renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

dan1024

Offline: 28.2.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Brno-Bohunice
Lokalita: Brno-město Ji...
Pomohl: 9x
Napsal příspěvků: 185x
Body komentářů: 39 / 24
ID uživatele: 344208
Registrace: 30.7.2018

Adresa profilu:http://dan1024.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 133 záznamů

10.10.2023 Článek bohuzel mozna brzo budou ne proto, ze by tato “evoluce” prirozene prekonala stavajici spalovaky treba tak, ze to nasadi jeden tym a drtive poseka ostatni. ale v ramci progrese to naridi vsem v ramci pravidel a nekdo to GP proste vyhrat musi. a prezentovano to bude jako vitezstvi nove technologie
10.10.2023 Článek predbehl jsi me, chtel jsem napsat to same je moc hezke, ze pri nabitych baterkach to ma z mista zrychleni jak litr (nebudu to rozporovat, snad nekecaji), ale kolik takovych zrychleni po sobe to da? do mesta mozna super, pozvolna se rozjedes z krizovatky (presne to na masine chces) a rekuperace na dalsi cervene ti pomuze nabit baterku na dalsi rozjezd. takze “teces” s provozem, ale s motorkou to nema nic spolecneho. kdyby to cpali do skutru, tak to beru, ne kazdy musi klickovat mezi auty a ze semaforu odjizdet prvni. a u skutru hodne lidi resi i spotrebu. ale oproti dnes beznym 2l/100km by to asi nevyznelo tak dramaticky

zkus se zeptat prodejce aut na normalni pouziti hybridu mimo mestsky provoz. na dalnici vymlatis tu baterku behem vyjizdeni z pripojovaku a pak to litrove siditko zere pri normalni rychlosti vice nez line se prevalujici trojlitr a na okresce i pri plynule jizde je daleko vice prilezitosti pro asistenci elektra nez pro rekuperaci. a masinu si clovek porizuje pro daleko “divocejsi” zpusob jezdeni
10.10.2023 Článek psal o motorkach, ne o pojizdnych hajzlech

a zrovna to PCX ma na riditkach prepinac na trvale vypnuti teto blbosti. rozhodne neni potreba hledat pokoutna reseni jako odpojovani meraku baterky a tak podobne jako u aut. navic i u tech aut je to primarne o tom, jak muze vyrobce papirove snizit emise behem mericiho cyklu. ale dejme tomu ze u skutru, coz je vozitko hlavne prakticke, mi to smysl i dava (hlavne pokud je tam moznost volby pomoci trvaleho vyrazeni). ale na motorce se chce clovek predevsim svezt, ne usetrit litr benalu. zase na druhou stranu uznavam, ze jako ctyricatnik uz mozna tolik nerozumim mlade generaci bikeru a nase ocekavani a definice pozitku z jizdy se mouhou diametralne rozchazet
19.9.2023 Článek porovnavat obratneho nahace se "skoro-chopperem" nedava moc smysl. je jasne, ze na Diavelu bude notna davka jizdnich vykonu obetovana na ukor image (treba ta zadni 240-tka). pokud chces porovnat tento V4 motor se svym strojem, pujc si radeji Streeta. ma desmo, seriovy lauf dela neskutecny bordel a suchou spojku tam muzes mit za priplatek. ale pokud ti jde hlavne o to delat bordel, tak Street je jen svlecena Panigalka - sportovni naradi, kde je vse podrizeno jizdnim vykonum.
6.9.2023 Článek ja bych se za Volvo stydel. omezovat rychlost na 180 km/h ve jmenu progresivnich svetlych zitrku je fakt napad hodny teto doby ale na druhou stranu, v cinske hlave se nejspis nezrodil
30.8.2023 Článek mi se ta masina celkem libi a rozhodne me jeji vzhled nicim neurazi. kazdopadne design je zalezitost zcela individualni, takze hadat se o tom nema cenu. naopak zcela objektivne je potreba priznat, ze vycistit od much ty zahyby, kapsy a veskere ty designove “picicinky” zabere o dost vice casu nez na zminovnem Bandourovi (obzvlas s eS-kovou kapotazi)

a zminene vyssi vibrace mezi 5000 a 6000 otacek je jasny odkaz na sestkovou Bandasku
19.8.2023 Článek sam jsi prd scramblery v puvodni podobe mely i bubnove brzdy, ale kvuli dnes montovanym kotoucum nikdo nebreci. tehdejsi nahace coby darcovske masiny na scramblery byly taky mekci nez dnesni produkce zamerena na jizdni vykony. proste neco, co ti vyrazi plomby i na jemne rozbite trojkove ceste fakt nerazi ducha puvodnich scrambleru. je to jen zajmave ohozeny nahac, pro nejz se vzilo oznaceni “mestsky scrambler”
17.8.2023 Článek pokud to je podvozkove srovnatelne s Ducati Scrambler Icon, tak je to spise nahac nez ten scrambler. z cele rady scrambleru od Ducati si to jmeno zaslouzi jen Desert Sled. ostatni jsou “jenom” stylove nahace
+2 
13.8.2023 Článek asi jsem ve skole nedaval uplne pozor, ale jaky vyznam maji tri carky na konci vety? to nahrazuje interpunkci znamenko otazniku?
13.8.2023 Článek vyvoj cinskych motorek nesleduji, ale pokud je pravda, co pises, tak maji solidne naslapnuto do budoucna. kazdopadne CFMoto (asi nejrozsirenejsi Cina, aspon u nas) si na evropskem trhu za poslednich par let vede opravdu dobre a zlepseni je rok od roku opravdu viditelne. urcite je hodne posunula spoluprace s KTM (caste kopirovani cizich technologii taktne prejdeme mlcenim), ale i bez jakekoliv sinofobie je potreba priznat, ze casti, ktere si vyviji sami, maji i za ty roky znacne rezervy. pokud doted nebyli schopni vychytat mouchy na elektronickych systemech u neceho jako 800 MT, pak vlastni algoritmy u 200+ konove bestie budou uz o hubu. a pokud vezmou od MV brutalku celou vcetne softu, tak proc to prodavat pod svou znackou? prachy to bude stat stejne a za 800 tycek bych mel na nadrzi urcite radeji logo MV nez CF
26.7.2023 Článek narocne na tom bylo to, ze to trvalo 24 hodin. je to fakt frajer. ale na rychlosti 200 km/h na kapotovane motorce a ceste typu “rovna dalnice” nic narocneho nevidim.
15.7.2023 Článek sebrat 17 mm z horni hrany pruzoru je hodne nepovedeny napad nakolik bude rusive samotne sklicko pred okem je asi individualni. takze za mne je to super krok na ceste k finalnimu reseni, ale toto se urcite masove prodavat nebude. az bude elektronika soucasti prilby a cela schovana a promitat se bude primo na plexi helmy, pak to muze byt super
+1 
19.6.2023 Článek na prvni pohled to vypada jako hluboka sebereflexe, ale ty hojive masticky to totalne zabily
26.4.2023 Článek svezeni na “opravdove” elektromotorce (mysleno jako ne elektro siditko s motorem z aku vrtacky) je opravdu specificky zazitek. a to rozhodne pozitivni a stoji za to to vyzkouset. ale soucasna technika reseni elektromobility jsou pro motorkare zcela mimo. pohon elektromotorem je bez debat super, ale krmeni takoveho stroje je v soucasnosti zcela mimo veskere mozne zpusoby pouziti motorky. teda asi s vyjimkou elektro-onanistu, kteri diky praxi dokazi pomoci ebonitove tyce a lisciho ohonu vyresit i nedostatek dobijecich stanic v terenu

takze za mne: svezl jsem se, bylo to super a klidne bych si to jako svou osmou+ motorku na obcasne vyvetrani hlavy poridil. vypadnout z prace na hodku (delam z domu) ta baterka tak akorat vydrzi (V4 vypije nadrz za stejnou dobu). pak at se klidne v garazi nabiji 2 dny. ale akceptovatelna hodnota takoveho zazitku je pro mne tak 150 tycek. pokud bych chtel utratit 700 za masinu, na ktere nemuzu zcela svobodne jezdit, koupil bych s byvalou napul Superleggeru do “stridave pece”.
-1
20.4.2023 Článek nj, je to tak. me spis udivuji ty 2 roky. jako ze i kdyz se na tom nejezdi, tak ten remem ztrati sve vlastnosti behem dvou let?
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8... 9
Následující

TOPlist