renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

LuděkCBF

Offline: 7.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 59
Město: Brandýs nad
Lokalita: Praha-východ ...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 7x
Body komentářů: 14
ID uživatele: 27437
Registrace: 26.3.2008

Adresa profilu:http://ludekcbf.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 41 záznamů

3.6.2023 Článek Stejná kravina, jako soutěž, kdo sežere na čas nejvíc švestkových knedlíků....
-1
9.1.2023 Článek Tak tohle je jeden z mála článků, co jsem dočetl až do konce.
Už dlouho jsem se nepobavil, tak jako u tvé story s gumicuky a odpadkovým pytlem.
Máš to pěkně a čtivě napsané a k tomu spoustu dobrých fotek.
Taky jsem si to v Rumunsku projel, užil Tranalpinu a Fagaraš, i mědvěda viděl, ale takový dobrodruh s noclehama jako ty, fakt nejsem.
Smekám a dávám za bezva článek a odvahu.


+2 
20.2.2019 Článek R_O_C_K_Y (5) napsal 18.2.2019

"Ahoj motorkáři, docela by mě zajímalo, kteří zbabělci članku dali pětku, tedy nehorší známku (byli to minimálně dva členové tohoto serveru) a ani nenapíšou proč! ..."

Zdravím Rocky,
chtěl bych odpovědět na tvou výše uvedenou reakci.
Nejsem čtenář, který je pravidelným hodnotitelem článků, nebo polemizuje s ostatními pod článkem. Ale jednou jsem četl článek, který mne fakt zaujal a pod článkem jsem jej ohodnotil.
Z nepozornosti, jsem s nadšením dal článku maximální počet bodů...(5)!
A reakce pisatele byla naprosto stejná! Ale bohužel se to již vrátit nedá! To jen tak jako možné vysvětlení...
Jinak mě tvůj článek zaujal a rovněž máš pěkné fotky! Dal jsem 1 !
+1 
1.2.2018 Článek Pěkný článek Vzpomínka na mládí...
Jen popisek u fotky Pionýra (plecháče) nesedí. Podle karoserie a víka zapalování je to typ Jawa 20, nikoli typ 05. Na fotce je už poslední vyráběný model Pionýra.
13.1.2016 Článek Kapotované verze jsou naprosto příšerné , ale klasický naháč je prostě nadčasový design a ten se bude líbit stále!
Klasika je klasika a ta se prostě neokouká.
Jen škoda, že neudělá Suzuki něco s váhou.
+2 
14.12.2014 Článek No, dostala mě ta tvá věta na závěr: " 6000kč za nezapomenutelné zážitky se super kamarády".
Holt má o dovolené i kamarádech každý jiné představy...
Já bych asi na příští dovču zvolil jinou cestovku.
+2 
3.4.2014 Článek Líbí se mi to.
Připomíná mi to vzhledem spíš hybrid Honda NCX 700, ale díky kapotě imitující RSV je to mnohem hezčí.
Do terénu to asi moc nebude(ty drapáky jsou spíš sci-fi), ale na silnici jako konkurence Multistrady dobrý! Kolik by to tak stálo?
22.12.2013 Článek
Naprosto souhlasím s předchozími příspěvky! Jsi borec s velkou odvahou a motorkářským srdcem.
Smekám před tebou! Asi málokdo z nás, by vyrazil na takovou cestu na podobném stroji...
Moc pěkně napsané a pěkné dokumentární fotky. Radost číst takové články!
6.12.2013 Článek Před pár lety, když ještě nebylo tolik přileb na výběr a nebylo dost peněz, jsem si koupil dvě přilby (barevný design sladěný s motorkou a oblečením), bohužel nálepky nebyly zalakované. Martin Kopal mi přilby perfektně nalakoval, že byly jak od výrobce. Jeho vstřícný přístup a dobře odvedená práce hovoří za vše! Jeho služby vřele doporučuji!
+2 
28.11.2013 Článek Moc pěkně napsaný cestopis i fotky.
Zvlášt v tomto období se rád dívám na obrázky z léta.
A když je k tomu pěkné počteníčko, tak to nemá chybu!
Už aby se blížila doba dovolené a člověk zase plánoval...
+1 
21.2.2013 Článek Prachy, je moc pěkně napsané!
Když jsem byl poprvé na motorce v Alpách, prožíval jsem to naprosto stejně. Jen jsem jezdil po předem zamluvených penzionech. A jezdím tak dodnes, odpadá nervozita, rozčarování a blbá nálada, když něco nevyjde.
Kempy jsou sice většinou levnější, ale ne o moc a pohodlí po delší cestě (hlavně v Alpách mnohdy v dešti) je k nezaplacení. Zvláště s batůžkem. Při cestování ve dvou je nutné brát na něj ohled, jinak je společná cesta spíš utrpením.
Pokud chceš cestovat ve dvou a záleží ti na tom, aby si to užil i batůžek, pořiď si intercom. Batůžku to cestování maximálně zpříjemní a dají se lépe přežít i delší přejezdy. Výborná věc proti usnutí za jízdy!
Jinak, když se zase ozve někdo, kdo bude remcat "no jo, zase ty Alpy a ten stokrát popsaný GG. Nedej se otrávit. Hodně těchto lidí zapomíná, že také nějak začínali a pro nové generace motorkářů jako jste vy, je to zase objevování nového a nepoznaného. Fandím vám!
Přeju vám hodně šťastných kilometrů v sedle a bohaté zážitky!
+2 
18.11.2012 Článek Na ten cestopis jsem se také díval. Jelikož na podobné téma je toho v telce jako šafránu. Ale myslím, že by to bylo opravdu o něčem jiném, kdyby jeli dva na dvou motorkách, jak to často bylo podáváno divákům. Vlastně jeli tři na třech motorkách plus tým BBC ve dvou autech. Zapůjčené nové mašiny, pořádná výbava a peníze. To se to potom cestuje! Neberu jim odvahu ani zažitá dobrodružství, ale za těchto podmínek by jel určitě kde kdo. Ale i tak to třeba v Mongolsku, nebo na cestě kostí na Sibiři nebyla žádná prdel. Za to jim patří mé uznání.
Škoda, ta kniha u nás mohla vyjít určitě o pár let dříve.
+3 
6.11.2012 Článek I když jen několik málo exemplářů, brázdí naše silnice, nevysloužil si tento stroj moc dobrou pověst. (spolehlivost, spotřeba apod.)
Ale tahle motorka je prostě srdeční záležitost.
A je moc krásná, krásná, krásná!!!
Pěkně napsaný článek!
+1 -1
1.3.2012 Článek Moc pěkný cestopis! Skvěle napsané a úžasné fotky!
23.1.2012 Článek Tak to jste kluci pašáci! Panelka byla moje první motorka, ale to se ještě ven jezdit nesmělo. Přesto si myslím, že bych se tam na ní neodvážil. Ani tenkrát, ani dnes. Smekám před vámi!
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist