renocar_unor

Registrace: 23.12.2017

Adresa profilu:http://velican.motorkari.cz (Sdílet)

jízda na Hondě PCX 125

Hondu PCX 125 jsem koupil 8.2016 model pro rok 2017. Je to můj první skútr a jsem sním vely spokojen.

Letos jsem jel v květnu z Milotic do Štětí, díky pozdnímu výjezdu a dešti jsem dojel prouze za Brno, následující den ráno jsem za mlhy vyjel směr Štětí, Ctěl jsem jet na Žďár nsd Sázovou a Havlíčkův Brod, jenže po cestě byli objíždky a tak  jsem jel podle nich a to mě zdrželo, jízda v mlze nebyla také moc rychlá a příjemná. Od Golčuv Jeníkov jsem už jel dle původního plánucesty směr Kolín, Úvaly . Brandís nad Labem, Mělník a Štětí.  Někde kolem Čáslavy se mlha rozpustila, ukázalo se slnunce a hned bylo teplej a jelo se lépe a rychlej, Do Štětí jsem dojel po 11hodině, tam jsem přespal u sestřenice další den jsem vyjel na projížďku po českém středohoří, tu noc jsem přespal někde na silnici k bívalé výsybce s pěkným výhleden na horu Boreň. Ráno jsem pak vyjel do Teplic za kamarádkou. Od ní jsem vyjížděl odpoledne a měl jsem namířeno do Průhonic. V průhonicích jsem se pár dní zdržel u známích. 13.5 jsem ráno vyjel z Průhonic domů do Velké nad Veličkou. Jel jsem přes Říčany,na Chrudim, tam jsem se stavil u jedné paní skalničkářky na nákup skalniček. Potom jsem pokračoval na Vysoké Mýto, Svitavi, Blansko, Ochoz u Brna, Slavkov u Brna, Kyjov a k večeru jsem byl doma ve Velké nad Veličkou.

Byla to moje první výcedenní vyjížťka po republice. Mohu říct , že mě PCXko nesklamalo, a mohu ho doporučit pro ty co chcou jet i na delší výlety a nepotřebují k tomu rychlou jízdu na silnějších motorkách.

Také jsem si letos ještě dal pár dení výlet z Milotic do Třince, z něj kousek za hranice do Polska, na jedno odpoledne. Jel jsem tam však v sobotu a cesty byli ,úzké a  ucpané autama, tak jsem se táhl v kolonách. Z Polska jsem pak jel na návštěvu k rodině u Třince, a od ni pak na Slovensko do Ošťadnice ke známé, tq jsem pár dní zaparkoval a vydal se pěšky na túru po okolních kopcoch. Z Ošťadnice jsem jel ještě na Turzovku tam jsem si natankoval léčivou vodu do petlahví a vrazil s velkým těškým zavazedlam domů do Velké, po cestě jsem jel kolem Vršatckých bradel, tak jsem si zajel do vesnice Vršatské Podhradie. K večeru jse pak přijel domů do Velké nad Vel. Ani tentokrát mě PCXko nezradilo a jízda byla bez problémů. Jen bacha na slovenské cesty, je v nich více dír.

Komentáře k článku
Ovip1980 napsal 04.12.2018 v 22:13

Snad taky v létě vyrazím z Prahy na Slovensko je tam moc krásně.

hoonzííík napsal 26.12.2017 v 14:30

RBL napsal 23.12.2017 v 19:17

No kámo. Jezdi kam chceš, ale moc Tě prosim ,nepiš. Normálně jsem se z t? Tvé češtiny osypal.