renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

cunado

Offline: Včera v 10:03 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Tymákov
Lokalita: Plzeň-jih Plz...
Poděkoval: 2x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 3x
Body komentářů: 184 / 26
ID uživatele: 335133
Registrace: 21.4.2018

Adresa profilu:http://cunado.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 142 záznamů

28.11.2023 Článek Výborně napsaný článek, díky za něj Toto téma vzbuzuje hodně emocí, ale zase tak o moc nejde, většina lidí to neřeší a ani nezaznamena
+2 
23.11.2023 Článek Výborný podcast tenhle formát mi dává smysl, oproti videu tam sice není žádný vizual a člověk si musí příslušné motorky dohledat nebo predstavit, ale zase to jde víc do hloubky a je tam více kontextu, což se v dnešní době cení
22.11.2023 Článek Skvělé Suzuki, je super, že umí dělat solidní motorky s rozumnou cenovkou. Ještě zapracovat na tom zastoupení v ČR, jak už psal někdo níže, což se ale může s počty prodaných kusů zlepšit
+2 
6.11.2023 Článek Více variant je vždycky fajn, i když prezentovat to jako nový model je spíše vtip. Pro zákazníky by bylo určitě přínosné si to konfigurovat a kombinovat dle svého gusta, viz ta zmínka o nádrži, kterou někdo chce mít štíhlou na 16l a někdo zase ocení 23l. Za mě by byly přínosné bezdušové pneu, které japonští výrobci obecně nějak opomíjejí a věřím, že nejsem sám, kdo by tu možnost uvítal.
+3 
5.11.2023 Článek I když mě obecně téma čínských motorek moc nebere, tak super epizoda, zajímavé postřehy k novým motorkam i k vašim zacatkum. Určitě pokračujte
1.11.2023 Článek Díky za skvělý test Já bych vybíral mezi V-Stromem a TA. Co se týče CF, tak pěkný design, ale nešel bych kvůli pár usetrenym tisicovkam do rizika kvality a spolehlivosti, navíc při případném následném prodeji bych musel hodně s cenou dolů, přičemž japonci si cenu slušně drží a pokud se o ně člověk stará, tak jezdí i po x desítkách let.
+4 
17.10.2023 Článek Hele, fotky máš pěkný, je jich hodně, ale uniká mi relevantnost k téhle diskuzí, kromě toho, že jsou že země původu
15.10.2023 Článek Díky kluci za výborný test. Osobně jsem měl cest sedlat jen Horneta a musím potvrdit, co bylo řečeno, že tam je pěkný tocivy sportovní charakter, a za mě si to jméno určitě pořád zaslouží, i když tady v diskuzi bylo hodně nářků po ztracených 2 valcich
11.10.2023 Článek Naprosto souhlasím, pokud ta hmotnost bude cca na úrovni původního Himalayana (191 kg), tak bych to považoval za dobrý výsledek
9.10.2023 Článek Já jsem porovnával spíše s RE verzí, ale máš pravdu i tam je trochu lepší světlá výška (asi 15mm) a větší nastavení tlumičů. Ten podvozek jsem zapomněl zmínit, třeba přední vidlice u 650 funguje spíš průměrně a je možné, že i přes stejné zdvihy bude u RE lepší. Chce to projet
8.10.2023 Článek Myslím, že teď se V-Strom 800 bude ergonomicky hodně podobat 650 a už se těším,až je porovnám, každopádně tento nový bude lepší:
1) Silnější motor- o 20% více koní a hlavně o 25% větší kroutak
2) Výrazně lepší brzdy
3) Modernější elektronika- TFT displej, vše LED, atd.
Budu zvažovat výměnu? Větší kroutak bych určitě ocenil, současné brzdy jsou průměr, ale pro cestovní ježdění dostačující, při sportovní jízdě, musí člověk trochu víc brát za páčku a elektroniku neřeším. Každopádně svojí 650 mám rád a zatím u ní zůstanu.
+1 
7.10.2023 Článek Deluxa, můžeš si vybrat motorku, jakou chceš, máš největší výběr v dějinách. A pokud zmiňuješ EU, tak předpokládám, že nechceš, aby znovu nastala doba, kdy jsi mohl mít Jawu nebo ČZ a pro vyvolené, kteří měli známé, tak MZ. Pokud máš na mysli zbytečně přísné euronormy na emise u motorek, tak s tebou naprosto souhlasím, ale lidi dneska hodně zapomínají, že díky EU a otevřenému trhu se mají jako prasata v žitě, můžou si kopit motorku, jakou chtějí a jezdit, kam chtějí a furt brblají.To je takový český a koukám, že i slovenský:) nešvar:)
7.10.2023 Článek Vzhledově jsou hezčí drátěná, zvlášť v té zlaté, ale tím všechny výhody končí. Jak píšou kluci výše - hmotnost, údržba a hlavně oprava při defektu je jasná výhoda litých.
8.9.2023 Článek Povedený počin Suzuki V-Strom 800 DE je kromě toho vítězem Alpen Masters 2023, což má určitě také svojí váhu. Komu by náhodou scházelo V (nebo spíš L), tak původní 650 bude v prodeji minimálně i v roce 2024, nemluvě o obrovském množství starších motocyklů.
31.8.2023 Článek Hele Robfore, měl by ses přihlásit do nějaké redakce nebo si založit vlastní web a nemyslím to nijak ironicky, máš zjevný přetlak tvůrčí energie a plýtváš s ním tady v diskuzi.

TOPlist