renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Targus

Offline: Včera v 19:22 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 60
Město: Jablunkov
Lokalita: Frýdek-Místek...
Komentářů: 3x
Body komentářů: 429 / 389
ID uživatele: 289855
Registrace: 7.7.2016

Adresa profilu:http://targus.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1451 záznamů

11.1.2024 Článek JJNN

Ta dezinfekce nebyla jen v Rumunsku, nýbrž na celém Balkáně. A s jídlem byl ten problém, že jste jednoduše nevěděli, jak na to.
Btw. zapomněl jsi na noční jízdy cikorek s neosvětlenými koňskými povozy. To bylo dílo...
To se mi to vyskakuje, když jezdím 35 let po Evropě, že...
Jestli něco sesmolíš, milerád se přidám. Ovšem s poznámkou, že JINÝ SVĚT začínal už 10 km za Budapeští.
11.1.2024 Článek berry

Kolega tajně cvičí plochou dráhu a ty mu takhle pose**š...
11.1.2024 Článek Vynechal jsi např. kouzelný kout - Maramureš.
Ale každý to možná máme jinak, že jo...
11.1.2024 Článek Johny_Servis

Bohužel nemáš pravdu. Raketa na KAPALNÁ paliva se vždy tankovala AŽ PŘED odpalem. Takové ty kecy o tom, že červený telefon, jaderný kufřík, protiraketový deštník, blesková odpověď, to všecko byly kecy v kleci pro strašení obyč lidí, asi tak na úrovni pohádky o Karkulce.
Tzv. jaderná sila pro mezikontinentální balistické rakety byla především úschovnou těchto raket, nikoli odpalovacím místem.
A plnění před startem, které pochopitelně obsahovalo i předletovou kontrolu, probíhalo zhruba 6 hodin.
10.1.2024 Článek Jen doplněk k uplynulé diskuzi.
Kilo vodíku za pětikilo a ještě to je málo.

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/skokove-zdrazeni-vodiku-v-cesku-provoz-plnicich-stanic-je-pr/r~ff2e8dfaaef511ee8b4e0cc47ab5f122/r~d2e4ea74b3c011eb9a61ac1f6b220ee8/

Kup si auto (nebo motku) na vodík...
9.1.2024 Článek Tomáš

Nikoli, vstávám rukama napřed. Má to své výhody, zejména když se den předtím vrátím z hospody.
A samozřejmě neběsním, pouze supluji činnost Kanceláře pro uvádění zpráv na pravou míru", popsané v dílku Saturnin. Zajisté jsi shlédl v ČT, pokud jsi přímo nečetl.

Už mi to vyčetl K167, že nejásám nad každou ptákovinou. Njn., každý to máme jinak.
Jeho táta - důchodce sedí doma a učí se s počítačem, já sedím v sezóně 300 hodin měsíčně v práci.

Moje dvě ZÁSADNÍ nevýhody.
1/ Maturita z fyziky a z nauky o materiálech (není to totéž).
2/ moc si toho pamatuju.
9.1.2024 Článek Zde poměrně jednoduše napsaný pokec o problémech při skladování vodíku.
Jen pro vaši představu, pánové.
ZTRÁTOVÝ PRŮMĚR jsou zhruba 3 % skladovaného objemu.

Přeloženo do češtiny - za měsíc jste na suchu a nesvezli jste se ani metr.
Přeji dobré chutnání.

https://hydro-race.eu/Skladov%C3%A1n%C3%AD-vod%C3%ADku
9.1.2024 Článek Duranga

Točíme se pořád dokola.
Výrobní cena tekutého vodíku a cena jeho ztrát při skladování...
9.1.2024 Článek Jarda

Tak pokud se najde platící blbec - pardon - zákazník, není důvodu neprošlapávat uličky vedoucí do NIKAM po nesmrtelném vzoru Járy Cimrmana.
Zatím ovšem to prošlapávání uliček vede evropské firmy k balení kufrů a překotnému útěku pryč od "gríndýlu".
Možná by bylo dobré, kdybyste s Jirkou doporučili vývojářům v Kawě, aby do vývojového oddělení angažovali dva Japonce. Jmenují se Onoseto a Samoseto.
9.1.2024 Článek pps2

mám obavy, že házíš perly sviním...
Takže pro zájemce aspoň toto:

https://cs.wikipedia.org/wiki/LZ_129_Hindenburg
9.1.2024 Článek Skvělá poznámka k mému komentu od:
jiri.kaspi 09.01.2024 v 12:15

Cit. "Ještě, že tyhle komenty nečte management Kawasaky,"

Perfektní poznámka. Tedy až na to "y" ve slově Kawasaki.

Na to odpovím slovy mého známého - polského ochodníka s čímkoli, na čem vydělá.
DODÁME TI VŠECHNO PODLE TOHO, CO SI OBJEDNÁŠ.

Ano, milý Jiří, je to tak:
Je poptávka po vodíku, máte jej mít, milí PLATÍCÍ diváci.
V tomto případě je nejpodstatnějším slovo PLATÍCÍ, neb jak prohlásil jistý pán (byl to římský císař Vespasianus), Pecunia non olet - peníze nesmrdí. Nikomu.

Ad tvé představy o posunování vývoje. Opravdu si myslíš, že pokusy o spalovaní vodíku, (které jen tak mimochodem zkoušeli soudruzi v SSSR už před 50 - 60 lety, aby od něj tiše utekli), prohloubí naše vědomosti o spalování benzínu pajcovaného Ojro-bios*ačkami?
Proč nezkusit jezdit na dešťovou vodu? Takové pokusy by také určitě posunuly naše vědomosti o tom, jak se dobře spaluje benzín!

+1 
9.1.2024 Článek pps2

Soudruh fyzikář se spletl:
1/ ve vzdálenosti - je to skoro dvojnásobek
2/ v uskutečnitelnosti - ta přenosová soustava opravdu existuje a je na ni pochopitelně zapojeno mnohem více elektráren. Jinak by to asi dopadlo podobně, jak popsal pan učitel.
V zásadě je ale možno prohlásit, že v Malém Rusku mají proud i z V-vostoku.
9.1.2024 Článek Ray_Janus

Pan Peksa je evidentně JENOM matematik.
1/ elektrolýza SLANÉ vody? Hmmm, to je na Nobelovku
2/ Vodík trubkami do Ojropy? To už "vymysleli" gríndýloví soudruzi a divili se, že to nefunguje. Proto ti id*oti hledají jiný plyn, coby "nosič" vodíku. Popřejme jim úspěšné hledání.
Hledej, Azore!
9.1.2024 Článek Tak co myslíte...?

Nejdříve je třeba vzít v úvahu, že MYSLET znamená HO*NO vědět.

Dále bych uvedl osobní zkušenost z rafinérie v Litvínově. Denodenně tam najíždějí cisternová auta pro vodík, který se kromě distribuce po Čechistánu vozí takřka výhradně do Německa.
Jak se asi tak může vyrábět vodík v ropné rafinérii, to ponechám na fantazii - nikoli na myšlení - každého potenciálního čtenáře těchto písmenek.

A ještě navážu na Hansdorfa i na autora článku - ano, problémem vodíku jako paliva je:
1/ obrovský problém při jeho uchovávání (vodík zdrhá přes jakýkoli obalový materiál, taková to je nevycválaná zfíííně)
2/ obrovský problém při jeho výrobě, kterému se obvykle říká - ENERGETICKÁ BILANCE. Ta je doslova zoufalá,
3/ a konečně problém efektivního spalování, pokud chceme vodík spalovat ve spalovacím motoru. Namísit správný poměr, prostě zatím moc neumíme, protože na to bychom potřebovali - mimo jiné - ČISTÝ KYSLÍK!!!
A máme další problém, že? Jak známo, kyslíku je v obyč vzduchu cca 20%, což je při pokusech o spalování, resp. spuštění reakce na vznik vody docela málo.

Pozor - problém č.
4/
Pokud chceme spalovat vodík s kyslíkem v "obyč" motoru, začne nám reagovat poměrně netečný a poměrně stabilní DUSÍK. Háček je v tom, že pouze POMĚRNĚ. Takže máme tentýž problém, jako u spalování benálu a nafty - vysoká koncentrace oxidů dusíku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ano, ta zfíííně dusík si dovolí reagovat s částí molekul kyslíku ještě dříve, než se tento "spáří" s vodíkem na tolik žádanou vodu.
A jsme tam, kde jsme byli, akorát nás to stálo mnohem více chechtáků, prašulí, škváry, vaty - vaše penízky si kupodivu můžete prozatím nazývat, jak chcete.
+4 
8.1.2024 Článek Společný základ GasGas a KTM je jasný, tady není potřeba hledat nic závratného. Třída pětaosmdesátek se sportovní DNA...

Tak to jsou ty padesátky - rozumím.

Kdo si nechce hubu spálit,
stará pravda zní,
musí mlčet, anebo chválit,
každej pochopí...

To jsou pro změnu Kabáti, že jo...

TOPlist