renocar_kveten



PROFIL UŽIVATELE

MartinNTV

Offline: 16.7.2020 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 50
Město: Jasenná
Lokalita: Náchod Králov...
Pomohl: 1x
Napsal příspěvků: 58x
Body komentářů: 32 / 2
ID uživatele: 269129
Registrace: 29.10.2015

Adresa profilu:http://martinntv.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 31 záznamů

21.3.2019 Článek Jinak se mi moc líbí ta kritika Harleye, že vyrábí zastaralý stroje a současně titíž lidé kritizují, když HD začně vyrábět něco úplně novýho. To je trochu schíza, ne?
Ale je to asi přirozená vlastnost lidí, že odmítají nové věci. V knihách o počátcích automobilismu je hodně textu o odmítání prvních automobilů, už jen proto, že "páchnou a jsou hlučné a obtížně se pro ně shání palivo".
+2 
21.3.2019 Článek "Jacobo82 - Třeba Henderson, Indian - to jsou z té doby motorky nad které se HD rozhodně rozhodně nemůže po technické stránce povyšovat. Jedinou jeho výhodou proti nim je, že přežil dodnes."

Jen čistě osobně - kolik výrobců (nejen motocyklů) existuje od riku 1903 a úspěšně své výrobky prodává dodnes? Řekl bych, že o kvalitě a úrovni výrobků toto vypovídá mnohem víc, než to co se říká na internetu mezi lidma, co v životě na žádným Harleyi nejeli.
A "osobní" zkušenost - děda, když byl mlád, chtěl si koupit co nejlepší motorku. Nakonec se rozhodnul pro novýho Indiána - Scouta. Bylo to někdy koncem dvacátých let. Vyprávěl mi, že to bylo těžký rozhodování, protože opravdu nejlepší motorky co byly u nás k mání byly americký - Harley a nebo Indian. Pro indiana se prý rozhodl proto, že se mu více líbila jeho červená barva a znak indiána a hlavně ho přesvědčila síla zastoupení v ČR. Ale technicky, že to bylo tehdy prý v podstatě stejný. O nějakým Hendersenovi, nebo snad nějakým českým motocyklu ani neuvažoval. A to tehdy se motorky technicky lišily dost zásadně - bylo plno modelů s originálním technickým řešením. Ne jako dneska, kdy je v podstatě každá motorka technicky stejná.
18.3.2019 Článek Děti maj jezdit na kole a ne na motorce. Takhle tloustnou bez pohybu od malička, kdy se mají naučit pohybu.
+2 
2.1.2018 Článek Řekněte mi někdo, čím jsou nové HD "nepravé"? Člověk by řekl, že tahle značka to má těžký - část lidí se jí posmívá, že jsou to motorky technicky zastaralé, část jim zase vyčítá, že jsou "moc moderní". To by mě zajímalo jestli vědí jaký je rozdíl mezi jízdou na HD z roku 1985 a ze současnosti. Je špatně, když má motorka dobré jízdní vlastnosti?
No a pak je tu ještě další část lidí - to jsou majitelé, ti na tom prostě jezdí a netuší, jak je to špatný a je jim to fuck...
+2 
24.5.2017 Článek Sportster je nejlepší Harley. Je to legenda, dnešní 883 se vstřikováním jede mnohem líp než karburátorová, o 1200 ani nemluvě. Výkon sice není převratný, ale rychle se na nich jezdit dá. Motorek, které se prodávají 60 let nepřetržitě není moc. Vlastně mě žádná jiná momentálně nenapadá...
+1 -1
15.11.2016 Článek Pro Petřičáka: to už tak mezi firmami chodí, že spolupracují. HD takhle spolupracuje s Porsche několik desítek let. A ano je to proto, že někdo umí něco lépe, spolupráce je vzájemná. A dalo by se říci, že se HD spojili s těmi nejlepšími v oboru spalovacích motorů. A pracují spolu na vývoji všech motorů, nejen vodníků.
Jinak evropský trh je pro HD sice důležitý, ale ne zásadní. Ve Státech existují dealerství, která prodají za rok stejně motorek, jako v celém Německu. To jen pro ukázku.
Ještě poznámka k ceně: jde o ceníkovou cenu. Za ty se nové motorky obvykle nekupují.
A poslední: HD opravdu nejsou zastaralé stroje, jsou jen v jistém stylu a s filozofií, která nepreferuje výkon motoru. Kdo na nich jezdí, ví, že vysoká hmotnost není vždy nevýhodná - motorky jsou to velmi stabilní. A že se někomu nelíbí, neznamená, že jsou špatné. Mě se například velmi nelíbí Hayabusa, přidje mi dokonce odporná, a její filozofie nesmyslná, přesto bych si nikdy nedovolil tvrdit, že je špatná.
+1 
10.10.2016 Článek Pár lidí to tady zmínilo, každopádně, pořád čtu "překvapené" poznámky o tom, že někdo řeší na motorce spotřebu. Spotřeba je přeci odjakživa jeden ze základních parametrů jakéhokoliv dopravního prostředku. Mimo jiné je ukazatelem vyspělosti a účinnosti motoru. S tzv. zeleným šílenstvím to nemá absolutně nic společného. A Petřičáku věř, že plno opravdu bohatých lidí si raději koupí vozidlo s nižší spotřebou = levnějším provozem. Neboť nejen zisky, ale i úspory jsou cestou k bohatství.
+7 
25.7.2016 Článek Auta Suzuki jsou taky podstatně levnější, než třeba auta BMW, přitom nenabízejí zase o tolik víc. Jinak, ale kromě Petřičákem jmenovaných věcí, H-D nabízí podstatně lepší jízdní vlastnosti, než Intruder. A to píšu jako fanda Intruderů.
+1 
20.7.2016 Článek Co je lepší na dvoutaktu?? Pořádná motorka je čtyřdobá. A že by 40 koňová motorka o váze Jawy 350 nejela, to bych se nebál.
18.7.2016 Článek Dejfe, co myslíš pojmem "pomalej mrdal"? Ta motorka jede 180. Zdá se ti to na silnici málo?
18.7.2016 Článek Pěkná motorka, ale nerozumím jednomu povzdechu - "bejt mladej, tak bych si jí pořídil". Je pořízení týhle motorky snad nějak limitováno věkem??
11.7.2016 Článek Každej se ohání jak kde která motorka jezdí v zatáčkách. Ale přiznejme si to už: naprostá většina silnic je dnes rovných, bez zatáček. Přesto se i na slabý motorce dá v reálném provozu jezdit zcela stejně rychle, jako na silný.
Žijeme opravdu v části planety, kde už nevíme co bychom, motocykl ve 2. desetiletí 21. století není považován za dopravní prostředek. A tak tedy mohou exitovat motocykly podle mnohých "nudné". Uvedomujeme si aspoň to štěstí, žít si tak, že si většina lidí na motorce jezdí zbůhdarma tam a zase zpátky?
NC nemám a ani jsem na něm nejel, ale nevěřím, že by Honda vyráběla motorku tak špatnou, jak soudí čeští motorkáři. Taková W 800 je ještě slabší, Sportster 883 taky, Guzzi V7 taky není výkonější...Považovat bezvadný podvozek a výborné brzdy (aspoň podle popisu) za mínus, to mi přijde už opravdu, jako masochismus. Základním pravidlem konstruktérů vždycky bylo, že podvozek musí být mnohem lepší, než motor. Jinak je to na zabití.
+2 -1
3.5.2016 Článek S MG9 bych srovnal spíš XL 883 R, který se už letos, ale neprodává. Výkonově to bude podobný, jen cena byla u HD nižší. Stylově to je přesně stejná kategorie. Jsou to krásní klasici. Motorky pro fandy, který mají rádi "starý stroje", ale přitom by rádi nový stroj. A to je krásné, že si dnes můžeme pořídit stroj - každý dle svého vkusu.
29.4.2016 Článek Moc pěkná, klasická motorka, snad mě jen napadá - uvede-li na trh podobnou HD, strhne se na něj vlna kritiky.
Jen malá poznámka autorovi - tenhle text by cizinec umící česky těžko chápal, ty moderní klišé typu "porce vibrací", "dávka techniky" jsou brutální. Chybí už jen obligátní "rohlík v helmě" a "vosa na bonbónu".
+1 
27.4.2016 Článek Výborně, pěkný článek popisující vznik klasiky a nezapomenutelnou jízdu na něm. Kdo nejel celý den v hustém dešti, nepochopí. A motorka je to nádherná.
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist