renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

PEŠI

Offline: 22.10.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Mnichovo Hradiště
Lokalita: Mladá Bolesla...
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 7x
Body komentářů: 5 / 8
ID uživatele: 28520
Registrace: 21.2.2008

Adresa profilu:http://pesi.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 9 záznamů

27.5.2021 Deník Narazil jsem na tuto diskuzi,musím tě uklidnit stalo se mi právě to sané kdysi na BMW R1100RS takže Němci nejsou výjimeční
12.4.2021 Článek Píšeš to p?kn? uvítal bych také olej chladič jen ,že píšeš olej motoru 2,5 l tak je 1,8l
17.12.2020 Článek Ať jdou s elektrikou do p.....
+2 
11.12.2020 Článek Parání a pank jako tank,, LitLot.Est.jsem letos uvažoval ,ale pak ty zákazy taj jel jinam jak píšeš o přív?tivosti místních tak nevím jestli jsem o n?co přišel, Rusko je v bod? mého zájmu ...už delší dobu neb kdyby jste se n?kam chystali a nevadila vám společnost dvou bláznü
dej v?d?t..
3.5.2020 Video Jízdu zkušební dej Sušici doporučuji jsou asi nejlepší , které jsem mohl vyzkoušet, nedoporučuju Písek .A jakou barvu bys bral popřípadě?
2.5.2020 Video Plexi bych docela zkusil jiné ze zajímavosti zda je to opravdu takový rozdíl ,ale jsem asi blázen , který je zvyklej bez přední ochrany jezdit dálky-)
2.5.2020 Video Zdar, mám 173 cm celou nohou nedošlápnu, naučit se trochu poposednout , může ze začátku trochu být vrtkavý pocit ve dvou a s kufry při dojezdech na křižovatku při zastavení.Ale je to o cviku prodává se sedlo snížené myslím o 2 cm jako doplněk , ale stojí skoro 8000 to fakt nedám.Ale nevím s čím můžeš porovnat co jezdíš.
1.5.2020 Video V 85TT nejede?? , pravda je není to motorka na závodění. TTéčko zaujalo na první pohled, jedna z mála nových motorek která se mi zalíbila natolik, že je od minulého roku u mě doma. Je to moje první nová motorka po několika letech ježdění a vyzkoušených značkách.- pravda dnes už všechno staré stroje-) , které mám rád. V85TT je můj první Ital, musím říct po svezení na půjčeném kousku mě velice zaujala.
Zkusím napsat pár svých krátkých postřehů, každý máme svůj názor-)

Podvozek - je neskutečně dobrý a drží jak přibitý .Základem je si nastavit odpružení dle svého pocitu a krásný přístup boční pružící jednotky je bez problémů, trochu hůře to jde s bočním držákem pro kufr. Přední šavle se musí poštelovat šroubovákem to mi nevadí - je to přece klasika-) Brzdy - hodně dobrý nikdy jsem neměl lepší-) Kardan - paráda není co dodat měnit olej po 10 000km pozor 75w140 a jen 160ml.. Pohodlí- možná zkusím trochu zvýšit řidítka, nepovedený ovladač blikače a přepínač na dálková světla , pohodlné možná trochu tužší sedlo , ale po ujetí 300 km si připadám v pohodě a spolujezdec si nenaříká-) 600 km,v kuse se dá bez velkých potíží,ale je potřeba natankovat takže po těch 400 km stavíme-) spotřeba je boží ve dvou + zadní kufr průměr 4,7l ve dvou 3 x kufr 5,0l-5,3 svižné tempo , sám+kufr sedá za 4,3l Dálnice nesnáším jezdím po prdelích občas hlavní ,který se nevyhneš . Asi když ji budeš drtit 170 tak je jasný, že to bude jinde ,ale to asi každá mašina.

Motor- OHV klasika -)krásný vzhled parádní přístup, je na co koukat-).Když jsem TTéčko zajížděl říkám si - to je líný bez reakce, netáhne tak co s tím rozpačitost...tak s tím počítejte kdo si ji chce pořídit. Můj názor...záleží na zajetí.. nepospíchat ..nevytáčet, dřív řadit, podřazovat, ani nepodtáčet dát si s tím práci. Pozor motor se začne postupně rozjiždět sám 3000 pak cca na 5000 km a stále se to lepší mám jenom 7000 km a motor teď táhne jede podle mích představ a bylo mi řečeno, že tyto motory se zajíždějí dlouho -) .Líbí se mi, že ho nemusím točit jak každej říká , tahá už od 4000 , ale sebere se i pod 3000 .Ano ve dvou +3 kufry se musí podřadit když chci rychle akcelerovat a kdo nepodřazuje?
ANO je jiná paráda-)

Převodovka - za mě dobrá , stejně jak motor je potřeba ji zajet, začátek hrubší občas se mi stalo mezi 5-6 rychlostí nedořazení asi jsem málo zabral, ale po těch 5000 km je vše jinak , že v ní občas cvakne při podřazení to už tak prostě je, olej je ten samý jako v kardanu, ten samý interval, objem 700ml.
Spojka je parádní nebolí tě celá ruka-)

Celkově - je doma v zatáčkách takový ty zapomenutý silničky tam si to spolu uživáme to je ono, překlápíš ji ze strany na stranu krásně se vede, můžeš na lesní cestu v klidu zvládne naše silnice, má krásný rejd, ovladatelnost na místě v pohodě, trochu mi přijde vratký pocit ve dvou , tlačení na místě paráda. Dálnice je nuda. i když umí ve dvou 180..a tempo ať si každý určí sám ,ale tato rychlost Vás nebude bavit... svižná jízda bez problémů, cca kolem těch 130-140 nebudeš brzda za tím si stojím, na pohodu 80-100 proč ne ... jo umí 60 -)i na 6tku,
Za mě... motor je v pohodě jede hodně dobře 80k odpovídá a mě stačí.
Vibrace jsou měkčí a neruší při delších cestách což je fajn o dost méně než na V7 s kterou jsem se svezl, ale tam jsou ty vibrace guttt potřeba -)
Olej motoru měním max do 6000 km těch 10 000 je asi hodně , cca 1,8l náplně,olej 10w60 , může být
i automobilový.

To asi v krátkosti moje postřeh, je možné, jak bylo všude psáno dokoupit dost věcí a vyměnit např. plexi já tam mám origo, to už je na každým co se komu líbí a vyhovuje.
Důvod proč bych se na ni neměl pustit na delší cestu ZATÍM NEMÁM, BA NAOPAK FAKT MĚ TO LÁKÁ.
A kdo chce jezdit 250 tak si asi nebude kupovat cestovní motorku ...to už je každýho věc-)
Guzzi je opravdu specifická , proto jsem si ji koupil věřím, že natočíme spolu spousty km bez problémů a hlavně ji nepotkáš všude ...je to prostě srdcovka-)
Tak ať Vám to všem jezdí..
+3 
17.4.2020 Deník Ahoj , můžu se zeptat zda jsi byl na tu svolávací akci od pana Říhy informován?

TOPlist