Komentáře
Nalezeno 7 záznamů
29.8.2019 | Článek | chci to... ale asi si počkám až na druhou vlnu na péráka... Mám doma od jara i kapotovanou 350 SOHC Speciál a jsem nadšen, ta motorka mě baví Třístovka bude super... tedy až na ty přepínače na řidítkách, jsou fakt hnusný, ty musím vyhodit a koupit jiný |
17.8.2019 | Článek | Těším se, až bude pérák z Indie. Ten musím mít doma Odhaduji tak ve 2022 |
9.7.2019 | Článek | Mám 350 SOHC od jara, jako asi "dvacátou" moto do počtu a jsem z ní nadšen... Ujel jsem s ni zatím v mezičase 3tis km a naprostá spokojenost. Rozhodně ji nešetřím, zatím se mi ještě nestalo, že by mě někdo předjel a to to má papírově jen srandovních 20kW. Je to hravá a zábavná motorka... Dlouhodobě to žere 3,2litru a to ji fakt nakládám... při bežné jízdě by to asi šlo i pod 3litry. Technicky zajímavých klikatých cest na tom dám 300-400km za den v pohodě, nějakých přesunů po silnicích první třídy bych se nebál ani kolem 500km/den Pro toho, kdo rád řídí, rád řadí a má rád projev klasiky, je to sen. Podobná klasika (mám třeba Yamaha SR500) totiž nemá třeba ABS, vstříkování... a na Jawu je větší spoleh Přemýšlím, že si snad koupím i toho Scramblera Nevýhoda sériové Jawy jsou hlavně nic moc zvolené pneu a chce to kvůli vibracím některé šrouby zakápnout lepidlem, pak je vše v cajku. +2 |
3.4.2019 | Článek | Dle mého názoru je hlavní smysl v tom, že na vícestopé vozidlo, tedy i tuto tříkolku, stačí řidičák B. Jako na auto. No a kdo nemá řidičák na motorku, ten nejvíc ocení i další přidanou hodnotu toho kola navíc. -1 |
17.9.2018 | Článek | Jak jsem zahlédl první fotku tohoto Speciála, řekl jsem si, že to chci... srdce mi vážně zabušilo a to se často nestává. Je to moc pěkný retro... Chci to... Koupím to. Když jsem zjistil cenu, byl jsem mile překvapen, čekal jsem za to o dost víc. V reálu bylo drobné zklamání oproti prototypu, ale bude se trochu ladit. Věřím, že s tím bude pytel zábavy a synek až mi doroste, bude rád, že má na čem začínat, protože v tý době,bude bohužel vše nové jen na elektriku |
7.3.2018 | Článek | Zjistil jsem, že pokud se používá hlava a trasu známe, téměř netřeba brzd. Dokonce ani časy na cca třiceti km nejsou zásadně odlišné 😉 |
2.3.2018 | Článek | Je to sice čínská skládačka, ale ne vše čínské je špatné... Líbí se mi to Za tu cenu mám na stavbě CafeRacera jen kola a základní servis motoru. Koupím si to pod stromek Tovární stavba je tovární stavba. Nebude dlouho trvat a bude vśe stejně na elektriku. Synek to třeba za deset, dvacet let ocení... Budou nakonec vzpomínat, že toto jeśtě byla pěkná motorka na benzín +4 |