímavost" - tenhle článek o motorce, která bude v podstatě až pro rok 2023, jsem objevil náhodou až dnes...ale platba na účet dle vás proběhla v pořádku :)...bože...
28.7.2022 Článek Kopie :)? Design a celou serii CL-X dělal stejný člověk, co dělal mj. i pro Ducati a jedním z jeho posledních počinů, než si založil vlastní studio a stal se ředitelem motodivize CFMOTO, byla práce na MV Agusta Brutale...tak nějak nevím, jak to s tou "kopíí" myslíte. Kopírovat sám sebe případně může, to ano :). Jmenuje se Carles Solsona Marti...
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist