renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Tommy911

Offline: 19.9.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 46
Město: Bratislava
Lokalita: Bratislava I ...
Založil témat: 4x
Napsal příspěvků: 8x
Body komentářů: 16 / 8
ID uživatele: 34843
Registrace: 16.2.2008

Adresa profilu:http://tommy911.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 49 záznamů

27.4.2022 Článek Uprimne? Je to des! Harley to tak strasne prespekuloval ze sa mu podarilo vyrobit Hondu Rebel. Navyse ked klasicke Sporstery sa nadalej v USA predavaju.
Mal som moznost jazdit takmer na kazdom vzduchom chladenom HD. Ano som zastanca klasickych vzduchom chladenych Harleyov. Ale nebranim sa novinkam, napr, Pan America, Live Vire, dokonca aj Sportster S su zaujimave motorky. Ale toto je mega zlatanina, Ked uz to chceli spravit moderne, myslim novy motor, ram, tak na co sa vracali ku klasickemu zadnemu pruzeniu? Klasicka nefunkcna atrapa nadrze? Aby to bolo nieco aj noveho ale zaroven aby to stale pripominalo HD? Skor by som im odpustil keby isli uplne inou cestou, ved doma sa meni a stari HDckari pomali vymieraju, chapem.
Vyfuk, to vazne? otrasne...Nadrz co nieje nadrz? to fakt? Bateria za prednym kolom? Kvoli znizenu taziska?..Zaujimave ze ine motorky to dokazu aj s klasickym usporiadanim. Ten chadic, mega otras!!!. Takze ma to byt sportova motorka z 90 konmi, aby lepsie jazdila, rychlejsie alepsie sa sklapala do zakrut?
Potom je otazka kde je USD vidla, kde je druhy kotuc? Preco to zastarale zadne pruzenie?
Preco tam nieje 1200kovy motor?..Lebo usetrili 10 KG na vahe? Ale ceovy rozdiel je len 1000 EUR.
Vzduchom chladene HD aj mali slaby vykon, mozno neboli take ohrabane v zakrutach, ale mali jednu mega vyhodu! Ze tu nic take ine nebolo, ten kult, ten zvuk toho motora, len tak jazdit krajinou a uzivat si to. Preto ked to chceli zakaznici zazit, nemali inu moznost a radi si priplatili za drahe HD.
Teraz? Vy tvrdite ako sa dobre sklapa do zakrut, aky sportovy a pod. Ale za 15 tisic EUR, je tu kvantum inych motoriek, ktore su naozaj sportove, maju radialne brzdy, dva kotuce, silnejsie motory, su lahsie, vyzeraju lepsie, da sa na nich cestovat dlhsie trate, v pohode odvezu dvoch ludi. Uz nemusi clovek lutovat ze nema prachy na HD kedze su ine moznosti sa odlisit, ktore vtedy neboli, lebo HD bol original. Jediny odkaz na HD je napis na nadrzi, ak by tam bola noname znacka, nikto by si to ani nekupil, ani by si to nikto nevsimol Mrzi ma to
+3 
3.2.2021 Článek Ja som mal v plane kupit tiez od Dainese tento chrbtovy chranic.
Nevyhody som videl v tom ze zakazdym ked si dam dole bundu niekde vonku, tak bud musim davat dole aj paterak, alebo chodit s nim. Vyhodu vidim v tom ze naozaj pokryje cely chrbat, co je super.
Nakoniec som kupil Dainese bundu v akcii a k nej dokupil Pro Armor paterak ktory je z toho isteho materialu, ale je teda mensi a vklada sa do bundy. Zatial spokojnost
6.8.2020 Článek Mne to pripada ako do 90 rokov, heh. Ak by som sa chcele podobne vyblaznit tak kupim nejake supermoto DRZ 400, WR 250X, 701 SM,/KTM a som vystarany
4.6.2020 Článek Ako velky fanusik HD mam zmiesane pocity
Ale klobuk dole pred HD ze sa do toho pustili a uspense to dotiahli do konca.
K motorke, dojazd nieje zly. Do buducna treba doriesit rychlonabijacky. Problem vidim skor v cene pre bezneho uzivatela. Cena cez 30 tisic EUR. Ked v dnesnej dobe kupim nadupanu moto uz od 8 tisic. napr Suzuki GSX 750. A ostane mi cez 20 tisic na benal, cestovanie, ale kupu dalsich dvoch motoriek, alebo noveho auta.
A ak si niekto mysli ze kupi elektrobike a uz nebud emat vydavky sa velmi myli. Ta elektrina tiez nieco stoji a do buducna bude len drahsia. Navyse si pozrite baterie v mobiloch a pod. Po roku-dvoch uz ta vydrz nebude ako novej baterie. Cenu novej baterie si radsej ani neviem predstavit. Motorky boli mechanicke, servisak opravil co sa dalo. Dnes vam ale uz ani moderne auto nabite elektronikou nevedia opravit ak sa nieco stane.
Do buducna ak to bude mat buducnost sa zlepsi servis, nabijanie, cena a pod, mi az tak nebude vadit prejst na elektriku. Neviem sice kde to budem cez noc nabijat v panelaku
+1 
16.4.2020 Článek Preco myslis ze je Bilstein ausus?
10.1.2020 Článek Dolezita bude cena kedze model 2019 stoji na SK 8941 EUR. Kedze dam dali ovela nizsi vykon aj ked bude plne otvorena
10.10.2019 Článek Suhlasim s tymi zvukmi u sportovych aut kde dodavaju zvuk repraky.
Ale nesuhlasim s tym ze ladaky na moto su trapne aj ked ti nezvysi vykon. Naopak trapne je to ze vyrobcovia od vyroby potlacuju zvuk napr na motorkach. Tym ze das ladak nezvysis hlucnost motorky. To by si musel mat v tom ladaku nejaky elektronicky megafon, reprak. Ty akorat dosiahnes plus-minus povodny zvuk(hlucnost), ktoru vyrobcovia potlacia povodnym vyfukom, kvoli normam hluku a splodin.
9.10.2019 Článek Nerozumiem preco tomu robia tie celokpataze ked nejde o supersport, nema ani zalomene riadila, vyzera to desne. Ak uz to nema byt naked a je potreba nejakej ochrany pred dazdom, vetrom, tak aspon nejaku polokapotaz. Ale takto to na mna posobi velmi smiesne. Nieco ako 90 roky tuningu na autach kedy malo auto milion spojlerov a body kity ale pod tym vsetkym bol obycjany motor, ktory ledva tahal.
26.9.2019 Článek Jedna z mala Moto Guzi ktora sa mi paci. Mozno by to chcelo ine vyfuky, kratsie. Nerozumiem preco za cenu 11 tisic EUR nemohli dat do predu USD vidlu a riadialnu brzdu, ked vzadu sa vyhrali s tlmicmi.
Inak vzdy ma zaujimalo ako su na tom Guzzi pri pade. Tam snad ani nejde nijako ochranit ten motor aj pri pade na mieste.
6.9.2019 Článek Motorka nadherna, ideal na cestovanie, dokupit druhe sedlo a ide sa.
Pri HD ma akorat vzdy zabijaju tie ceny
1.8.2019 Článek papiboy:
moja moto ma tiez asi prezije a sestra si kupila Jinlun 125, kde tiez vsetko pokazene a stoji v garage a nikto si to nevezme. Vsetko je tam odflaknute.
Snad budu mat majitelia pri tychto moto stastie avystupna kontrola bude ako MV Agusta
27.7.2019 Článek A ludia budu happy ze aj bezni smrtelnici si budu moct dovolit znacky ako MV Agusta,Harley a pod. Aj ked iba kubatury 300 a pod. Firma bude happy ze sa im brutalne zdvihol obrat. Takze vsetci budu happy, nakoniec bude pindat iba par dinosaurov ktori si pametali co tieto znacky vo svete kedysi znamenali. A ti jednoho dna umru a nove generacie budu happy ze si mozu dovolit mat zaujimave stroje.Nakoniec ani znacke to neublizi. Smutne je ze to znacky nerobia preto aby prezili..pretoze fungovali aj doteraz...ale robia to kvoli nepredstavitelnym ziskom ktore z azijskych trhov pridu
26.6.2019 Článek Osobne si myslim ze elektrifikovane dopravne prostriedky nemaju buducnost,heh..Ale je teraz taky trend, asi sa tomu nevyhneme a my petrolheady, kde to musi riadne hucat to prezivame tazko
Ale k motorke...Ako fanusik Sci-fi, nemozem povedat ze by sa mi to nepacilo. Ale ako celok mi to nejako neladi. Paci sa mi tam vela detailov, ako kolesa, sadne sedlo, jednoramenna kyvka, nadrzky kvapalin ulozene horizontalne, i ked neviem technicky ci to bude fungovat.
Skor mi vadi nejako ten predok, tym ze je moto tak velmi nahrbena mam pocit ako by sa mala rozplacnut a utrhnut v tej vidle ked si na to sadnem. Asi by sa mi viac pacil naked, popripade potom supersport. Tym ze stredna(motorova) cast je velmi mohutna tak mi predna cast mi pride akoby odflaknuta a moc stroha k zbytku moto. To teplakove oblecenie s tymi topankami snad nebudem ani komentovat
-2
3.5.2019 Článek od konca nadrze do zadu to cele okopcili od Diavelu?
Ale musim uznat ze vyzera omnoho lepsie ako povodny Rocket
-1
23.1.2019 Článek Thruxton je krasna moto ale pre mna Triumph skoncil ked presiel zo vduzchu na vodu
Předchozí
1 2 3 4
Následující

TOPlist