renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Mrberanek

Offline: Včera v 20:46 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 45
Město: Praha 10-Michle
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Body komentářů: 44 / 5
ID uživatele: 287389
Registrace: 9.6.2016

Adresa profilu:http://mrberanek.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 98 záznamů

3.10.2022 Článek Případně ještě s Dukem 890R. :)
3.10.2022 Článek Pěkný motorky. Zajímalo by mne srovnání s Triumphem Street Triplem RS. Má někdo zkušenost pro porovnání? Díky
+1 
1.10.2022 Článek Na okruh je skvělá. Na nakedy v Mostě na cílovce děsně fouká. :) Zkoušel jsem BMW S 1000 R i Tuono V4 a na všechno děsně foukalo. Na tohle nefouká.
1.9.2022 Článek Měl jsem možnost ji na pár dní jezdit. První problém je dojezd. Na režim Sport (v Eco se jezdit nedá, protože to jede jen 30 km/h a to je mezi autama sebevražda; řidiči očekávají, že pojedeš, ale ono to v Eco nejede) to mělo dojezd necelých 50 kilometrů. Jel jsem z Ořecha na druhý konec Prahy a modlil se, ať to dojedu.

Druhý problém je výkon. V kopci 50 km/h neudrží. V Ječný nebo na Krejcárku (pro mimopražské prostě delší kopec) to v kopci neudrží 50 km/h. Držíš plnej a rychlost klesá a klesá až někam na 35 km/h. Řidiči za mnou si museli klepat na čelo, co je to za debila, který tolik zpomaluje a zdržuje. Čekal jsem na elektriku alespoň odpich, ale ani omylem. Otočíš heftem a skútr se pomalu rozjede. Jasná výhoda 125 skútra na světlech, kdy dáš plnej a autům spolehlivě poodjedeš, se tady nekoná. A 70 to jede tak možná z kopce. Když to dlouho prosíš na dost dlouhé rovince, tak se rozjede na 60 max.

Třetí problém je nabíjení. Na jednu hodinu jízdy přijde 6 hodin nabíjení. To je strašnej poměr. Když vezmu benzínového skútra, tak tam budu 5 minut tankovat a týden jezdit.

Suma sumárum - za tyhle peníze je to naprostá katastrofa, co se furt dobíjí, málo jezdí, neudrží rychlost a nejede. Do kopcovaté Prahy naprosto nevhodné (ledaže člověk jezdí z Vinohrad na Václavák do práce). Představuju si to na menší město, placaté (Pardubice, Hradec Králové), kde jedu max. 5 km do práce a odpo stejnou cestu zpátky. Takhle by se dalo ujet těch 50 km týdně na jedno nabití a dobíjet jednou o víkendu, což by eliminovalo většinu nevýhod tohoto skútru (samozřejmě při chuti utratit hodně peněz za něco, co nejede a tvářit se, jak jsem "eko"). Benzínové 50ky si tohle musím dávat k snídani. A stojí půlku.
+2 
5.2.2022 Článek Tak takovou budoucnost si BMW může strčit, ví kam.
+4 -1
17.11.2021 Článek Nádhera.
+3 
4.10.2021 Článek Za mne BMW, a to jsem testoval "jen" standardní RRo. Ta ovladatelnost a samet řadového čtyřválce je jedinečná. Na Panigale a RSV4 se to muselo víc "odpracovat".
+2 
22.3.2021 Článek Myslíš kvůli spolehlivosti? Tak BMW se taky moc nepředvedlo. Jedno Rko jsem vracel, protože ho nedokázali opravit a druhý mělo taky svoje problémy. Když moje motka stála měsíce v servisu a nevěděli si s ní rady, tak kamarád na svoji RSV4 jezdil a jezdil. No, uvidíme. :)
22.3.2021 Článek Jakože jsem prodal bávo? :)
22.3.2021 Článek Přesně. Úžasné jsou všechny a taky jsem si už vybral - Tuono. :) Vloni jsem testoval Streeta i KTMko. Oboje perfektní motorky. Na Streetovi je poznat motor z Panigale, který je dole dost mrtvý. Když jsem to srovnal se svou tehdejší BMW S 1000 R, tak v Dubé jsem musel vyjíždět zatáčky o kvalt níž na Streetovi, abych měl stejně rychlý výjezd, a to srovnávám V4 vs. R4. Ale nahoře letí strašně. Ovladatelnost skvělá (inu kovaná kola - byla to verze S), ergonomie perfektní. Nekoupil jsem ji jen kvůli ceně - prostě o 100 tisíc víc lepší než Tuono nebo Duke není.

SuperDuke je druhá mimořádně příjemná a povedená motorka. Ten zátah odspodu je naprosto návykový a přitom se motorka chová slušně a perfektně ovladatelně. Vůbec není zlá nebo kousavá. Ten její okamžitý zátah z jakýchkoliv otáček je dokonalý. Nekoupil jsem, protože jsem chtěl Tuono. :) Ale Superdukovi nelze nic vytknout.
+1 
26.1.2021 Článek Pěkný, povedený, výkonný. Paráda.
+2 
16.1.2021 Článek to Douss: Tak hlavně, že mne tak dobře znáš, to potěší. A já chtěl Tuono koupit a vykrmit. Ještě žes mi tak dobře poradil.
16.1.2021 Článek to Douss: Nevím, o čem mluvíš. Mám upravené BMW S 1000 R, které je přemapované někam na 180 koní a ano, na okruhu to není pořád dost. Na silnici to samozřejmě stačí, ale o tom se nebavím.
16.1.2021 Článek Tak se moc u Tuona nepochlapili, že nesáhli na motor. Pořád těch samých 175 koní? Rukavici hozenou od Ducati nezvedla ani Aprilie?
8.1.2021 Článek Moc pěkný, ale už aby Aprilia konečně ukázala V4 Tuono 2021 a jestli bude stát za hřích nebo vzít skladovou 2020.
+1 

TOPlist