renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

radektt

Offline: 13.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Firma
Pohlaví: Muž
Věk: 36
Město: Teplice
Lokalita: Teplice Ústecký
Pomohl: 3x
Napsal příspěvků: 25x
Body komentářů: 2 / 7
ID uživatele: 275803
Registrace: 13.2.2016

Adresa profilu:http://radektt.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 12 záznamů

20.12.2023 Článek Jo Kabourek, to je pojem. Až si jednou půjdu koupit novou T700, vím, že pojedu do Písku .
19.12.2023 Článek Budu držet palce, ať se povede najít fungující byznys model s předplatným . A přeji vše nejlepší do roku 2024.
+2 
18.10.2023 Článek Stejně to měla Yamaha XT660R, bylo to v pohodě a nikdo si na to nestěžoval :). Silničněji ladění jezdci si tam spodní blatník nechali, bahnomilové si ho preventivně sundali, a pokud by se spodní blatník náhodou zacpal, dá se jednoduše demontovat v terénu a jede se dál.
3.8.2023 Článek
2.8.2023 Článek Takhle přesně nějak motopripravky začaly . Pak jsem zjistil, že tiskárna nevytiskne dokonalý kužel a nějaká ta desetinka mm tam vždy bude, poté jsem vytisknuté kužely nechával líznout na soustruhu a nakonec jsou dnes ocelové a honíme tam setinky milimetru. A stejně tak osa. Závitovka nebo hlazenka je většinou dost prohnutá. Dnes už na osy máme přípravek a jsou srovnané do průhybu 0,05 mm . A nakonec běžná ložiska nikdy nebyla dostatečně jemná a každá várka chodila trochu jinak, takže i ložiska je třeba komplet vyčistit a mazat vlastním olejem.

No jak píše Dominik v článku. Je pravda, že vyvažovačka prošla za těch pár let jistým vývojem .
2.8.2023 Článek Ahoj. Je to jen prevence a možná už trochu přehnaná . Kromě hasících koulí je v každém boxu ještě požární čidlo, které je napojené na zásuvky a zabezpečovačku. Tedy pokud by náhodou nějaká tiskárna zakouřila, vypne se ihned přívod elektřiny pro všechny tiskárny, rozhouká se celý barák, zabezpečovačka začne volat na mobil atd. Ty koule tam jsou pro jistotu, kdyby se nějaká tiskárna i po odpojení elektřiny a s omezeným množstvím kyslíku rozhořela. Radek
2.8.2023 Článek Klíče s vložkami jsou určené na vršky předních vidlic a jejich hlavní výhoda je v tom, že na měkkých maticích nezůstanou po repasi jakékoliv stopy a otlaky. To je taky důvod, proč to od nás servisy kupují.

Samozřejmě, že plast nikdy nebude tak pevný jako ocel, ale to na maticích, které se dotahují na 10-20 Nm, není až tak potřeba. Co se pevnosti týče, např. vložka pro 27 mm matici zvládne 120 Nm, pro 41+ mm zvládájí vložky přes 200 Nm.

A co se materiálu týče, tak vložky do 32 mm tiskneme z polykarbonátu, nad 32 mm z PETG.

Starého psa zdraví Radek - výrobce .
3.3.2020 Článek Jj přesně tak. Ale prodejci a vystavovatelé už to i teď mají s otazníkem. I když to nezruší, tak je otázkou, jaká vlastně bude reálná návštěvnost ...
22.2.2019 Článek Přeji hodně štěstí celé firmě. Také jsem netušil, jak je Kuberg ve světě populární a kolik motorek vyrábí
5.2.2019 Článek Brukev> no dle mě není lepší doby pro propagaci R/G než teď. Dělají moc krásné věci, měli na Dakaru 2 upravené mašiny a obě dojely. Proč na tom nepostavit promo, dokud má spousta lidí Dakar živě v paměti. Navíc za měsíc bude Motosalon a jaro za dveřmi, takže pak už by to nemělo takový zásah :).
15.1.2019 Článek Také věřím tomu, co je v závěru článku. Tedy že za x-let bude běžné si kupovat modely a každý si pořeší výrobu doma nebo u někoho ve svém okolí .
22.10.2018 Článek Možná budu trochu OT, ale mohl by se Vláďa krátce vyjádřit k té enduro přilbě od SUOMY?

TOPlist