renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

StepanP

Offline: 21.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 41
Město: Praha 7-Troja
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 2x
Body komentářů: 58 / 17
ID uživatele: 346207
Registrace: 22.8.2018

Adresa profilu:http://stepanp.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 148 záznamů

15.2.2024 Článek co se týče týmových barev, tak Honda a její satelity celkem vedou.
Otázkou je, jestli to dokáží uhrát jen na barvy. Evropský týmy brutálně makají na aerodynamice, čímž se jejich motorky stávají celkem obludný, ale tak nějak tuším, že ty investice do vývoje nebudou úplně vyhozený prachy.
Jasně, bez jezdce ani špičková motorka nemá zaručený titul, ale i tady vidím celkem lehký náskok pro Evropu. uvidíme, třeba překvapí...
+3 
18.1.2024 Článek vypadá to na debakl KTM. když nezasáhne osud něčím nehezkým, tak KTM/HQ se svým ohromným realizačním týmem bude sice v první desítce, ale až hluboko za bednou. úsměvný je, že o prvenství se Honda nepřetahovala právě s KTM, ale s Hero, které má o dost skromnější zázemí i vývoj. další lahůdkou je, že fabrickym jezdcům na záda v první desítce dýchá Michek a Svitko. Oba z malých nefabrických týmů, navíc na starým modelu motorky.
Být starej Pierer, budu značně neprijemnej, protože prachy v tom utopený to nejsou zrovna malý, výsledky neodpovídají očekávání a spíš je to ostuda...
+2 
9.1.2024 Článek vysoký řidítka jsou asi daň za pohodlí na dlouhých cestách, ale ta kapota z RN22...?
10.11.2023 Článek sakra, to musí zvonit do koulí!

ale, jinak je to brus. Jako každej Italjet v minulosti.
+1 
28.9.2023 Článek Ale jo.
Na ten sportovnější vzhled to má sice pořád málo koní a je tam pár věcí, který mi prostě nevoní, ale tak jak každej tady bude ventilovat svoje opovržení, já prostě říkám, že je to konečně pokrok a že mně se líbí.

+1 
14.6.2023 Článek LesaPáán> hele… ale nic. Na technický debaty se radši vykašlem, ne? Hezký den
12.6.2023 Článek dvoutakt má spousty výhod, ale jednu obrovskou nevýhodu. Nebrzdí motorem. Proto je to nástroj pro zkušené a absolutně se nehodí pro masové použití v šíře prodejném enduru podobné velikosti. Cílová skupina podobných motorek je prostě jinde a tohle už ani tenkrát nemělo šanci se prosadit. Motorky podobný kategorie potřebují prodeje, tohle by nezaplatilo vývoj a homologaci. Je to škoda, ale je to fakt.
-1
3.6.2023 Článek valentinow123> “osobně bych dal…” ale nedáš. A v tom je asi tak stručně shrnuto všechno…
22.5.2023 Článek sice těmto motorkám vůbec nerozumím, ale líbí se mi, jak je to nízký a na pohled hezký. Ten starej kousek dvojnásob. Rád bych se na podobný motorce někdy svezl, třeba se to poštěstí.
Cestopis příjemnej, dýchá z nej pohoda. A tak to má být.
2.5.2023 Článek donovanstangiano> Jezdí pravidelná linka Varna-Poti
2.5.2023 Článek Cestou na Blízký východ jsem v Turecku zůstal dohromady cca 2 měsíce. Na vychcánky člověk narazí kdekoliv a Turecko není výjimkou, narovinu ale říkám, že Turecko (narozdíl od jeho sousedů) funguje. I když je to den ode dne větší a větší policejní stát.

Co se hraničních přechodů týče, doporučuje se využívat ty velké. Taková Kapikule je ohromný přechod do EU a na nějaký úplatky tu nemaj čas. Doslova.
SIM od Turkcell s datovým balíkem 20GB za ani ne 3 stovky na český. Ke koupi potřeba pas. Všechno se zadává do verejnyho systému. Pokrytí signálem úplně všude. Jak říkám, policejní stát.

Moje zkušenost s policii a pohraničníky je naprosto odlišná, než ta Vaše. Hranice tam jsem překračoval mockrát, ale nikdy si mě nikdo nefotil, ani se nedělaly kopie pasu (to jen na hranicích Ibrahim Khalil do Kurdistanu)
Patroly a checkpointy narůstají směrem k jihovýchodu. Z tříproudý dálnice svedou všechny na odpočivadlo a u obrněnýho stanoviště si vybírají auta ke kontrole.
To samé na příjezdech k turecké riviéře.

Policie mě párkrát stáhla za rychlost, jednou jsem zaplatil na místě, jindy domluva. Párkrát se stalo že jen koukli na značku, mávli a nechali jet. V Mersinu v noci jsem se projížděl podél promenády, dělal pitomosti jízdou po zadním až se za mnou rozblikala světla dvou motohlidek. Skončilo to pokecem, já nabízel cigára, oni čaj.
Všechno je o slušnosti a pokoře, sundat helmu, pozdravit a pokecat, pochválit… jde to i bez znalosti jazyka toho druhyho.

Někdy si říkám, proč lidi vlastně cestují do horoucích prdelí, kde jsou pak nasraný, že tam nemaj evropskej standard a studený pivo. Sorry…
+6 
25.4.2023 Článek Mig_35> v počtu filmů prepočtených na ujetý kilometr Libor Podmol vede na plné čáře
25.4.2023 Článek Marex> fraktura stehenní kosti je život ohrožující zranění. Délka léčby je 6 měsíců.
Koleno je na prd kvůli riziku omezení mobility kloubu, snížení zatížení vazů, ale co do závažnosti zranění a jeho nebezpečí na životě je fraktura femuru rozhodně horší, minimálně v momentu zranění samotného.
12.4.2023 Článek ggrand> “…když prodeje motorek jsou na rekordních číslech” Tímto sis právě sám odpověděl…
11.4.2023 Článek petr1000001> hezky napsaná obhajoba vlastní garáže
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 10
Následující

TOPlist