Komentáře
Nalezeno 1384 záznamů
28.12.2023 | Článek | Jeden z posledních devadesátkových motorů opět v akci. Moc se toho na parametrech nezměnilo, holt levný vývoj . Vzhled hodnotit nebudu, na to už jsem starej. Ale díky za každý model co zůstane v nabídce.... |
28.12.2023 | Článek | Taky mě to zaujalo, a taky mě to napadlo. Ale nějak si to nedokážu představit. Kolik by se do toho dutýho ventilu vlezlo? |
30.11.2023 | Článek | Slovo nudná jsem zapomněl dát do uvozovek. Ono to prostě jede furt. Žádný čekání na optimální otáčky, prostě se jen otočí heftem. Už jsem to tu četl, tenhle souboj navyšováním objemů není o nějakém nedostatku výkonu. Holt když navýší jedna značka, musí i ostatní... |
30.11.2023 | Článek | Zajímá mě jak to pojede. Měl jsem tu čest jet s 1290 adventure a ten motor jel tolik až to bylo nudný. Po zařazení stačí otočit heftem a bylo nutno řadit další. Jak to bude stíhat zbytek motorky? 1490, 1590... |
28.11.2023 | Článek | Především chci pochválit autora, článek velmi dobře napsaný. Hezky shrnuto co a jak a co s tím. Osobně mám už dlouho jasno, a prémiová paliva doporučuju především uživatelům všech těch pil, křovinořezů, mopedů a motorek sezónně užívaných co sem všichni na jaře tahají. Mě se to donedávna netýkalo ale od příštího roku budu pro sichr tankovat i já. +5 |
2.11.2023 | Článek | Moc hezký kousek techniky, který ovšem nebude pro každého. Krom pořizovací ceny se u takto nabušeného jednohrnku obávám vysokých servisních nákladů a nízké životnosti. Ale třeba překvapí... +1 |
27.10.2023 | Článek | Jednoválce mám rád, ale fakt mě zajímá co tím Ducati zamýšlí. Zřejmě předpokládá že bohatá klientela to koupí jen pro to, že je to nejsilnější jednoválec na trhu. Levné to nebude, krouťák taky nic moc tak nevím proč dát tomuhle přednost před dvouválem... +3 -1 |
22.10.2023 | Článek | Stroj samozřejmě nádherný, ale vrtá mi hlavou proč se mluví o mizerném benzínu a nutnosti zachovat podložku pod hlavou která snižovala již tak dost nízkou kompresi,když soudobě vyráběná panelka měla kompresi 7,7:1? I kývačky měly 6,25. |
17.10.2023 | Článek | Díky za shrnutí Chápu že u HD je každá změna větší než lakování revolucí Na druhou stranu variabilní časování už revoluce je... |
16.10.2023 | Článek | Nechal jsem se nalákat na slovo "Revoluce" v nadpisu, tak jsem přelétnul první ca čtvrtinu článku ale nic se nedověděl. Může mi prosím někdo ze zasvěcených vysvětlit v čem je ta revoluce |
11.10.2023 | Článek | Osobně je to pro mě překvapením, tipnul bych že zrovna Honda postupně nahradí všechno nějakým klonem DCT. Dávat místo klasické páky ovládané lankem dva elektromotory mě připadá už trochu ujetý. Obzvláště když je možnost volby té DCT. Prostě se hledá mezera na trhu, tak se zkouší i to co většina(včetně mě) považuje na nesmysl.. +1 |
10.10.2023 | Článek | Technický zajímavé,z praktického hlediska k hovnu. Motorka je koníček,chorobní šetřivci tu už mají léta Hondu NC a ti ostatní budou těžko dávat velký prachy navíc jen kvůli tomu že to žere o litr míň než čistej benzín s podobným výkonem. +4 |
30.9.2023 | Článek | K čemu jsou takové elaboráty? Jenom to zasírá diskuzi. Jak tu už bylo napsáno, my víme jak to autor myslel a jaký je rozdíl v počtu válců při stejném objemu. |
29.9.2023 | Článek | Zvyknete si, všichni. I ti co mají modrobílou vrtuli i na ponožkách. Co jiného by skalní fanda kupoval? Ve mě to tak nějak nenechává žádné emoce, od té doby co se skoro všichni začali opičit a cpát tam ty zobáky (čest Africe a KTM), mi připadá ten segment tak nějak šedivý a stejný. A GS se teď naopak přiblížilo zbytku světa. |
23.9.2023 | Článek | Předpokládám, že zvětšování objemu jde na vrub převrtávání. Už takhle ty válce trčí do stran jaxviňa Z mého pohledu se zdá, že za pár let to bude klasická motorka jakou vyrábí všichni ostatní. Snad si narozdíl od Ducati udrží specifickou konfiguraci motoru, a to jejich paratele... |