renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

meloking

Offline: 11.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Petržalka
Lokalita: Bratislava V ...
Napsal příspěvků: 3x
Body komentářů: 22 / 3
ID uživatele: 301409
Registrace: 10.1.2017

Adresa profilu:http://meloking.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 37 záznamů

13.9.2018 Článek ta posledna fotka je on, mojho srdca sampion
+1 
16.7.2018 Článek tak podla clanku to moc na cestovanie nebude. aj ked kazdy mame prah bolesti inde
+1 
16.7.2018 Článek keby to malo radsej aj menej koni, ale podstatne nizsiu vahu, bola by to ona...
+1 
11.7.2018 Článek left: lebo je to krasne. teda toto je krasne urcite
9.2.2018 Článek
toho scramblera chcem!
+1 
1.2.2018 Článek manet 90 je mojmu oku prudko lahodiaci
24.1.2018 Článek tak na toto sa tesim
16.1.2018 Článek Videl som tie zera v alze a pouzitymi materialmi to na mna robilo dojem cinskej plastovej hracky pre deti.
19.9.2017 Článek mňam
7.9.2017 Článek mne by sa skor pacila reinkarnacia zephyru. krasny motor, chrom na spravnych miestach, jednoducho nieco posobiace viac hodnotne.
povodna studia sa ku nej blizila viac:


vybrana predloha nie je zla, len to nie je zephyr...


som zvedavy ako to bude vyzerat nazivo. takto z foto mi vadia zatial najviac budiky.
4.9.2017 Článek skusili. nepreslo.
16.6.2017 Článek pekna motorka s debilnym nazvom
'na com jazdis?'
'na hipsterovi!'
brrrr...fuuuj
3.5.2017 Článek ccm na hrad
13.4.2017 Článek Mam pocit, ze tolko chvali na 390 vyplyva tak trosku aj z toho, ze sa hodiny jazdilo na 125-ke a potom sa presadlo na nieco radovo fajnovejsie. Jasne, ze sa clovek snazi spomenut si na ine masiny, ale prave zazity rozdiel sa len tak lahko nepresti. Ale ked je raz dobra, tak je dobra. Sam po erkovom dukovi 690 poskulujem. Netreba hned podozrievat zo zaujatosti. Ved nie sme na auto.cz a ktm nie je skodovka

Mna by zaujimalo, kedy bude duke 790. Neviem ci mam ist do 690, alebo pockat na 790. Som sa zalubil po vzhladnuti reklamneho videa:


V tejto suvislosti mi napadlo, ze veta "...jde především o nový přední LED světlomet, který jasně ukazuje, že KTM sjednotilo celou rodinu DUKE..." nie je uplne presna, lebo 690 nema tento novy svetlomet. Co som si prelozil aj tak, ze 690 a buduci 790 by sa pravdepodbne trochu kanibalizovali a preto zvazuju ukoncenie 690 a preto ho teraz ako jediny neapgrejdli. Ale samozrejme do toho prd vidim. Mozno je to uplne inak. Netusi niekto nahodou ako? Pripadne kludne pridajte svoje konspiracne teorie...
12.4.2017 Článek to kyselina :
Ja ta chapem. Nemyslim si, ze si debil. Jednoducho si zakaznik, ktory ma ine priority. Napriklad aj tu tebou spominanu vynimocnost. Exkluzivita asi nie je dobry pojem. Toto slovo skor prinalezi tomu druhemu spominanemu vyrobcovi. Nemyslim teraz len cenou. Hovorim hlavne o detailoch. A tie su pri Vintage priam hrozostrasne.

Mne osobne ide skor o samotnu jazdu. A motorka sa mi musi aj pacit. Toto bude jazdne daleko za cenovo rovnocennou konkurenciou a hnusne to je az strach. Prepac, nepatri sa takto skaredo na niekoho motorku, ale ine slova mi pri pohlade na nu papula nepusti. I ked musim uznat, ze fotograf v tomto clanku odviedol neuveritelny vykon. Nespravilo sa mi totiz nevolno ako tomu bolo pri oficialnych fotkach.

Aj ako investicia to tiez nemusi byt zle. Pokial sa tu nedvihne nejaka nova vlna "cim horsie, tym lepsie" a aj iny vyrobcovia nezacnu chrlit dizajny "co garaz da" tak si nemyslim, ze to bude mat na trhu velku konkurenciu. A o par rokov to bude mat velku cenu, lebo bude len tazko uveritelne, ze toto je skutocne fabricka motorka, ktora presla vyvojom tak historicky slavnej znacky. I ked par jej predchodkyn su tiez statocne bojovicky na poli ohyzdnosti. Ale tych je vela a toto je predsa len obmedzena maloseriovka.

Len ma prosim neber velmi vazne. Hlavne je, ze sa paci tebe. Vela stastnych km.
+1 

TOPlist