renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Ruzvol-45

Offline: 16.2.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 60
Město: Brno-Město
Lokalita: Brno-město Ji...
Založil témat: 6x
Napsal příspěvků: 63x
Body komentářů: 4
ID uživatele: 3111
Registrace: 1.2.2008

Adresa profilu:http://ruzvol-45.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 16 záznamů

30.9.2018 Článek Krásně čtivé, krásná trasa - znám ji. Díky za historické okénko. Člověk není nikdy dost chytrý a vzdělaný, aby si nemohl rozšířit rozhledy. Pteji hodně dalších zajímavých cest se šťastným návratem. Ruda
26.7.2017 Článek Vzhled je významný subjektivní parametr. Nemusí se líbit všem a je to i přirozené. Představte si, kdyby byly všechny motorky stejné, jéééé to by byla nuda. Mě se líbila, proto jsem si ji taky pořídil a rozhodně nelituji. Má v sobě to nejlepší z BMW RT a z Hondy PE. To vyjadřuje asi nejlépe její charakter. Velmi kvalitní, pohodlný a rychlý cesťák na kterém absolvujete bezproblémově stovky km. Jistě má i své limity a i některé nedokonalosti. Kdo by měl zájem může se podívat na mé zkušenosti s tímto motocyklem na mém profilu.
6.1.2014 Článek To maco: První B 650 se u nás objevily v roce 2003. Měl jsem to štěstí a stal se vlastníkem druhého dovezeného exempláře do ČR. Musím tě poopravit. Radim2 má pravdu. Toho roku nebyly ještě ve výrobě prémiové modely Executive, kromě jiného s výbavou ABS. Nejsem si jistý,ale první modely Executive přišly do ČR koncem roku 2004 nebo až v roce 2005. Jinak stejně jako Radim2 tvrdím, že B 650, byť již "něco" pamatuje stále patří na absolutní špici. Mluvím ze zkušeností 36 000 km ujetých na tomto stroji za 3 sezóny, kdy mě nikdy nenechal ve štychu a o pohodlí, které nabízí si mohou některé velké cesťáky stále nechat jen zdát. Promiň mi nostalgickou vzpomínku. R.
+3 
11.9.2013 Článek Kluci, smekám. Jste frajeři. Ruda
+1 
12.3.2010 Článek Jako Brňák jsem samozřejmě navštívil vystavu na Moravě. Musím ale konstatovat, že mě moc nenadchla. Snad jen opravdu více místa pro vystavovalete, návštěvníky a parking . Jinak jsem byl zklamán absencí některých světových značek (Ducati, Suzuki, KTM apod.) a v neposlední řadě též neúplností nabídky jednotlivých firem. BMW GS, Honda Pan European, Moto Guzzi Norge, Kawasaki ZZR . Čekal jsem, že oficiální importéři ukáží opravdu kompletní sortiment. Bohužel tomu tak nebylo. Nemluvě o doplňcích, např. přilby světových značek. Že by krize? Do budoucna se ale jeví podle mého názoru brněnské výstaviště, po zkušenostech z Inchebou, jako výrazně pohodovější. Tak už jen ti vystavovatelé a je vše OK.
23.10.2009 Článek Nechci opakovat pochvalné příspěvky, ale nedá mi to se nepřipojit.Moc hezky napsané. Krásně se to čte a ikdyž tam nejsou, pro někoho tolik dležitá technická data, tak mě to vůbec nevadí.Pro mě, též uživatele, jsou důležitější jiné ukazatele, které jsem tu našel. Klobouk dolů před Tebou i V-Stromem. Hodně šťastných dalších km.
29.5.2008 Článek Jak už jsem psal jinde, není špatný nápad být viděn na motocyklu lépe. A pokud tomu může v určitých situacích pomoci reflexní bunda či vesta, pak je to OK. Tuto akce beru spíše jako akt výzvy, že na silnici se nepohybují pouze automobily. Agresivitu a bezohlednost viděnou častokrát u automobilistů bohužel vídám i u nás motorkářů. S tímto způsobem jízdy se neztotožňuji. Daleko důležitější než vesta je totiž jezdit s mozkem v hlavě. Ohleduplně a džentmensky. Nic to nestojí a ještě mi slušný řidič poděkuje. Hodně šťastných a bezpečných kilometrů všem. Ruda.
26.5.2008 Článek Pěkný článek, ale škoda již zmiňované podkresové hudby na videu při chodu motorů. Bohužel nejsou slyšet a to je škoda. Vždyť Moto Guzzi ani Aprilia se nemaji jistě za co stydět.
25.4.2007 Článek Děkuji Walto za uznání. Jsem rád že se ti i jiným článek líbíl. Snažil jsme je napsat podle toho jak motorku vidím já, běžný uživatel. Jinak jak se zmiňuješ s tím odpružením a utlumením je to pravda. Po úpravě je to bez problémů. Měj se hezky a ať už koupíš cokoli, tak ať ti dělá jen radost.
18.4.2007 Článek Přečetl jsem zatím jen test MV Agusty a musím uznat, že se mi moc líbil. Vyznávám trochu jiný styl cestování a motorek, ale tohle je lahůdka, nad kterou musí zaplesat snad kažné motorkářské srdce. Mít pod sebou takovou sílu a hodnotu asi by mi bylo trochu nevolno . Smekám před tebou GASi, jak jsi se sní vypořádal. Holt kdo umí, ten umí. Jen tak dál a houšť.
6.2.2007 Článek Moc hezky napsaný test o moc hezké motorce. Někdo tu již psal, že srovnání s BMW nevyhází moc lichotivě pro Guzzinu, ale myslím si, že je to otázka vkusu a srdeční záležitosti. Jistě je to velmi podařený a kvalitní stroj. Vzhledem k tomu že jsem srdcem cesťák, už se těším až se s někým kdo ji má potkáme.
27.1.2007 Článek Myslel jsem tím jistou nestabilitu při vysokých rychlostech. U ST 1100 i koneckonců u ST 1300 do r.v. 04 byly tyto "muchy" zmiňovány. Proto modely ST 1300 r.v. 04 a mladší mají jiné, pevnější rámy. To ale neznamená, že předchozí modely jsou špatné! Jen je stále co zlepšovat a to je dobře. Tak ať ti to Mavericku dobře jezdí. Viděl jsem tvůj profil a jsi z Brna. Možná se někdy potkáme.
6.1.2007 Článek Milý Jardo.<br />
Přeji vám oběma šťastnou cestu a mnoho pěkných zážitků. V pořádku se vraťe a těším se na vaše další vyprávění. Zdarví Ruda
30.10.2006 Článek Omlouvám se že jsem nečetl všechny příspěvky. Nepovažujte mě za mentora. Chtěl bych jen upozornit na pár postřehů, které z dosavadní praxe mám. Ještě k článku samotnému. Popisována nehoda v Buchlovských kopcích: ten který způsobil nehodu, byl řidičem ( 30 letým)- manželem. Předjížděl v pravotočivé zatáčce v levém pruhu a neodhadl rychlost. Byl vynesen do protisměru, kde se čelně střetl s 50 letým mužem ze Zlína. Tolik na upřesnění. Konkrétně z tohoto případu je vidět, že až tak nezálěží na věku, ale spíše na rozumu. Jezdit srdcem se může, ale rozumem musí! Svádět vinu ve většině na &quot;plechovkáře&quot; je velmi zavádějící a hlavně odvádějící pozornost někam jinam. Sám jezdím jako motorkář i jako &quot;plechovkář&quot;. Řídím se jednoduchou zásadou. Nedělám jako motorkář nic, co se mi jako &quot;plechovkáři&quot; nelíbí a samozřejmě opačně to platí taky. Mám pocit, že spoustě motorkářů nedochází stále ten jednoduchý poměr 4 versus 2 kola a nepoměr váhy. Každou chvíli čteme ve zprávách: řidič os. automobilu odbočil vlevo a způsobil dopravní nehodu motocyklisty, který jej předjížděl. Řidič odbočující vlevo nedal přednost protijedoucímu motocyklistovi ap. Dle mého názoru někteří motorkáři opravdu jezdí pouze srdcem a ne hlavou. Spousta těchto nehod by se jistě nestala, kdyby motorkáři předvídali. Je to ale o zkušenostech. Vsadím se, že ten, který byl podobně sestřelen a přežil, příště pojede jinak. Škoda jen, že na to musel přijít v lepším případě až na zemi nebo v horším v nemocnici. Kolikrát jste zaznamenali, že vás motorkář předjíždí ve 40 na plné čáře? Přiznám se, že já nejednou. Neuvědomuje si, že jeho nebezpečný manévr &quot;plechovkář&quot; nebo i motorkář nečekají. Stači se jen vyhnout nerovnosti na vozovce a neštěstí je hotovo. Pokud někdo jezdíte autem, zkusili jste se ve velké rychlosti vyhnout překážce? Pokud ano, zjistili jste, že to jde. Zkusili jste to ma motorce? A ejhle ony fyzikální zákony fungují! <br />
A k tomu, že nás lidi nemají rádi? Myslím si že je to jako všechno ovlivněno osobními zkušenostmi. Kdo z nás jezdí po Evropě, ví, že i v Rakousku jsou města, kudy je v nočních hodinách zakázaný průjezd motorkám. Proč? Jistě se i tam našli &quot;motorkáři&quot; s vybrakovanými výfuky, prohánějící se městem. No, tak aby to nebylo u nás taky za chvíli podobně. Jeden, ale zásadní, rozdíl u nás a v zahraničí vidím. Jezdí se tam sice svižně, ale OHLEDUPLNĚ. Vzhledem k tomu, že jsem zvyklý na džngli a agresivivtu některých řidičů,(záměrně nepíši motorkářů, myslím všechny bez rozdílů), na našich silnicích si tam připadám jako v jiném světě. A bohužel musím konstatovat, že v lepším. A to prosím nejsou policisti skoro na každém místě, jako u nás. Všechno je jen o slušnosti, toleranci a ohleduplnosti. Proto prosím, jezděme hlavně hlavou. Nečekejme na to, až nás postupně zákonodárci, pod vlivem hlasu lidu, vystrnadí ze silnic. Jsme sami stůjcem našeho štěstí. Vždyť pohled na okolí ze sedla motorky je tak krásný. <br />
29.10.2006 Článek Pro úplnost bych rád ještě upozornil na časopis MOTO house 9/2005, kde testovali BMW R 1200 RT, Triumph Sprint ST, Yamahu FJR a Hondu Pan European. V posledním letošním čísle v tomtéž časopisu pak test BMW R 1200 TR, BMW K 1200 GT, Yamaha FJR a Honda pan European. <br />
Jinak děkuji za vaše ohlasy. Všechny zdraví Ruda.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist