renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Tom4moto

Offline: Dnes v 15:35 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Bašť
Lokalita: Praha-východ ...
Poděkoval: 1x
Založil témat: 11x
Napsal příspěvků: 30x
Body komentářů: 6
ID uživatele: 349940
Registrace: 14.10.2018

Adresa profilu:http://tom4moto.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 5 záznamů

14.6.2023 Článek Já též používám držák 2.0. Všechny ty PD, QC jsou vždy jen na konkrétní typ telefonu (a nic si na záda lepit nechci). Dále pro běžné nošení používám pouzdro typu kniha, takže vždy musím vynadavat, to se nedá nic dělat. Původní telefon jsem dával do DR 2.0 bez ničeho a bylo to velmi pohodlné a rychlé, nový má OIS, takže mám zadní kryt, který je odpružený přídavnými elementy.
Držák 2.0. vypadá i prázdný elegantně, kovově - takže kompatibilní s motorkou. Navíc mám jistotu, že ten telefon fakt nevypadne.
29.9.2022 Článek Mě se CE04 líbí s těmito (podstatnými) výhradami:
- sedačka je od pohledu hodně nepohodlná. Argument konstruktéra, že to je jen na dojíždění do práce, neobhajuje takovouto konstrukci. A ani do práce bych na takovéto sedačce jezdit nechtěl
- úložný prostor - ten po sedačkou je malý, ale stačil by, kdyby to mělo pořádně velký top case a případně boční kufry - znovu, dojíždím na motorce do práce a potřebuji si někam dát pláštěnku, batoh s NTB a podobně. I u PCX jsem se musel dosti omezovat.
- baterie/dojezd - je zoufale malý. Ještě by se to dalo akceptovat, pokud by baterie byla levná - ale není
- cena - právě kvůli baterii velice vysoká
Komedii o tom, že elektro-pohon je ekologický ani nebudu zmiňovat.
+4 
29.4.2020 Článek Jacob82: souhlasím - na jednu stranu jsou zde některá špatná pravidla, na druhou stranu bezohlední řidičí, kteří nedodržují rychlost, bezpečný odstup, nic.
29.4.2020 Článek Díky za článek. Bylo by fajn vidět další - o jízdě za deště, na mokru, prudké brždění atd.
+2 
29.4.2020 Článek No, nad tím zákonem jsem se také zamýšlel - byl by potřeba předělat a to tak, že motockylu patří celá šíře pruhu - má právo jet kdekoliv (jezdit u pravého okraje je u celé řady silnic nebezpečné). Ano v tomto případě to navrhovatelé zákona asi mysleli dobře, ale zkušenost ukázala, že je potřeba změna. Nechtěl bych, aby mi učitel autoškoly říkal, že musím jezdit při pravého kraji vozovky - stačí, když řekne, že takto je to v zákoně, ale pro bezpečnou jízdu je třeba využívat tu nejkvalitnější část voozovky - tedy typicky tu uprostřed.

TOPlist