Komentáře
Nalezeno 33 záznamů
24.3.2024 | Článek | Tak to byl nářez , tolik předjíždění , super závod. Alváro už vypadá že mu to závaží nedělá problém a z 11 fleku na startu nakonec boj o bednu |
22.3.2024 | Článek | Tak podle místních už je Alváro out a to skončil v tréniku druhý +2 |
30.1.2024 | Článek | Zajímavé srovnání s jezdci z Moto gp na sériových motorkách , časy hodně rychlé . To kdyby jezdil ještě jezdil Konig , tak je možná za Bagnajou. Jinak Bulega vypadá hodně silnej a přitom váhově jak Reding . +1 |
25.1.2024 | Článek | Sem zvědav co bude teď ostatním výrobcům vadit na Ducati , když Bulega není malej ani lehkej a bude vyhrávat . +2 -1 |
14.11.2023 | Článek | A já zase vím od jednoho zdroje , že Alvara nechali jet na motogp biku , ale na druhou stranu přece jezdec sbk nemůže být rychlejší jak jezdec motogp. Prostě posraná politika je všude . |
9.11.2023 | Článek | Já tipuju že bude na bedně +1 |
15.10.2023 | Článek | Jak může někdo někomu přát aby spadl , jenom dement |
2.10.2023 | Článek | Honzo jestli si se díval dobře , tak AB tu poslední zátáčku měl absolutně nejrychlejší a vždycky tam TR dotáhl a z výjezdu předjel . |
24.9.2023 | Článek | Ale co to meleš , proč teda ostatní piloti na Ducati jsou za Reou a Toprakem |
17.9.2023 | Článek | Konečně to Karlovi vyšlo +5 |
9.9.2023 | Článek | Krásné souboje předvedli Toprak a Rinaldi , ta Ducna z těch výjezdů proti Yamaze letí hrozně +2 |
19.8.2023 | Článek | Václav říkal , že by MM mohl jít k Ducati Gresiny . To snad ne +1 -1 |
30.7.2023 | Článek | Je to nejlepší motorka , tak už se s tím smiř a nekydej tady hovna. |
30.7.2023 | Článek | fomax : a ty by jsi se měl začít léčit , nevím co to máš za chorobu , ale řekl bych že je to něco s mozkem . |
30.7.2023 | Článek | Nic nežvaním , sám mám panigale v4 , která točí 14500 . Tady něco z popisu o motorce kterou si může člověk koupit v obchodě. Srdcem Panigale V4 R je nový motor Desmosedici Stradale R o objemu 998 ccm, motor schopný dosáhnout maximálních otáček 16 500 ot./min na šestý převodový stupeň (16 000 v ostatních poměrech) a poskytovat maximální výkon 218 HP při 15 500 ot./min. Při použití kompletního výfukového systému Akrapovič roste výkon až na 237 HP. Tím Ducati nastavuje laťku ostatním supersportovním motocyklům stejného objemu. Ze závodního světa pocházejí písty s novou geometrií a povrchovou úpravou, agresivnější profil sací vačky a stejný převodový poměr, jaký používají motocykly soutěžící ve World Superbike, stejně jako nová lehčí suchá spojka. |