Komentáře
Nalezeno 98 záznamů
7.2.2020 | Článek | Krása, co dodat. Cenovka vesmírná, ale některé ty komponenty, zdá se mi, nejsou úplně z nejvyšších přihrádek. Není to z popisu úplně zřejmé, ale z fotek bych řekl, že přední vidlice není řada FGR, ale "jen" FGRT (BMW HP4 Race, se kterým se tato motorka srovnává, je má, a jsou to ryze závodní vidlice za těžko uvěřitelných 9k EUR). A taky brzdy. Stylemy sice nejsou žádné ořezávátka, ale pořád to jsou "jen" odlévané monobloky. HP4 Race má GP4-PR, což jsou kované monobloky s cenovkou tak 5x vyšší, takže za 105 000 EUR bych čekal, že tam všechny tyhle top komponenty budou. Ale to jen na okraj - motorka je to krásná a s neskutečnými parametry. +3 |
8.1.2020 | Článek | Kovaný hliník mám dnes taky (na BMW S 1000 R), jenže jestli sada kovaných hliníkových kol váží 10 kilo a sada karbonových ani ne 5, tak to musí být hodně poznat (hořčíková jsou někde na půl cesty kolem 7,5 kilo). Používám a budu to používat v kombinaci okreska/okruh. |
8.1.2020 | Článek | Díky. Zajímavé je to, že OEM karbonová kola na BMW S 1000 RR nejsou ta samá, jaké dalo BMW na HP4 Race, ačkoli mi prodejci BMW tvrdili opak. Našel jsem řadu diskusních vláken na téma, jak OEM CF kola na RRo praskají a lidé je reklamují. Otázka pak, jestli nezkusit ta kola, které BMW dalo na HP4 Race (je to jiný výrobce a prý jiná technologie). |
8.1.2020 | Článek | BlackSabbath: Takže co bys spíš doporučil? Marchesini z kovaného hořčíku? |
7.1.2020 | Článek | Pánové (BlackSabbath a afro-r1), opravdu je to s karbonovými koly tak zlé? Nové BMW S 1000 RR v Mpaketu s karbonovými koly od ThyssenKrupp mám v hledáčku, resp. karbonová kola obecně, protože jsou nejlehčí, ale samozřejmě nechtěl bych, aby praskla. Díky za případný komentář. |
13.12.2019 | Článek | Pěkně je na těch fotkách vidět, jak se u toho Hamilton kroutí. Rossi má páteř rovně, hlavu v ose těla, vnější rukou nataženou a kouká do zatáčky, naopak Hamilton kouká rovně před sebe a rameny směřuje místo do zatáčky na druhou stranu. Motorky ale krásný. +1 |
30.11.2019 | Článek | Elektrický superbike? To je jak lízat zmrzlinu přes sklo. Rychlé to určitě bude, ale co to ostatní? +2 |
23.10.2019 | Článek | Kde vidíš cenu? |
23.10.2019 | Článek | O 40 kilo těžší než nový Ducati Streetfighter a s menším výkonem? Krásy ta motorka taky moc nepobrala. |
30.9.2019 | Článek | Ta Kawa není pro V4 konkurencí. 40 kilo nadváhy musí být na ovladatelnosti znát. Na závody na rovince asi dobrý, ale víc koní za výrazně víc váhy není dobrý trade-off. Spíš než víc než 200 koní by to chtělo odlehčit. +2 |
11.9.2019 | Článek | Řešení je stejně jednoduché - komplet vyměnit výfuk (svody + koncovku) a přehrát mapu. Přece si někdo nemyslí, že si motorku kupujeme proto, aby neměla žádný zvuk a byla výkonově uškrcená. +1 |
21.8.2019 | Článek | Měl jsem ji půjčenou z Inveltu - i když nikoli verzi v Mpaketu, tzn. bez karbonových kol. Můžu potvrdit, že je moc obratná a mrštná, a to i na standardních ráfcích. Z čeho jsem ale nebyl na větvi, byl projev motoru. Přesedal jsem ze svojí BMW S 1000 R (dekatovaná) a první dojem byl "to je jako všechno?" a "kde je těch 200 koní?". Neskutečně uškrcený a přidušený, zejména na spodní kvalty a totálně bez zajímavého zvuku. Emisní a hlukové limity si tady vybraly pořádnou daň. Ostatně první informace od úpravců ukazují, že na jedničku a dvojku se škrtící klapka otevírá při plném plynu sotva na 40% (!) a na spodní kvalty je AFR (poměr paliva a vzduchu) nastavený na chudou směs, aby se to vešlo do emisních limitů. Pocitově mohu jen potvrdit - na spodní kvalty je to přidušený. Když se ale pak vezme pod krkem, tak na vyšší kvalty už je to mnohem lepší. Celkově je to klasické BMW ve čtyřválci - maximálně kultivované, silné, hodné a s naprosto lineárním zátahem. Dalo se za to tahat a nikdy jsem neměl pocit, že mne chce zabít. Plný potenciál bude ale vyžadovat kompletní výfuk a mapu. Na jaro každopádně objednávám. +2 |
5.8.2019 | Článek | Cenově se opravdu zbláznili. |
9.4.2019 | Článek | to afro-r1: Superbike nemá jedničku do 180, ale např. do 140 (třeba BMW S 1000 RR). Počítej, že každých 10 km/h na jedničku je tisíc otáček, takže v 50 km/h točí pět tisíc a tak přibližně dál každých tisíc otáček 10 km/h. Podle údajů z měření na brzdě (třeba tady - https://www.reddit.com/r/motorcycles/comments/1q49z0/s1000r_vs_s1000rr_dyno_curves_all_that_glorious/) má RRo v 5 tisících 55 koní, v 6 tisicích 75 koní, v 7 tisících 95 koní, v 8 tisících 109 koní, v 9 tisících 136 koní a 10 tisících 156 koní (všechno údaje na zadním kole, takže na klice cca o 10-12% víc). A co z toho teda plyne? |
9.4.2019 | Článek | to Medvidek1: Nechci tu začínat nějaké diskuse typu "můj táta přepere tvýho tátu" ale odhaduju, že 200 koňový superbike by v téhle disciplíně měl porazit cokoliv. Jasně, čím kratší dráha, tím víc bude záležet na schopnostech správně pustit spojku než na maximálním výkonu, ale moderní superbiky už mají launch-control, které to dost usnadní. Ale jak říkám, je to jen můj odhad. |