renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Ykebara

Offline: 9.9.2022 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 31
Město: Brno-Jundrov
Lokalita: Brno-město Ji...
Poděkoval: 1x
Pomohl: 1x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 4x
Body komentářů: 3 / 46
ID uživatele: 323746
Registrace: 13.10.2017

Adresa profilu:http://ykebara.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 9 záznamů

2.12.2021 Článek Názor je jako díra do zadku... Jak řikaj kluci skoro v každém testu "špatné motorky se dnes už nevyrábí" skromně dodám, že ani špatné pneu se dnes už nevyrábí. By mne zajímalo, co všechno vezme takhle typický uživatel do úvahy ohledně pneu, když ze sebe souká ty moudra co si má tady mladej koupit za gumy. Hlavní koukám je výrobce (věrnost jasný ), typ motocyklu (japonec vs ital ), cena (super guma za pusinku ), kolik sad už odjezdil (zkusils i jinou žejo? ), pocit z pneu (pohádka o poslušných řidítkách ), země výroby (nejvíc nejdůležitější )

Někdo tady řešil profil gumy , ale dle mého by se k "mladým" (kam zatím taky patřím) mělo dostat že: Profil je důležitej stejně jako: zaměření pneu, směs (jedno-více), konstrukce běhounu + boku (aka odezva). A až potom bych následně řešil, co kdo takového vyrábí a kolik to stojí. A v neposlední řadě taky nastavení podvozku na nový typ pneu - bez toho je názor na pneumatiky tak trochu neobjektivní.

A taky mám v zadku díru .
1.12.2021 Článek Díky, za recenzi z cest chlapi. Nepřemýšlí někdo (třeba Zajoch ) o tom vzít tyto gumy na nějaké rozumné motorce (Monsteru třeba? ) na okruhový den a dát nám nějaký názor ohledně jejich výkonnosti?
+2 
29.7.2021 Článek Nic proti, ale za předpokladu, že se 3 sezóny nesáhlo na olej ve vidlicích a tlumiči - tak naprosto souhlasim s tím, že ten podvozek stojí za kulové. Možná se s předpokladem pletu - nevím.

Druhá věc je, o kolik by se to zlepšilo s novým olejem a případně seštelováním podvozku...aneb olej podvozek nevylepší, jen mu vrátí funkčnost .
Takže Martine, koukni na ten olej a uvidíš a nebo nejlépe k někomu, kdo ti je schopnej se podívat na podvozek a dát ti to do pořádku.
-1
3.12.2020 Článek Nechci to bránit ale na stránkách se právě na původní filozofii se odkazují, že ti stačí motor, sedlo, nádrž a řidítka. Já z toho chápu, že to vzali od podlahy a jediná jejich myšlenka byla aby to bylo co nejlehčí. Mimochodem první monster byl přece superbike motor i rám ne? Připadá mi to trochu podobné...
3.12.2020 Článek Mám M1100 v garáži a letos jsem si řikal, že bych ho vyměnil za nějaký nový M - jenže nic nemělo podobnou suchou (169kg), výkon 100 koní (nejlépe o pár koníků víc :D ) a samozřejmě výborné brzdy...no a tohle vypadá jako přesná trefa do něčeho, co se naposledy vyrábělo v roce 2012. Výkonné, lehké a moderní. Vždyť starejch Monstrů tady máme dost, koukněte do bazaru, tam si snad vybere každej. A tohle je přesně něco, co utočí na oranžádu 890 (jasně ty nastavitelný vidle chybí), ale těšim se na dvě věci, na porovnání s Dukem 890R a na to až si ho půjčím a projedu - pak si vedle něj sednu, kouknu na něj a teprve zhodnotím to, jestli tohle všechno dokupy (bez rámu, bez letmáče, módy, jízdní pozice) posouvá Monstera dopředu.

No a kdyby to nedej bože vypadalo zle, tak zapnu Launch control a vypadnu :D
+2 
29.10.2020 Článek Souhlasim s Vámi všema desti :D
2.6.2020 Článek Je mi líto, ale musim souhlasit(s Eso-Rimmer). Důvod-příčina je naprosto zřejmá.
8.3.2020 Článek Mám stejný názor na kapoty. Né že bych byl zaujatej, ale koukal se tomu fárrrošovi někdo na výfuk, nebo aspoň od sedla směrem k zadnímu kolu? Oproti V4 to - podle mého soudu - ztrácí ve všech vizuálních ohledech.
20.2.2020 Článek Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde! Někdo si tu hůl najde v pitbiku v hale(Praha, Ostrava atd) někdo v dirtbiku na louce. Plácnete za to stejný peníze, jak v lednu do nádrže a tipuju, že autor bude souhlasit, že i taková 20 minutová kružba v hale je to o čem mluvil.

TOPlist