Komentáře
Nalezeno 1450 záznamů
28.12.2018 | Článek | jets Ty seš xůl Nebolí tě nic? Jestli ne, taxi nenašel nic pod stromečkem, že? |
28.12.2018 | Článek | MkokyX Jojo, fotí. Co pomůže, je dobře uvázaná bagáž, ale to si zas koleduješ o problém s živým policajtem... Anebo připojení PAV-íka, protože ten nemá registraci a na ručně malovanou SPZ tě nikdo neuloví. Btw. dají se sehnat i zcela nové... Ale s PAV-íkem asi jezdit nebudeš... |
28.12.2018 | Článek | zmulin Jakej je problém? Že brzdíš tam, kde není třeba a dostáváš flastry tam, kde podle náramku žádný radar není. Taky jsem něcoi podobného zkoušel a nic moc. Tedy spíš nic, než moc. |
28.12.2018 | Článek | Pokud bych se měl podělit se zkušenostmi, jak se alespoň POKUSIT vyhnout pokutám, tak: 1/ ignorovat země, které tento zlodějský systém zavedly. Ano, je faktem, že pak bychom nemohli skoro nikam, ale opravdu nevím, proč bych měl sponzorovat Macrona, který posílá pokuty za překročení rychlosti o 1 (slovy jeden) km/h. Fakt ne, ať si strčí svou krásnou zem i s památkami, lahodnými sýry a znamenitými víny do míst, kde záda ztrácejí své slušné jméno. 2/ bezprostředně po příjezdu mašinu jakože prodat, nebo aspoň změnit RZ (postaru SPZ). Pár snaživců odpadne - vyzkoušeno. 3/ změnit RZ alespoň před dalším odjezdem do země, ze které přišla pokuta. Pokud vyloženě neuděláte průser, je takřka nulová možnost, že na vás přijdou. 4/ dobře si pročíst papíry s přišedším flastrem. Pokud vymáhá pokutu město a nikoli státní orgán, je šance na vymožení pokuty ještě více minimalizována. Sází se pouze na vaši předposranost. To je případ ČR, kde radary provozují soukromé společnosti za paušální částku a obejitím zákona, tzv. průplachem přes městskou policii následně města vymáhají flastry za to, že jste ve dvě ráno nejeli třicítkou okolo radnice. 5/ ještě před výjezdem do světa, resp. EU přepsat mašinu na babičku, která sedí nejlépe v domově důchodců, o něco málo hůře pak na výminku naproti vaší kuchyni, a ani ji nenapadne jet někam na rajz. To je naprosto ideální stav. 6/ ještě lepší je pak mít motku na papírech zemřelého. Naprostá pohoda, protože neotravuje ani ten pošťák. Je ovšem fakt, že to jsou povětšině dvoutaktní Jawy, které až tak velký problém s překračováním rychlostí nemají. 7/ a poslední, mně známý spolehlivý způsob, jak alespoň umenšit finanční ztráty je najít si svého Ukrajince. Existují na Ukrajině lidé, kteří si přivydělávají přebíráním doporučených dopisů ze zahraničí. Majitel motky - "objektivně zodpovědný pachatel" se může vyhnout platbě do erární kasy tím, na napráská skutečného řidiče. Pokud tak učiní a odpovědná osoba skutečně existuje a přebere dopis se žádostí o vyrovnání finančního schodku, majitel je z placení vyvázán. Splnil svou povinnost. Naprášil vraha - pardon - narušitele bezpečnosti silničního provozu a může se dál vesele producírovat v zemi, kde tuto vraždu - pardon - překročení rychlosti spáchal. Bude ho to stát poštovné za dopis eráru a polovinu vymáhaného flastru, kterou pošle ukrajinskému Vasilovi proti mailem zaslanému skenu přebraného dopisu.Dál už to je pouze na eurosoudruzích, jak vypáčí pokutičku z Ukra, který sice poštu přebírá, ale k placení se jaksi nemá a nemá. +3 -6 |
28.12.2018 | Článek | Jediná efektivní obrana je detektor radarových vln, případně jejich rušička, která je ovšem jaksi zakázána zřejmě všude na světě. A pokud máte výrobek, který má v sobě i systém GPS se seznamem stacionárních kamer měřících rychlost odečtem času projetím přes dvě bílé čáry, máte slušně našlápnuto na minimalizaci flastrů. Spárování takové hračky s tímto náramkem by pak bylo ideálním stavem, který by mohl nastat v zemích debilů, snažících se vylepšovat své mínusové rozpočty středověkými formami ožebračování pocestných. +1 |
28.12.2018 | Článek | Buellrider Špatně čteš, chlape. Je tam seznam míst, na kterých byl zaznamenán radar. Tudíž musíš denně aktualizovat a tajně doufat, že nebudeš brzdit zbytečně. A ono ti stejně do poštovní schránky něco přistane, to se neboj. jets Vyhozené prachy. +1 -1 |
20.12.2018 | Článek | Franky S totálním nezájmem žáků a studentů zápasí na školách všeho druhu. Byl jsem se synem na dni otevřených dveří v jedné nejmenované střední škole. Mimo jiné tam nabízeli návštěvníkům k vyzkoušení jízdu s malým bagříkem CAT a honďácký mototrenažér. Kluk byl jediný, který projevil zájem a vyzkoušel si to. Ostatní teenageři totální nezájem, povětšině špunty v uších, patlací chytrofon v ruce, aby byli "onlajn". Vůbec jsem nepochopil, proč se tam dostavili. Asi jim rodiče slíbili za účast ještě chytřejší telefon... A vůbec nezávidím tamějším lektorům. Všecko to byli starší chlapi v mém věku, na kterých bylo vidět, že je to opravdu baví. Když jsem se ptal, kolik kluků z ročníku za něco stojí, říkali, že když dva, tři, je to super ročník... +2 |
14.12.2018 | Článek | Honzis Každé numero podléhá v našem divnosvětě kontrole a toleranci. Tipnul bych, že i proto se výrobce neobtěžoval s údajem, kolik to váží. Může dojít k výměně baterky - za menší (větší) a jsme mimo toleranční pole (obecně cca 3 %). Může dojít k výměně dodavatele baterie, resp dodání baterky jiného typu, byť třeba stejné kapacity, a jsme zase venku z tolerance. A Ivani Dvoutakťáci začnou prskat. Proč by to měl výrobce bojující o přízeň značně nerozhodného zákazníka riskovat? |
14.12.2018 | Článek | Jacob82 IvanDvoutakťák Lesu nevadí kravál, jak mylně žvaní ekoteroristi a podobní tlučhubové. Zvěř si dávno zvykla na traktory, pily, harvestory a podobné křápy. Lesu vadí špunty na gumách. A to tak, že velmi. Zejména ve svazích, kde to občas hrábne. Po dešti to je katastrofa, voda to vymele až na kámen. Bez jakékoli šance na obnovu původního rostlinného krytu v nějakém poloreálném čase. A pochybuju, že nějaký elektrobajker jezdí jen po zpevněných lesňačkách. Pro tohle se do lesa nejezdí. +1 |
14.12.2018 | Článek | kawasak "On někdo od pondělí zakáže klasiku, nařídí třeba natvrdo ty baterky, ale nebude vědět, co pak s nimi? " Budeš se asi divit, ale v Německé Jůnyji to tak opravdu funguje. Sebrané plasty se vozí do Číny, protože Ojropa to prostě nedává. Druhý hezký příklad je v Norsku. Tam je tolik elektrokrámů, že to nemají kde nabíjet. Prostě žádného eko- a elektroidiota nenapadlo, že baterky je potřeba sem tam nabít. Stane se, hlavně že v neziskovkách to je jeden odborník vedle druhého. |
14.12.2018 | Článek | MIg_35 Tak to jsme si nerozuměli, já jsem psal o kapacitě baterií, které jsou vyjeté, neboli vyšťavené, nikoli znova nabité po - dejme tomu - tisíci nabíjecích cyklech. K těm číslům. Líbí se mi věta připisovaná tu Churchillovi, onde Stalinovi - věřím je těm statistikám, které jsem si sám zfalšoval. Hned upřesním. Zřejmě málokdo z nás má s takovými bateriemi v autě či motorce nějakou osobní zkušenost. To je jasná věc, když zohledníme počet elektrokrámů na počet obyvatel. Výjimku tvoří elektrovozíky ve skladech a logistických centrech. Zejména tam, kde se valí na tři šichty, dostávají zahulit pořádně. Možná by stálo za to někoho, kdo s takovým křápem pracuje, anebo ještě lépe, kdo tyhle střepy servisuje, vzít na kafe a dát s ním řeč. Já tyto pseudostroje zám docela dobře, protože do takových center jezdím a s elektrickými paleťáky pracuju (s vysokozdvižkami ne). Ovšem nebudu tady trousit moudra ze dvou důvodů. Za prvé bych byl obratem označen za zaujatého, za druhé je skutečností, že nepracuju stále s jedním jediným strojem. |
14.12.2018 | Článek | Mig_35 Těmi 200 tkm myslíš copak? Můžeto být neoficiální zkratka pro číslovku tisíc, anebo oficiální pro tunu. Užívá se v nákladní dopravě a znamená přepravu např. dvou set tun na jeden km. Anebo jedné tuny na dvě stě km, můžeš si vybrat. Kapacitu baterií 80 % po ujetí 200 km bych teda viděl dost rád a asi bych začal pomalu špórovat na elektrovehikl. Zatím se k tomu žádný elektrobazmek neblíží ani náhodou. Spíš bych opravdu rád upozornil na nemožnost ždímání baterií až do dna, protože to dramaticky zkracuje jejich životnost. Avízovaná životnost 1 200 nabití, kterou jsem předpokládal a na kterou ti samozřejmě nikdo nedá záruku, taky není žádné terno. |
14.12.2018 | Článek | Padl tady dotaz, kolik by asi tak stály trakční baterie. https://www.battery.cz/winston-clanek-lithium-yttrium-lifepo4-lifeypo4-akumulator-3-2v-60ah.html Jo, vidíte dobře, napětí 3,2 V. Ale je tam spousta jiných. Pro příznivce dvoukolových trolejbusů - prý to vydrží 1 200 nabití, ovšem pozor - když se to vybije jen na 50%. Takže žádná hitparáda. |
13.12.2018 | Článek | jets Ještě ne, počkám, až budu mít po městech tolik pomníků, co svého času soudruh Lenin. To on hlásal - učit se, učit se, učit se. Jinak jsem zažil za komančů průtrž mračen, po které museli jezeďáci vytáhnout pluhy a rozhrnout bahno po dědině, aby mohli vyjet s další technikou na úklid. A samozřejmě, že za rok se to opakovalo znova. Předtím se to nikdy nestalo, poněvadž na návrší nad vesnicí nikdy ani toho největšího blbce nenapadlo nasadit kukuřici, potažmo nadělat řádky z kopce dolů. Njn., nejsme každý rovnou Einstein... -1 |
13.12.2018 | Článek | JoskaH Pokud myslíš politickým fňukáním povětšině suché konstatování většiny diskutérů, že elektromotky jsou drahé jako kráva a zdaleka nedocilují parametrů strojů poháněných tekutými palivy, pak máš pravdu. Otázkou zůstává, kdes přišel na to, že by se k dosti silnému politickému tlaku na zavádění elektrických krámů neměl nikdo z potenciálních spotřebitelů vyjadřovat. |