renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

dan1024

Offline: 28.2.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Brno-Bohunice
Lokalita: Brno-město Ji...
Pomohl: 9x
Napsal příspěvků: 185x
Body komentářů: 39 / 24
ID uživatele: 344208
Registrace: 30.7.2018

Adresa profilu:http://dan1024.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 133 záznamů

17.8.2022 Článek "jsem z něj úplně paf" dava tusit, ze jde o subjektivni nazor na design, rozhodne na tomto malem odstavecku nezaklada sve pozitivni hodnoceni masiny a nikde to nenazyva skvostem. klady a zapory tam rozebral celkem podrobne a z meho pohledu i objektivne. motorka se nemusi libit kazdemu, ale po technicke strance se celkem povedla
17.8.2022 Článek asi Ti dela problem pochopeni psaneho textu a zjevne Ti nepomuze ani zjednoduseny prenos informaci ve forme videa veskera pozitiva v clanku se tykala technickych vlastnosti stroje, vzhled nikdo neresil. to je totiz zcela subjektivni kriterium a kazdy ma na to pochopitelne svuj nazor. ale svobodne vyjadrit svuj nazor tady pochopitelne muzes

ale zcela souhlasim s nazorem na moderni performery, co jsou schopni hledat hlubokou myslenku v rozmazanem hovne
17.8.2022 Článek no neprekvapil jsi. jako kazdy spravny aktivista jsi v tichosti presel upozorneni na nesmysl svych pseudo-argumentu a zameril ses na urazku sveho majestatu. toto je jen dalsi dukaz toho, ze "bliti mouder" neni urazka, ale pouha konstatace faktu
16.8.2022 Článek psal jsem mirne ironicky, to uznavam, ale neurazel jsem Te a ani Ti nenadaval. ta ironie pramenila ze Tvych argumentu, kde nutnost vynuceneho prechodu na elektriku obhajujes spotrebou aut pred 50-ti lety v Americe, prumernou spotrebu evropskych auto obhajujes kusovym prodejem Bentley, vseobecnou oblibu oturbeneho litroveho HTP recenzi bazaristy na tipcars a tak podobne

jinak to vlakno uz jsme zaplevelili celkem dost, pokud chces pokracovat v konstruktivni diskuzi, muzem pres PM, ale nevim, jestli jeste neco noveho vymyslime. o slovni prestrelku ani urazky zajem nemam
16.8.2022 Článek DesertX ma interval na desmo servis 30'000 km, coz pro drtivou vetsinu vyletu za dobrodruzstvim staci. a o spolehlivost desma bych se taky rozhodne nebal, reci o motonemocnici jsou fakt od veci. ono vubec kolem toho desma panuje spousta mytu, jake je to strasne zlo a jak si na jeho servis musi clovek vzit pomalu hypoteku
12.8.2022 Článek chapu, ze timto sis zase trochu zvedl sebevedomi a povazujes se za moralniho viteze. co jineho Ti taky zbyva, kdyz naucene agitacni fraze jsi uz vycerpal a na napsani logickeho argumentu nestaci mozkova kapacita

kazdy primitiv se chce hned rvat, nejsi vyjimka. a nejde o hrdinstvi, ale je to ztrata casu. at uz by to dopadlo tak nebo tak (jasne, ja vim, Ty bys urcite vyhral), lital bych bud po soudech nebo po doktorech. ani jedno me nelaka, radeji pujdu zase profoukat nejaky ten benal do ovzdusi
12.8.2022 Článek no jo, prostacek se uz dokonce nastval a jak byva u slaboduchych zvykem, nabizi fyzickou konfrontaci
12.8.2022 Článek no jo, argumenty dosly, takze zbyvaji jen osobni urazky. kdyz uz Ti inteligence nedovoli vypotit nic smysluplneho, tak si klidne ulev, pro chabe duchem pochopeni mam

mi staci jistota, ze jeste dlouhe roky si budu moct uzivat sve ne-eko spalovaky a zelenym fanatikum z toho muze tak maximalne rupnout cevka a mam taky nemalou nadeji, ze jejich zakaz se jeste vyrazne odlozi, protoze na aspon trochu adekvatni nahradu to zatim rozhodne nevypada. prave jsem profoukal do vzduchu 15 litru benalu a masinu jsem "dobil" behem 3 minut vcetne placeni. zatim je na svete fakt krasne a verim, ze jeste dlouho bude
12.8.2022 Článek ne, neudelas vyjimku, ta svoje moudra totiz blijes casto a velmi rad a nezklamal jsi, pekna demagogie hned v prvni vete. Bentey, kterych se prodaji jednotky, opravdu problem nedela, i kdyby zraly 1000 na sto. jde o prumer a k 25 se Evropa nikdy ani z dalky nepriblizila. a dnesni auta v realnem provozu v prumeru nezerou o moc min, nez 20 let stare atmosfery i s o neco vetsim objemem. a svuj argument opiras o inzerat na tipcars? jako vazne? uz jsi fakt zoufaly

o bateriich s pevnym elektrolytem vim, ale zatim je to vlhky sen, stejne jako ostatni 10 let stare prohlaseni, jak uz “pristi rok dosahneme v elektromobilite prulom”. nedosalhli

nevim, jestli ten “tupoun hledajici nejlevnejsi cestu k jezdeni” mel byt na mne, ale kat neodstranuji a za benal bez biosracek si rad priplatim. treba i tim, ze spalim zbytecne pohonne hmoty cestou na vzdalenejsi pumpu, kde ho nabizi a hlavne ja hledam cestu, jak jezdit. a elektromobilita na to v teto chvili fakt neni odpoved jednou mozna bude, vyhrady k vykonum elektromotoru jsme nikdy nemel

pokud jsi se toho 400-konoveho auta vzdal (pokud jsi vubec nekdy neco takoveho mel) a ted zasvetil zivot zelenemu tazeni, tak presne to je znak fanatika jehoviste se taky vzdali sveho platu a svych zivotu
12.8.2022 Článek dochazi argumenty, tak zves na pomoc dalsiho uvedomeleho zeleneho soudruha? vetsina lidi to vidi realne, elektromobilitu neodmita, ale resi vyhody a nevyhody. a nevyhody zatim tezce prevazuji. az se to poresi, nemam problem na to prejit. ale fakt nechci, aby mi to nekdo tlacil na silu. v soucasne chvili ani elektrika a ani ty “pul-litry se ctyrmi turby” opravdu nejsou alternativa

a to Tvoje fanaticke svate tazeni za zelenym udelem je jako pokani za to, ze jsi vlastnil “400-konove” auto? na foru o motorkach uspejes asi jako svedci jehovovi, co obtezuji lidi svym zvestovanim
11.8.2022 Článek Mig_35> ach jo, fanaticky tlacit "pitchoviny" a vubec nepobrat podstatu problemu. zeslozitim Ti to Tvoje zjednoduseni

- ropy je malo - ano je, ale rozhodne v roce 2035 nedojde. cas na nalezeni alternativy prirozenym vyvojem tady porad je
- spalovanim ropy vznika bordel - ano, kdezto tezba lithia je zcela cista a navic jsou loziska neomezena
- ropu potrebujeme k dalsim vecem - ano, ale spousta soucasnych vyrobku vznika z odpadniho procesu zpracovani ropy. rozhodne kvuli tomu neprijdes o plastove brcka, ktere EU stejne zakazuje
- preplnovany motor ma urcite vetsi ucinnost nez atmosfericky, ale EU nejde o ucinnost. euro normy rozhodne nemotivuji k tomu nahradit atmosfericky dvoulitr preplnovanym dvoulitrem, ale zubozenym litrovym oturbovanym chcipakem. preplnovany litr v zavodnim rezimu je sakra silny kousek, ale litrove turbo v Oktavce je fakt neco jineho
11.8.2022 Článek Mig_35> trochu demagogie ve Tvych prispevcich prece jenom je. nechci se hadat, jestli prumerna spotreba americkych osobaku v 70-kach byla opravdu 25 litru na sto, ale od ropne krize v 1973 uz rozhodne ne. a bylo to trzni rozhodnuti, zeleneho byrokrata k tomu nepotrebovali. a co se tyka Evropy, tak tady prumerna spotreba osobaku 25 na sto nebyla nikdy. papirove ta spotreba u novych aut asi klesla, ale v realnem provozu pochybuji, ze oturbeny litr v oktavce snazici se ze vsech sil bude zrat na dalnici min nez lehce se prevalujici par let stary atmosfericky dvoulitr.

to, ze novy model Tveho "400-konoveho auta" jede lip nez predchozi, je jasne. vyrobce musi inovovat, jinak by neprodal. k tomu nepotrebuje EU. patrne jsi chtel poukazat na lepsi emise, coz uz opravdu delaji hlavne z narizeni. ale jsi si jisty, ze to neni jen papirove? vyrobci dlouha leta ty testy ocuravali, a hlavne ty testy s realnym provozem nic spolecneho nemely. motor potici krev, aby dosahl dalnicni limit, rozhodne nepojede v eko rezimu. a navic u vozu, co maji 400 kobyl, o ty emise zas az tak nejde. prodava se jich oproti ostatnim zanedbatelne mnozstvi a vzhledem k tomu, ze limity ma vyrobce na cele portfolio, tak ty jeho emise rozlozi do tisicu obycejnych aut.

a nakonec v predeslych letech ty normy davaly aspon smysl, protoze byly pripravovane s ohledem na fyzikalni zakony. ta nova technologicka norma uz je jen cista politicka objednavka
11.8.2022 Článek cunado> ze se za 13 let muze stat spousta veci, v tom mas pravdu. vzhledem k soucasne situaci mozna budou resit dulezitejsi problemy a vzhledem k tomu, jak to kormidluji, tak mozna uz nebudou resit nic. uvidime a uzivejme toho, co zatim mame. souhlas.

s tim planem na koupi noveho japonce tesne pred zakazem bych byl ale skepticky. oni nezakazou spalovaky, to by bylo nedemokraticke. ani ta prijata norma je primo nezakazuje, jen stanovi takove podminky, ze to fyzikalne neni mozne splnit. stejne tak je dost pravdepodobne, ze davno pred tim budou otravovat lidem zivot treba zvysenou dani z fosilnich paliv, drazsi registraci spalovaku, z cehoz budou dotovat elektra (uz se nekde deje), atd. proste zakazat to natvrdo si netroufnou, tak to lidem aspon otravi tak, az se toho sami "dobrovolne" vzdaji. zatoci s nami pekne po bolsevicku
10.8.2022 Článek cunado> delas blbeho nebo Ti opravdu dela problem pochopit psany text? nikdo netvrdi, ze za komunistu bylo lip. komouse jsi do diskuze zacal tahat az Ty. ale v EU treba pred 15 lety bylo rozhodne lip, nez v soucasne EU. cestovat jsi mohl stejne jako ted (v ramci EU, do zbytku sveta je to vzdy ovlivneno aktualni situaci), ale tech buzeracnich omezeni napric celym zivotem bylo rozhodne mene. ke komancum ma ten spolek rozhodne jeste dost daleko, ale za posledni roky tim smerem rozhodne miri. bohuzel

a nikomu z diskutujicich opravdu nevadi, ze nam "EU dovoli si koupit elektro-motorku". vsem vadi, ze nam pomalu zakazuje si koupit masinu se spalovakem. a at me hned nechytas za slovo, vim, ze se to netyka pristiho roku, ale plan na zakaz spalovaku uz schvaleny je. samotna elektrika drtive vetsine lidi nevadi (vcetne me), vadi nam ten tlak na nahrazeni fungujici veci necim, co ma zatim spoustu problemu. a to vse ve jmenu svetlych zitrku, coz uz lehka narazka na doby minule je
9.8.2022 Článek kdyby to stalo tak 100-150, klidne bych si to na obcasne zablbnuti jako x-tou motorku do garaze koupil. jednou za cas to vytahnes, das si na tom 100 intenzivnich kilaku po okoli a pak to nechas dobijet z obycejne zasuvky v garazi klidne 2 dny. da to cloveku zase jiny motorkarsky zazitek a v nicem ho to neomezuje, protoze na normalni jezdeni ma normalni masiny. prirovnal bych to k tomu, kdyz si nekdo ke sve masine koupi treba opici od Hondy. rad se na stylovce obcas sveze, ale nema potrebu na ni cestovat nebo ji tahat na okruh. ale za 500+, coz je pocatecni hranice pro aspon trochu pouzitelnou elektriku (a toto nebude levnejsi), je to fakt ulet. pro drtivou vetsinu lidi jsou ta negativa za takovou cenu neprijatelna.

ale vyrobci do te elektriky posledni dobou slapou cim dal vic. bud si jsou jisti, ze uz brzo odstarni problemy soucasnych elektro-hybadel a lide to tim padem prestanou hromadne odmitat, nebo veri, ze hlavy pomazane za chvili zakazou fosilni paliva a motorkari budou mit na vyber bud mixer se vsemi jeho negativy nebo nejezdit vubec. pokud to bude ta prvni varianta, tak jsem s tim ok, je to prirozeny vyvoj. ale tak trochu se obavam, ze se ten vyvoj ubira spise tim druhym smerem
+3 

TOPlist