Komentáře
Nalezeno 9 záznamů
25.3.2021 | Článek | A když už jsme u těch nesmyslů, rád bych viděl to letadlo, které fabrika v roce 1926 vyráběla. |
25.3.2021 | Článek | Tady máte rozvody na V85TT https://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Moto%20Guzzi/2019/V85+850+TT+EURO+4+ABS+2019/793206/ |
25.3.2021 | Článek | Co? Co sem píšete? Filipe ten obrázek je pohled se shora na motor. Ano vačkový hřídel ovládá ventily přes zdvihátka, tyčky a vahadla, ale o tom dotaz nebyl. A wikingu! Vačkový hřídel je nad klikovým hřídelem a mezi nimi je řetěz. Všechny ohv V2 guzzi s výjimkou snad prvních V7 mají vačkový hřídel poháněný řetězem. |
25.3.2021 | Článek | TT má řetěz. Tohle nebude jinak. |
28.6.2019 | Článek | Kvůli téhle motorce jsem byl v Te Papa. Byla tam na stojanu, jakože jede po zadním. Mám asi 20 fotek. Je to úžasně nadčasové, neortodoxní a dokonalé. Super je i muzeum Burt Munro. |
8.3.2019 | Článek | Fakt pěkné. +2 |
13.1.2018 | Článek | Protoze jsou v rausi z toho, co maji pod sebou a nevnimaji okoli. Druhak taky dost casto spechaji pro regulator jejich kamosovi s Hondou a nemaji cas zdravit. +4 |
15.11.2015 | Článek | Hodně štěstí. Budu sledovat. |
24.10.2015 | Článek | Má být nový motor na základě V7 o objemu 850, ale jak budou ventily? Mluví se o 4V, ale nevím jestli to bude klasicky dva na válec, nebo oživí ohv 4 ventil jako bylo Lario, Imola, Targa, nebo totální překopávka na HC 4V. |