renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

dan1024

Offline: 28.2.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Brno-Bohunice
Lokalita: Brno-město Ji...
Pomohl: 9x
Napsal příspěvků: 185x
Body komentářů: 39 / 24
ID uživatele: 344208
Registrace: 30.7.2018

Adresa profilu:http://dan1024.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 133 záznamů

26.5.2022 Článek vypada v pohode a svezeni to taky bude urcite super. ale pokud sport-toutera od Suzuki, tak jedine Busu
+1 
23.5.2022 Článek "tu samou orosenou louku" projde i moje babi o berlich hrebik taky muzes zatlouct sroubovakem, ale delat to asi nechces. chapu, ze to mela byt narazka na to, ze hodne majitelu GS jezdi jen po asfaltu. ale cesky asfalt na nekterych trojkach je obcas dost zahul i na GeeSo (Afriku,Tigera, KTM, atd.)
19.5.2022 Článek V4 ve Streetovi ma 106 dB, v Panigalce to bude podobne (seriovy lauf, priplatkovy Akrap bez silnicni homologace je na tom jeste hur). co na tu drahu chteji poustet? nebo se to mereni tak nehroti?
+1 
13.5.2022 Článek kdyz nechame stranou politiku, tak je bohuzel (pro nekoho bohudik a jiny to ma treba u prdele) potreba priznat, ze kvalita, uroven zpracovani a i design je uz u Cinanu na porovnatelne urovni. o koupi cinske motorky urcite neuvazuji, ale rozhodne ne kvuli obavam o kvalitu. zrovna v teto kategorii jsem mel loni moznost kratce po sobe porovnat MT03 a testovanou 300NK. ten rozdilny jizdni projev (z velke casti diky motoru) i pri pohodove okreskove projizdce za ten priplatek u Yamahy rozhodne stoji. fakt by me pri kazde jizde stvala myslenka, ze jsem sice usetril 50 litru, ale vim, jak bych si mohl jezdit, kdybych "nebyl hamoun"
-1
28.4.2022 Článek skutra beru hlavne jako pracanta, pokud se budu chtit dobre svezt na ctyrstovce, motorky s timto objemem urcite poskytnou o hodne vice emoci. uz jen kvuli te vahy.

jedna z hlavnich veci, kterou bych u skutru ocenil, je ulozny prostor. a ten je u tohoto Bawa fakt tristni. cenovy rozdil uz je jen tresnicka na dortu sve kupce si urcite najde, jinak by ho ani nevyrabeli, ale dobrovolne si priplatit 50 tycek za "pojizdnou latrinu", do ktere nedam ani helmu, to uz chce velke odhodlani
20.4.2022 Článek diky za odpoved, dival jsem se a mel jsi teda fakt "stesti" na kokoty jinak ten vzpominany vetrak potvrzuji, spina pokazde, kdyz chvili stojis, nebo kdyz v horkych dnech dodrzujes rychlostni limity v obci. mi dost pomohlo, kdyz jsem poradne profoukal chladic od bordelu a narovnal ohnuta zebra. ted uz i pri te padesatce skoro nespina
19.4.2022 Článek muzu se zeptat, proc je to paty kousek? predchozi ctyri byly totalka nebo Ti je ukradli? nebo jsi k tomu celkovemu najezdu zapomnel dopsat jednu nulu? beru jeste prvni vymenu karbce za strikacku

mam 2003, najeto asi 70 tkm a motorove je to "lehce zajeto" na podzim "generalka" veci okolo jako novy tlumic, pruziny ve vidlich, pancer-slachy a bezny spotrebak po dvaceti letech, ale jinak fakt nevim, proc bych ho menil. i kdyby ho vyrabeli dodnes a dal se koupit jako novy
6.4.2022 Článek diky za odpoved. vypisy z uctu a podobne jsem na mysli urcite nemel je mi jasne, ze poskytnout neprustrelny dukaz o jeho objektivite nejde. uz z tech predchozich reakci jsem mel ale pocit, ze se osobne znate. mohl jsi to klidne napsat rovnou, ten posledni prispevek mi zni sympaticky. osobne se sice nezname, ale kdyz tu informaci zkombinuji s Tvymi prispevky v ruznych diskuzich, prijde mi to uveritelne
6.4.2022 Článek ja bych ji taky nevracel. s planovanym najezdem kolem 10'000 km se spekulace o kvalite Ciny urcite nepodari vyvratit ani potvrdit, ale za tu dobu budete mit urcite spoustu uzitecnych uzivatelskych postrehu. osobne o motorce z techto koncin zatim ani nepremyslim, ale Vase recenze si vzdy rad prectu. at se Vam dari i nadale
6.4.2022 Článek jandaxx> jakozto pro nestranneho pozorovatele ma pro mne tvuj prispevek "nemas pravdu a siris nepodlozene spekulace" stejnou argumentacni hodnotu jako "hahaha" tveho nazoroveho oponenta na podporu duveryhodnosti Jardy Simy jsi nicim neprispel. pokud mas nejake takove informace, urcite by nebylo od veci je nasdilet. objektivni test po 40'000 km uz nejakou vypovidaci hodnotu urcite ma
30.3.2022 Článek gresini> nezlob se na mne, ale tolik blbosti sepsanych do jedineho odstavce jsem uz dlouho nevidel to, ze jizda na motorce (zvlast v provozu) prinasi rizika, je jasne snad vsem, kdo za riditka usedaji. relevantni polemika nad airbag vestou je snad jen o zvysenem nepohodli a cene. to prvni je podle vseho zanedbatelne, takze urcuji faktor bude ochota zaplatit za vyssi sanci na prtezit v pripade nehody. nehody, o kterou nikdo nestoji a nikdo s ni nepocita, kdyz na kone naseda. jinak by opravdu nemelo cenu motorkarit. vzdy jde o vec osobnich preferenci.

kazdopadne kluci tady odvedli super praci, tato recenze, stejne jako predchozi na vestu Furygan, je plna uzitecnych informaci. uvadi fakta, porovnavaji jednotlive vyrobky a pridavaji spoustu osobnich zkusenosti, ktere ziskas jen pouzivanim (po tom, co si ji koupis). nevsiml jsem si tam zadne agitace za zachranu nestastne duse neuvedomeleho bikera nikomu to nenuti, jen popisuji sezbirane fakta. uz se tesim na slibenou recenzi tretiho vyrobce. diky chlapi

a na to pindani na pomery u nas snad nema cenu ani reagovat. byrokracie u nas dokonala neni, ale kde je? "policajti a technicka" jsou proti vyletu do Reichu uplne v pohode. zatim, diky za to a doufam, ze to vydrzi co nejdele a pokud ti prijde benzin drahy, asi jsi udelal ve svem zivote par spatnych rozhodnuti
24.3.2022 Článek clovek nemusi byt odbornik na danou vec, aby poznal, ze to jde delat i lepe. staci porovnat s jinymi modely. treba odkaz na praci Koudyho v jednom z minulych clanku.

timto nechci kritizovat tento model, ja nikdy nic takoveho nepostavil. a rozhodne fandim lidem, kteri se snazi vytvorit neco hezkeho. jen jsem reagoval na podle mne nesmyslnou uvahu, ze clovek musi umet neco lepe, aby poznal, ze dana vec neni dokonala
16.3.2022 Článek ja jsem kupoval taky modreho, ale o 4 roky pozdeji. mam ho doted a loni jsem dokonce udelal generalku za cenu, ktera se blizi jeho soucasne trzni hodnote. ekonomicky nesmysl, ale prodavat ho nebudu. je to moje prvni masina a i kdyz ted na ni dam uz jenom asi 1000 kilaku za sezonu, porad je to zazitek jako pred dvaceti lety.

libila se mi i busa a hodne jsem o ni premyslel, ale nakonec to rozsekla byvala - pry kdyz uz si neco takoveho koupit musim, tak at aspon vezmu tu "slabsi" nikdy jsem nelitoval, na cestovani, zvlaste ve dvou, byla prvni busa mala.

libila se mi i druha generace a treti je taky super, ale bohuzel nemam nafukovaci garaz ani rozpocet
12.3.2022 Článek ja jsem nic nepsal o tom, ze kazdy dokaze plne vyuzit potencial teto masiny, takovych jezdcu bude malo. jen jsem psal, ze neni potreba se ji bat a ze normalne povozi i mene zkusene lidi. a nekdo si ji koupi treba jen jako dekoraci do obyvaku.

kazdopadne ty jsi zase nezklamal a jako pod kazdym clankem o masine s vice nez sto konmi ventilujes svou frustraci udernymi kecy o egu a prirozeni. jezdi si na cem chces, nikdo ti to nebere, ale kde se v tobe bere ta drzost navazet se do lidi, co se rozhodli za takovy stroj svoje prachy utratit? urcite mezi nima budou i pozeri, ale bude tam i dost lidi, co proste vydelavaji tolik, ze to mega za svuj konicek dat klidne mohou. a odsoudit pausalne vsechny zakazniky techto stroju, ze maji problem s egem, vypovida spise o jednoduchosti autora takove myslenky. a vzhledem k tomu, ze takovy zatrpkly nazor prezentujes v diskuzich o silnejsich masinach casto, zkus popremyslet, jestli bys s tim pocitem menecennosti prece jen nemel neco delat
11.3.2022 Článek pokud tim stejne dobrym podvozkem nebyly mysleny ciste jen tlumice, ale cely balik zahrnujici karbonove rafky, top brzdove trmeny a pumpy atd., tak ciste mensim motorem tu cenu zas az tak dramaticky nesrazis. porovnej cenu V2 se zakladni V4. a pokud se spokojis se stejne dobrym podvozkem umerne mensimu vykonu, V2 je presne to, co srazi cenu na pulku. pokud teda chces zustat u Ducati

jinak bat se na ni sednout je zbytecne. je to bestie, ale nezaludna. dnes uz si nikdo nedovoli pustit na trh nezvladatelnou masinu.

TOPlist