Komentáře
Nalezeno 111 záznamů
16.1.2023 | Článek | jasne, ze rozuminm pojmu odpocet DPH. a to zjevne narozdil od tebe. nejde o nutnost, ale moznost vyzit neco k podnikani. pokud mi to zisk pokryje, tak nikomu neni nic po tom, jestli sve pojizdky absolvuji v mhd, v oktavce nebo italske placce a ve chvili, kdy stat pomoci ruznych solidarnich dani (coz je samo o sobe oxymoron) prevadi finance od schopnych smerem k potrebnym, me fakt nechava chladnym i pripadne vyuzivani takto nabytych veci pro soukrome ucely. neni to ojeb na stat, ale zpusob, jak se nechat mene ojebat statem |
14.1.2023 | Článek | no jasne, kazdy socan by nejradeji ve jmenu obecneho blaha rozhodoval o penezich tech druhych. vydelej si svoje a pak je investuj tam, kde bys je rad videl. nelegalni smeliny neschvaluji, ale pokud to je v souladu se zakonem, tak o jakem ojebu je rec? |
23.12.2022 | Článek | predne diky za ten katalog, je super. i kdyz to neni oficialni anketa, tak take hlasuji pro zachovani stavajiciho formatu. ctyrkolky jdou mimo me, ale tech par stranek rad prolistuji jen tak pro prehled. rozhodne bych nechtel, aby kvuli skutrum byly omezene motorky. a to jak rozsahem katalogu tak casem, ktery priprave tech prehledu masin venujete. skutra mam a na jizdu po meste na nej nedam dopustit, ale porad je to spotrebak. v katalogu motorek se rad podivam i na masiny, ktere jdou absolutne mimo me. ale fakt si nedokazu predstavit, ze bych s nadsenim listoval katalogem pojizdnych hajzlu ![]() |
23.12.2022 | Článek | Nalez> jako ze do ted jsi ty katalogy kupoval jen kvuli obalce a sesti strankam s holkama? pak jsi asi nepochopil zamer tech katalogu. v prvni rade jde o informace o masinach, graficka stranka veci az tak dulezita neni, byt i v tomto pripade je pro drtivou vetsinu lidi zcela v poradku. ale chapu, ze jsi mel potrebu ostatnim sdelit, ze taky vyrabis obalky ![]() |
8.11.2022 | Článek | nikdo nerika, ze tato motorka potrebuje vice koni. rec byla o motoru a pointa byla, ze s dnesnimi predpisy ze vzduchace o moc vic nedostanes a ze by to dokazali i jini vyrobci |
7.11.2022 | Článek | ostatni vyrobci by to taky urcite dokazali, ale nehodi se jim to do jejich portfolia. vtip je v tech "jenom" 70-ti kobylach z osmikila |
3.11.2022 | Článek | ja to pochopil tak, ze ten puk s klicem jde vytahnout jen v te mezipoloze, v ostatnich se k nemu nedostanes. a do te mezipolohy to zase neotocis bez blizkosti dalkace, takze by se nikdo nemel dostat do nadrze ani pod sedlo |
2.11.2022 | Článek | ty pindy na displej myslite vazne? jako fakt verite tomu, ze kdyz to ma konektivitu, tak bez sparovani s mobilem to ani nenastartujete? nj, v budoucnu to bude mozna nutne diky buseli, zatim ale fakt ne. proste sednu na masinu a uzivam si jizdu, ale chapu (spis se snazim pochopit), ze ma nekdo mindrak z barevneho displeje, co se umi pripojit k telefonu ![]() +1 |
31.10.2022 | Článek | ja bych to nevidel tak cerne. ten ECO mod bych bral jako takticky manevr, at maji greendealci nad cim masturbovat a nelepi jim sve ksichty k podlaham showroomu. poradne to ECO rozmaznou v nekolika tiskovych zpravach a dobroseri budou kvicet u jine znacky, kterou ten eco-fake zatim nenapadl ![]() ![]() opravdu neverim, ze kdokoliv z inzenyru, manageru nebo prodejcu BMW pocita, ze tento mod nekdo nekdy vubec zapne edit: a v pulce sezony ten ECO mod prejmenuji na 35kW A2 a vydrbou se vsemi ![]() +5 |
13.10.2022 | Článek | chuj s chinadappem, kameru meli zaostrit na to bloncku za nim ![]() +7 |
9.10.2022 | Článek | v ucpanem rozkopanem Brne to je ciste o fyzikalnich zakonech, na rozsirene myty se tady fakt nehraje. pokud mezi dve tatrovky stezi nacpes osminkoveho prcka, vira v drzost nebo vlastni umeni ti fakt nepomuze. jezdim tu na pcx i 350 Forze. frantici jsou mozna tolerantnejsi, ale predstava, ze tu vystresovanemu ridici, co v te rozkopavce ceka uz 20 minut (a to kazdy den), pred kapotou slezes a zacnes toho mastodona tocit na bocaku, koledujes si o presdrzku ![]() i na R1 se da cestovat po Evrope , ale soudny clovek, pokud ma jinou moznost, tuto torturu nezvoli (nj, taky jsem byl na Bladovi v Alpach). proste toto fakt neni "skutrik do mesta". ale pokud je pro tebe zivotni priorita deklasovat ridice sportovnich aut na svetlech, jinou moznost asi nemas ![]() |
7.10.2022 | Článek | abys to natrel "cumilkum v placatych autickach na svetlech", musis se k tem svetlum nejdrive dostat. a ne vzdy se to da objet po kolejich. asi jezdime kazdy v jinem meste, ale propletat se mezi auty je nekdy problem i se 125-kou. tu navic muzes chytnout za riditka, zvednout predni kolo a otocit ji o 90 stupnu. to s timto mastodontem neudelas a mnohdy budes potupne stat prave za tim placatym autickem ![]() |
1.10.2022 | Článek | zajoch, nezoufej, toto je jeste ten lepsi pripad, kdy si po precteni komentaru precte zpetne i samotny clanek ![]() ![]() |
29.9.2022 | Článek | to vysvetleni zkracenych servisnich intervalu jsem moc nepochopil. pokud vyrobce predepisuje 15 tkm (nebo rok, coz ale nebude pripad teto konkretni masiny), tak neresit presny interval znamena servisovat jednou treba v 13 tkm, podruhe v 16 tkm a tak, ne to zkratit na polovinu ![]() taky moc nechapu, co je mysleno tim "neustalym zaprahem". je jasne, ze treba masina provozovana jako okruhovka bude mit kratsi servisni intervaly oproti doporucenym, ktere jsou nastavene pro normalni silnicni pouziti. ale cestovani po Evrope mi neprijde jako nejaky extra provozni rezim, aspon co mam zkusenosti s masinami jinych vyrobcu. a nezalezi na tom, jestli tech 15 tkm clovek najede za mesic nebo pul roku. pokud jsou ty servisni intervaly polovicni kvuli tomu, ze se jedna o predprodukcni verzi, tak to je zcela ok. ale v tom pripade je zbytecna ta omacka okolo |
28.9.2022 | Článek | to s tou jizdou v desti jen na jeden valec je pravda, nebo trochu prehanis? az takovy slendrian bych u nich fakt necekal |