Komentáře
Nalezeno 9 záznamů
27.5.2021 | Deník | Narazil jsem na tuto diskuzi,musím tě uklidnit stalo se mi právě to sané kdysi na BMW R1100RS takže Němci nejsou výjimeční |
12.4.2021 | Článek | Píšeš to p?kn? uvítal bych také olej chladič jen ,že píšeš olej motoru 2,5 l tak je 1,8l |
17.12.2020 | Článek | Ať jdou s elektrikou do p..... +2 |
11.12.2020 | Článek | Parání a pank jako tank,, LitLot.Est.jsem letos uvažoval ,ale pak ty zákazy taj jel jinam jak píšeš o přív?tivosti místních tak nevím jestli jsem o n?co přišel, Rusko je v bod? mého zájmu ...už delší dobu neb kdyby jste se n?kam chystali a nevadila vám společnost dvou bláznü dej v?d?t.. |
3.5.2020 | Video | Jízdu zkušební dej Sušici doporučuji jsou asi nejlepší , které jsem mohl vyzkoušet, nedoporučuju Písek .A jakou barvu bys bral popřípadě? |
2.5.2020 | Video | Plexi bych docela zkusil jiné ze zajímavosti zda je to opravdu takový rozdíl ,ale jsem asi blázen , který je zvyklej bez přední ochrany jezdit dálky-) |
2.5.2020 | Video | Zdar, mám 173 cm celou nohou nedošlápnu, naučit se trochu poposednout , může ze začátku trochu být vrtkavý pocit ve dvou a s kufry při dojezdech na křižovatku při zastavení.Ale je to o cviku prodává se sedlo snížené myslím o 2 cm jako doplněk , ale stojí skoro 8000 to fakt nedám.Ale nevím s čím můžeš porovnat co jezdíš. |
1.5.2020 | Video | V 85TT nejede?? , pravda je není to motorka na závodění. TTéčko zaujalo na první pohled, jedna z mála nových motorek která se mi zalíbila natolik, že je od minulého roku u mě doma. Je to moje první nová motorka po několika letech ježdění a vyzkoušených značkách.- pravda dnes už všechno staré stroje-) , které mám rád. V85TT je můj první Ital, musím říct po svezení na půjčeném kousku mě velice zaujala. Zkusím napsat pár svých krátkých postřehů, každý máme svůj názor-) Podvozek - je neskutečně dobrý a drží jak přibitý .Základem je si nastavit odpružení dle svého pocitu a krásný přístup boční pružící jednotky je bez problémů, trochu hůře to jde s bočním držákem pro kufr. Přední šavle se musí poštelovat šroubovákem to mi nevadí - je to přece klasika-) Brzdy - hodně dobrý nikdy jsem neměl lepší-) Kardan - paráda není co dodat měnit olej po 10 000km pozor 75w140 a jen 160ml.. Pohodlí- možná zkusím trochu zvýšit řidítka, nepovedený ovladač blikače a přepínač na dálková světla , pohodlné možná trochu tužší sedlo , ale po ujetí 300 km si připadám v pohodě a spolujezdec si nenaříká-) 600 km,v kuse se dá bez velkých potíží,ale je potřeba natankovat takže po těch 400 km stavíme-) spotřeba je boží ve dvou + zadní kufr průměr 4,7l ve dvou 3 x kufr 5,0l-5,3 svižné tempo , sám+kufr sedá za 4,3l Dálnice nesnáším jezdím po prdelích občas hlavní ,který se nevyhneš . Asi když ji budeš drtit 170 tak je jasný, že to bude jinde ,ale to asi každá mašina. Motor- OHV klasika -)krásný vzhled parádní přístup, je na co koukat-).Když jsem TTéčko zajížděl říkám si - to je líný bez reakce, netáhne tak co s tím rozpačitost...tak s tím počítejte kdo si ji chce pořídit. Můj názor...záleží na zajetí.. nepospíchat ..nevytáčet, dřív řadit, podřazovat, ani nepodtáčet dát si s tím práci. Pozor motor se začne postupně rozjiždět sám 3000 pak cca na 5000 km a stále se to lepší mám jenom 7000 km a motor teď táhne jede podle mích představ a bylo mi řečeno, že tyto motory se zajíždějí dlouho -) .Líbí se mi, že ho nemusím točit jak každej říká , tahá už od 4000 , ale sebere se i pod 3000 .Ano ve dvou +3 kufry se musí podřadit když chci rychle akcelerovat a kdo nepodřazuje? ANO je jiná paráda-) Převodovka - za mě dobrá , stejně jak motor je potřeba ji zajet, začátek hrubší občas se mi stalo mezi 5-6 rychlostí nedořazení asi jsem málo zabral, ale po těch 5000 km je vše jinak , že v ní občas cvakne při podřazení to už tak prostě je, olej je ten samý jako v kardanu, ten samý interval, objem 700ml. Spojka je parádní nebolí tě celá ruka-) Celkově - je doma v zatáčkách takový ty zapomenutý silničky tam si to spolu uživáme to je ono, překlápíš ji ze strany na stranu krásně se vede, můžeš na lesní cestu v klidu zvládne naše silnice, má krásný rejd, ovladatelnost na místě v pohodě, trochu mi přijde vratký pocit ve dvou , tlačení na místě paráda. Dálnice je nuda. i když umí ve dvou 180..a tempo ať si každý určí sám ,ale tato rychlost Vás nebude bavit... svižná jízda bez problémů, cca kolem těch 130-140 nebudeš brzda za tím si stojím, na pohodu 80-100 proč ne ... jo umí 60 -)i na 6tku, Za mě... motor je v pohodě jede hodně dobře 80k odpovídá a mě stačí. Vibrace jsou měkčí a neruší při delších cestách což je fajn o dost méně než na V7 s kterou jsem se svezl, ale tam jsou ty vibrace guttt potřeba -) Olej motoru měním max do 6000 km těch 10 000 je asi hodně , cca 1,8l náplně,olej 10w60 , může být i automobilový. To asi v krátkosti moje postřeh, je možné, jak bylo všude psáno dokoupit dost věcí a vyměnit např. plexi já tam mám origo, to už je na každým co se komu líbí a vyhovuje. Důvod proč bych se na ni neměl pustit na delší cestu ZATÍM NEMÁM, BA NAOPAK FAKT MĚ TO LÁKÁ. A kdo chce jezdit 250 tak si asi nebude kupovat cestovní motorku ...to už je každýho věc-) Guzzi je opravdu specifická , proto jsem si ji koupil věřím, že natočíme spolu spousty km bez problémů a hlavně ji nepotkáš všude ...je to prostě srdcovka-) Tak ať Vám to všem jezdí.. +3 |
17.4.2020 | Deník | Ahoj , můžu se zeptat zda jsi byl na tu svolávací akci od pana Říhy informován? |