renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Targus

Offline: Včera v 19:00 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 60
Město: Jablunkov
Lokalita: Frýdek-Místek...
Komentářů: 3x
Body komentářů: 430 / 389
ID uživatele: 289855
Registrace: 7.7.2016

Adresa profilu:http://targus.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1450 záznamů

28.12.2018 Článek jets

Ty seš xůl

Nebolí tě nic? Jestli ne, taxi nenašel nic pod stromečkem, že?
28.12.2018 Článek MkokyX

Jojo, fotí. Co pomůže, je dobře uvázaná bagáž, ale to si zas koleduješ o problém s živým policajtem...

Anebo připojení PAV-íka, protože ten nemá registraci a na ručně malovanou SPZ tě nikdo neuloví. Btw. dají se sehnat i zcela nové...
Ale s PAV-íkem asi jezdit nebudeš...
28.12.2018 Článek zmulin

Jakej je problém?
Že brzdíš tam, kde není třeba a dostáváš flastry tam, kde podle náramku žádný radar není.

Taky jsem něcoi podobného zkoušel a nic moc. Tedy spíš nic, než moc.
28.12.2018 Článek Pokud bych se měl podělit se zkušenostmi, jak se alespoň POKUSIT vyhnout pokutám, tak:

1/ ignorovat země, které tento zlodějský systém zavedly. Ano, je faktem, že pak bychom nemohli skoro nikam, ale opravdu nevím, proč bych měl sponzorovat Macrona, který posílá pokuty za překročení rychlosti o 1 (slovy jeden) km/h. Fakt ne, ať si strčí svou krásnou zem i s památkami, lahodnými sýry a znamenitými víny do míst, kde záda ztrácejí své slušné jméno.

2/ bezprostředně po příjezdu mašinu jakože prodat, nebo aspoň změnit RZ (postaru SPZ). Pár snaživců odpadne - vyzkoušeno.

3/ změnit RZ alespoň před dalším odjezdem do země, ze které přišla pokuta. Pokud vyloženě neuděláte průser, je takřka nulová možnost, že na vás přijdou.

4/ dobře si pročíst papíry s přišedším flastrem. Pokud vymáhá pokutu město a nikoli státní orgán, je šance na vymožení pokuty ještě více minimalizována. Sází se pouze na vaši předposranost.
To je případ ČR, kde radary provozují soukromé společnosti za paušální částku a obejitím zákona, tzv. průplachem přes městskou policii následně města vymáhají flastry za to, že jste ve dvě ráno nejeli třicítkou okolo radnice.

5/ ještě před výjezdem do světa, resp. EU přepsat mašinu na babičku, která sedí nejlépe v domově důchodců, o něco málo hůře pak na výminku naproti vaší kuchyni, a ani ji nenapadne jet někam na rajz. To je naprosto ideální stav.

6/ ještě lepší je pak mít motku na papírech zemřelého. Naprostá pohoda, protože neotravuje ani ten pošťák. Je ovšem fakt, že to jsou povětšině dvoutaktní Jawy, které až tak velký problém s překračováním rychlostí nemají.

7/ a poslední, mně známý spolehlivý způsob, jak alespoň umenšit finanční ztráty je najít si svého Ukrajince.
Existují na Ukrajině lidé, kteří si přivydělávají přebíráním doporučených dopisů ze zahraničí. Majitel motky - "objektivně zodpovědný pachatel" se může vyhnout platbě do erární kasy tím, na napráská skutečného řidiče. Pokud tak učiní a odpovědná osoba skutečně existuje a přebere dopis se žádostí o vyrovnání finančního schodku, majitel je z placení vyvázán. Splnil svou povinnost. Naprášil vraha - pardon - narušitele bezpečnosti silničního provozu a může se dál vesele producírovat v zemi, kde tuto vraždu - pardon - překročení rychlosti spáchal. Bude ho to stát poštovné za dopis eráru a polovinu vymáhaného flastru, kterou pošle ukrajinskému Vasilovi proti mailem zaslanému skenu přebraného dopisu.Dál už to je pouze na eurosoudruzích, jak vypáčí pokutičku z Ukra, který sice poštu přebírá, ale k placení se jaksi nemá a nemá.
+3 -6
28.12.2018 Článek Jediná efektivní obrana je detektor radarových vln, případně jejich rušička, která je ovšem jaksi zakázána zřejmě všude na světě.
A pokud máte výrobek, který má v sobě i systém GPS se seznamem stacionárních kamer měřících rychlost odečtem času projetím přes dvě bílé čáry, máte slušně našlápnuto na minimalizaci flastrů.
Spárování takové hračky s tímto náramkem by pak bylo ideálním stavem, který by mohl nastat v zemích debilů, snažících se vylepšovat své mínusové rozpočty středověkými formami ožebračování pocestných.
+1 
28.12.2018 Článek Buellrider

Špatně čteš, chlape. Je tam seznam míst, na kterých byl zaznamenán radar. Tudíž musíš denně aktualizovat a tajně doufat, že nebudeš brzdit zbytečně. A ono ti stejně do poštovní schránky něco přistane, to se neboj.

jets

Vyhozené prachy.
+1 -1
20.12.2018 Článek Franky

S totálním nezájmem žáků a studentů zápasí na školách všeho druhu.
Byl jsem se synem na dni otevřených dveří v jedné nejmenované střední škole. Mimo jiné tam nabízeli návštěvníkům k vyzkoušení jízdu s malým bagříkem CAT a honďácký mototrenažér. Kluk byl jediný, který projevil zájem a vyzkoušel si to. Ostatní teenageři totální nezájem, povětšině špunty v uších, patlací chytrofon v ruce, aby byli "onlajn". Vůbec jsem nepochopil, proč se tam dostavili. Asi jim rodiče slíbili za účast ještě chytřejší telefon...

A vůbec nezávidím tamějším lektorům. Všecko to byli starší chlapi v mém věku, na kterých bylo vidět, že je to opravdu baví.
Když jsem se ptal, kolik kluků z ročníku za něco stojí, říkali, že když dva, tři, je to super ročník...

+2 
14.12.2018 Článek Honzis

Každé numero podléhá v našem divnosvětě kontrole a toleranci. Tipnul bych, že i proto se výrobce neobtěžoval s údajem, kolik to váží.
Může dojít k výměně baterky - za menší (větší) a jsme mimo toleranční pole (obecně cca 3 %).
Může dojít k výměně dodavatele baterie, resp dodání baterky jiného typu, byť třeba stejné kapacity, a jsme zase venku z tolerance.
A Ivani Dvoutakťáci začnou prskat.
Proč by to měl výrobce bojující o přízeň značně nerozhodného zákazníka riskovat?
14.12.2018 Článek Jacob82
IvanDvoutakťák

Lesu nevadí kravál, jak mylně žvaní ekoteroristi a podobní tlučhubové. Zvěř si dávno zvykla na traktory, pily, harvestory a podobné křápy.
Lesu vadí špunty na gumách. A to tak, že velmi. Zejména ve svazích, kde to občas hrábne. Po dešti to je katastrofa, voda to vymele až na kámen. Bez jakékoli šance na obnovu původního rostlinného krytu v nějakém poloreálném čase.
A pochybuju, že nějaký elektrobajker jezdí jen po zpevněných lesňačkách. Pro tohle se do lesa nejezdí.
+1 
14.12.2018 Článek kawasak

"On někdo od pondělí zakáže klasiku, nařídí třeba natvrdo ty baterky, ale nebude vědět, co pak s nimi? "

Budeš se asi divit, ale v Německé Jůnyji to tak opravdu funguje. Sebrané plasty se vozí do Číny, protože Ojropa to prostě nedává.
Druhý hezký příklad je v Norsku. Tam je tolik elektrokrámů, že to nemají kde nabíjet. Prostě žádného eko- a elektroidiota nenapadlo, že baterky je potřeba sem tam nabít.
Stane se, hlavně že v neziskovkách to je jeden odborník vedle druhého.
14.12.2018 Článek MIg_35

Tak to jsme si nerozuměli, já jsem psal o kapacitě baterií, které jsou vyjeté, neboli vyšťavené, nikoli znova nabité po - dejme tomu - tisíci nabíjecích cyklech.
K těm číslům. Líbí se mi věta připisovaná tu Churchillovi, onde Stalinovi - věřím je těm statistikám, které jsem si sám zfalšoval.
Hned upřesním.
Zřejmě málokdo z nás má s takovými bateriemi v autě či motorce nějakou osobní zkušenost. To je jasná věc, když zohledníme počet elektrokrámů na počet obyvatel.
Výjimku tvoří elektrovozíky ve skladech a logistických centrech. Zejména tam, kde se valí na tři šichty, dostávají zahulit pořádně. Možná by stálo za to někoho, kdo s takovým křápem pracuje, anebo ještě lépe, kdo tyhle střepy servisuje, vzít na kafe a dát s ním řeč.
Já tyto pseudostroje zám docela dobře, protože do takových center jezdím a s elektrickými paleťáky pracuju (s vysokozdvižkami ne). Ovšem nebudu tady trousit moudra ze dvou důvodů. Za prvé bych byl obratem označen za zaujatého, za druhé je skutečností, že nepracuju stále s jedním jediným strojem.
14.12.2018 Článek Mig_35

Těmi 200 tkm myslíš copak?
Můžeto být neoficiální zkratka pro číslovku tisíc, anebo oficiální pro tunu. Užívá se v nákladní dopravě a znamená přepravu např. dvou set tun na jeden km. Anebo jedné tuny na dvě stě km, můžeš si vybrat.

Kapacitu baterií 80 % po ujetí 200 km bych teda viděl dost rád a asi bych začal pomalu špórovat na elektrovehikl. Zatím se k tomu žádný elektrobazmek neblíží ani náhodou.
Spíš bych opravdu rád upozornil na nemožnost ždímání baterií až do dna, protože to dramaticky zkracuje jejich životnost. Avízovaná životnost 1 200 nabití, kterou jsem předpokládal a na kterou ti samozřejmě nikdo nedá záruku, taky není žádné terno.
14.12.2018 Článek Padl tady dotaz, kolik by asi tak stály trakční baterie.
https://www.battery.cz/winston-clanek-lithium-yttrium-lifepo4-lifeypo4-akumulator-3-2v-60ah.html

Jo, vidíte dobře, napětí 3,2 V. Ale je tam spousta jiných.
Pro příznivce dvoukolových trolejbusů - prý to vydrží 1 200 nabití, ovšem pozor - když se to vybije jen na 50%.
Takže žádná hitparáda.
13.12.2018 Článek jets

Ještě ne, počkám, až budu mít po městech tolik pomníků, co svého času soudruh Lenin.
To on hlásal - učit se, učit se, učit se.
Jinak jsem zažil za komančů průtrž mračen, po které museli jezeďáci vytáhnout pluhy a rozhrnout bahno po dědině, aby mohli vyjet s další technikou na úklid. A samozřejmě, že za rok se to opakovalo znova. Předtím se to nikdy nestalo, poněvadž na návrší nad vesnicí nikdy ani toho největšího blbce nenapadlo nasadit kukuřici, potažmo nadělat řádky z kopce dolů. Njn., nejsme každý rovnou Einstein...
-1
13.12.2018 Článek JoskaH

Pokud myslíš politickým fňukáním povětšině suché konstatování většiny diskutérů, že elektromotky jsou drahé jako kráva a zdaleka nedocilují parametrů strojů poháněných tekutými palivy, pak máš pravdu.

Otázkou zůstává, kdes přišel na to, že by se k dosti silnému politickému tlaku na zavádění elektrických krámů neměl nikdo z potenciálních spotřebitelů vyjadřovat.

TOPlist