Komentáře
Nalezeno 98 záznamů
3.10.2022 | Článek | Případně ještě s Dukem 890R. :) |
3.10.2022 | Článek | Pěkný motorky. Zajímalo by mne srovnání s Triumphem Street Triplem RS. Má někdo zkušenost pro porovnání? Díky +1 |
1.10.2022 | Článek | Na okruh je skvělá. Na nakedy v Mostě na cílovce děsně fouká. :) Zkoušel jsem BMW S 1000 R i Tuono V4 a na všechno děsně foukalo. Na tohle nefouká. |
1.9.2022 | Článek | Měl jsem možnost ji na pár dní jezdit. První problém je dojezd. Na režim Sport (v Eco se jezdit nedá, protože to jede jen 30 km/h a to je mezi autama sebevražda; řidiči očekávají, že pojedeš, ale ono to v Eco nejede) to mělo dojezd necelých 50 kilometrů. Jel jsem z Ořecha na druhý konec Prahy a modlil se, ať to dojedu. Druhý problém je výkon. V kopci 50 km/h neudrží. V Ječný nebo na Krejcárku (pro mimopražské prostě delší kopec) to v kopci neudrží 50 km/h. Držíš plnej a rychlost klesá a klesá až někam na 35 km/h. Řidiči za mnou si museli klepat na čelo, co je to za debila, který tolik zpomaluje a zdržuje. Čekal jsem na elektriku alespoň odpich, ale ani omylem. Otočíš heftem a skútr se pomalu rozjede. Jasná výhoda 125 skútra na světlech, kdy dáš plnej a autům spolehlivě poodjedeš, se tady nekoná. A 70 to jede tak možná z kopce. Když to dlouho prosíš na dost dlouhé rovince, tak se rozjede na 60 max. Třetí problém je nabíjení. Na jednu hodinu jízdy přijde 6 hodin nabíjení. To je strašnej poměr. Když vezmu benzínového skútra, tak tam budu 5 minut tankovat a týden jezdit. Suma sumárum - za tyhle peníze je to naprostá katastrofa, co se furt dobíjí, málo jezdí, neudrží rychlost a nejede. Do kopcovaté Prahy naprosto nevhodné (ledaže člověk jezdí z Vinohrad na Václavák do práce). Představuju si to na menší město, placaté (Pardubice, Hradec Králové), kde jedu max. 5 km do práce a odpo stejnou cestu zpátky. Takhle by se dalo ujet těch 50 km týdně na jedno nabití a dobíjet jednou o víkendu, což by eliminovalo většinu nevýhod tohoto skútru (samozřejmě při chuti utratit hodně peněz za něco, co nejede a tvářit se, jak jsem "eko"). Benzínové 50ky si tohle musím dávat k snídani. A stojí půlku. +2 |
5.2.2022 | Článek | Tak takovou budoucnost si BMW může strčit, ví kam. +4 -1 |
17.11.2021 | Článek | Nádhera. +3 |
4.10.2021 | Článek | Za mne BMW, a to jsem testoval "jen" standardní RRo. Ta ovladatelnost a samet řadového čtyřválce je jedinečná. Na Panigale a RSV4 se to muselo víc "odpracovat". +2 |
22.3.2021 | Článek | Myslíš kvůli spolehlivosti? Tak BMW se taky moc nepředvedlo. Jedno Rko jsem vracel, protože ho nedokázali opravit a druhý mělo taky svoje problémy. Když moje motka stála měsíce v servisu a nevěděli si s ní rady, tak kamarád na svoji RSV4 jezdil a jezdil. No, uvidíme. :) |
22.3.2021 | Článek | Jakože jsem prodal bávo? :) |
22.3.2021 | Článek | Přesně. Úžasné jsou všechny a taky jsem si už vybral - Tuono. :) Vloni jsem testoval Streeta i KTMko. Oboje perfektní motorky. Na Streetovi je poznat motor z Panigale, který je dole dost mrtvý. Když jsem to srovnal se svou tehdejší BMW S 1000 R, tak v Dubé jsem musel vyjíždět zatáčky o kvalt níž na Streetovi, abych měl stejně rychlý výjezd, a to srovnávám V4 vs. R4. Ale nahoře letí strašně. Ovladatelnost skvělá (inu kovaná kola - byla to verze S), ergonomie perfektní. Nekoupil jsem ji jen kvůli ceně - prostě o 100 tisíc víc lepší než Tuono nebo Duke není. SuperDuke je druhá mimořádně příjemná a povedená motorka. Ten zátah odspodu je naprosto návykový a přitom se motorka chová slušně a perfektně ovladatelně. Vůbec není zlá nebo kousavá. Ten její okamžitý zátah z jakýchkoliv otáček je dokonalý. Nekoupil jsem, protože jsem chtěl Tuono. :) Ale Superdukovi nelze nic vytknout. +1 |
26.1.2021 | Článek | Pěkný, povedený, výkonný. Paráda. +2 |
16.1.2021 | Článek | to Douss: Tak hlavně, že mne tak dobře znáš, to potěší. A já chtěl Tuono koupit a vykrmit. Ještě žes mi tak dobře poradil. |
16.1.2021 | Článek | to Douss: Nevím, o čem mluvíš. Mám upravené BMW S 1000 R, které je přemapované někam na 180 koní a ano, na okruhu to není pořád dost. Na silnici to samozřejmě stačí, ale o tom se nebavím. |
16.1.2021 | Článek | Tak se moc u Tuona nepochlapili, že nesáhli na motor. Pořád těch samých 175 koní? Rukavici hozenou od Ducati nezvedla ani Aprilie? |
8.1.2021 | Článek | Moc pěkný, ale už aby Aprilia konečně ukázala V4 Tuono 2021 a jestli bude stát za hřích nebo vzít skladovou 2020. +1 |