PROFIL UŽIVATELE

Trollik1

Offline: 3.11.2020 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Humpolec
Lokalita: Pelhřimov Vys...
Napsal příspěvků: 2x
ID uživatele: 318880
Registrace: 6.8.2017
ICQ:ing
Skype:Marek Pospíšil

Adresa profilu:http://trollik1.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1 záznamů

20.8.2018 Deník No řeším tohle u Varadera 1000. Koukal jsem že koš spojky se viklá 1-2mm. Na koši je ozubení čelní a to je náchylné na přesnost chodu potikola. Hluk. Když se jede, tam malé kolečko co je na klice si nabírá ozubení na Koši spojky a přestane to. Moment jde proti reakci kola a ozubení se srovná. Pokud je decelerace, tak taky. Pokud se vymáčkne spojka tak to přestane. Podle mne vysvětlení je, že
pokud to totiž tvoří celek Koš + lamely(puštěná spojka)+Neutrál a nemá to reakci tak Koš + lamely tvoří setrvačník a pokud je to lehce nevyvážené,což bude,tak moment od odstředivé nevyvážené hmoty vyklání celý setrvák . A jelikož je tam jenom jehlové ložisko délka L=23mm tak se lehce ojedou válečky do soudečku a začne se komplet koš naklánět při zařazením neutrálu. A začne hukot od čelního ozubení. Je tam sice vyrovnávací kolečko na ozub. kole kliky,ale to podle mne nestačí.
Na pružinky jsem se konkrétně u mne díval a nehnou se ani jedna... Zkouším najít ložisko za orig.,ale je to problém. Orig je u nás za 2300kc. A to je mazec. Něco jsem ale našel ve větší délce co ž by bylo lepší pro zabránění naklápění,tak čekám na nabídku cen z různejch zdrojů. Tady v distribuci mi to nabídli za 2200Kč. To je dost. A to ještě bych musel udělat díru do ozub. kola pro náhon Olej čerpadla do hl.5mm x průměr 44mm ,Ale určitě by se zlepšila stabilita spojkového koše.

TOPlist