Komentáře
Nalezeno 28 záznamů
23.3.2022 | Článek | Ještě k tomu cukání při pomalé jízdě po městě. Dneska jsem si na to dával opět pozor (V650 2015) a nic zásadního teda nepozoruju. Podle mě je to celé geniálně seštelováno. Seřízení převodů je takové, že na dvojku odpovídají tisíce otáček rychlosti v hodině (2t = 20 km, 5 t = 50 km). Z toho vyplývá, že 30 km / h po městě pro Versyse není vůbec problém. Vytáhne se na pohodu i z těch 20. Níž, nebo občas už pod 30 km, radši používám spojku. Se spojkou se motor chytne na 2 skoro vždy, i když jedete krokem. Naprosto bez problémů. Po městě i v kolonách jezdím většinou proto na 2 rychlostní stupeň. Rychlejší úseky města (55 km / h) jsou už ideál na 3, okolo 4 t / min. Pro přesnost, bavím se tady o GPS rychlosti, Versysův tacháč trochu přestřeluje. +1 |
21.3.2022 | Článek | Na Versysovi 2015 mám přes 75 tis. a vřele doporučuji jako parádní univerzál. Stále mě to na něm baví i po letech. Až poslední rok jsem si říkal, že možná 70 kw a víc pro větší srandu by to občas mít k dispozici chtělo (ale Versys litr nechci). Mám tu poznámku - občas se o 650 verzi mluví pro cestování ve 2 jako o méněcenné variantě a to já teda musím kontrovat. S cestovně naloženým Versysem a ve 2 se mi jezdí naprosto skvěle. 150 na dálnici v pohodě a dobře se na něm jezdí i alpský či pyrenejský zig-zag silničky. +1 |
17.2.2021 | Článek | Jezdil jsem na něm v Himalájích (Mustang) v období začátku monzunu a musím říct, že to byla absolutní pecka adventure zážitek a navíc jsem projel opravdu vše: Totální bahnodrom ala rozježděná lesní cesta od lesníků na Slovensku (kde se zaštosovaly i jeepy) po brodění v proudu po kolena... Versyse bych tam dávno utopil. Samozřejmě, jede si svým tempem "na kochačku". V EU potřebuji i rychlé přejezdy po asfaltu, jinak bych ho už měl doma. Adventure ježdění mi tady fakt chybí |
23.12.2020 | Článek | 1. U produktu v ceně několika statisíců Kč mi přijde absence centrálního stojanu (nebo držáků motorky jako u T7) naprosto zákaznicky vysírající. Pravda, nejde jen o KTM. 2. "Aktivační balíčky softwaru" pro jednotlivé funkce motorky, které tam přitom už jinak jsou, mi připadají jako z nějaké špatné videohry... ((...KTM si jinak vážím pro funkčnost v terénu a mám ji v hledáčku kvůli výhledovému upgradu Versyse, ale...)) +1 |
29.4.2020 | Článek | Inspirativní +1 |
7.1.2020 | Článek | Parádní fotečky a super trip! Okcitánii jsem byl před rokem a půl a za půl roku hodlám Pyreneje více prozkoumat i ze Španělský strany. Je to nádherný kraj. Jen tak dál a hradofilům zdar! |
16.4.2019 | Článek | Celá ta Dakar show začíná připomínat Hunger games ... Diváci by mohli ještě posílat peníze v přímém přenosu a za určitý obnos třeba favoritovi ubrat čas, případně protivníkovi způsobit defekt... Tím by ASO mohlo vydělávat 2x tolik. +4 |
22.1.2019 | Článek | Jsem začal číst v šalině cestou dom, a po úvodu s Kácovem jsem - jsa ovlivněn podprahovou reklamou -odešel dočíst cestopis do Vinohradského pivovaru... tlemil jsem se u toho jako už dlouho ne, tak si asi říkali, že jsu aj na THC. Jste skvělej gang. Super cesty a parádní tripy! (foto č. 13 tvl!) Inspirovali jste mě s tím Rumunskem... |
17.1.2019 | Článek | Honza Veselý, 11th Malle Moto a hlavně to vůbec dojet v tom režimu, tvl! Jemu osobně gratulace jak sviň! A všem z CZ a SK na moto taky!!! +4 |
16.1.2019 | Článek | K vlastnostem moto v terénu odpovídajícím Himalájím (6 - 11 minuta) : https://www.youtube.com/watch?v=WT-mV1_ao5c&t=441s |
11.1.2019 | Článek | Ještě chybí team Royal Enfield Himalayan! to bych chtěl vidět v akci :) |
19.12.2018 | Článek | Co takhle podobnou akcičku v Práglu? Mně by se líbil kurz pro cestovatele, jak udržet moto v pohybu i v zahraničí... +2 |
15.12.2018 | Článek | Skvěle poutavě napsané + brilantní fotomateriál. Z fleku byste mohli dělat reklamu do katalogu Hondy +1 |
15.12.2018 | Článek | PS: Teď jsem dodatečně zjistil, že ti náckové se nám tam možná do cestopisu vloudili možná dost synchronicitně, protože nacističtí esoterici celkem vyšilovali z katarství a legend o svatém grálu, které jsou s nimi spojovány (Otto Rahn a spol). Co se týká těch italských pousteven, ty jsou zase spojované s českým Guru Járou, který se tam ještě za komančů mysticky realizoval (někteří historici ho dokonce v minulých letech přirovnávali k adamitským kazatelům, no a jsme zpět na začátku u Žižky :) ..). Konec historických exkurzů. Hawk. |
13.12.2018 | Článek | ...děkuji všem též za obsahové historické kritické poznámky. Cesta byla věnována odkazu katarství, nikoli husitství (dějová linka spojující husity, resp. Adamity v putování je pouhý letmý dotek možného dozvuku určitých myšlenek katarství v Čechách v době husitů, tedy o dvě století později po událostech v Okcitánii... a spíš je spojuje problematika hereze jako takové, než životní styl obou dosti odlišných skupin. Navíc u adamitů šlo spíš o malé skupinky desítek lidí, oproti statisícům katarů v Okcitánii). Co se týká poznatků o katarství, tak zrovna tady se o něm hádat nehodlám, možná tak někde u piva na srazu. V cestopisu jsem u historických exkurzů s katary vycházel z určitých odborných zdrojů, abych veřejně nešířil hovadiny. Zájemci o další kritiku či diskuzi prosím raději napište někomu profi na toto téma jako doc. PhDr. David Zbíral, Ph.D. - http://www.david-zbiral.cz/religionistika.htm Určitě ho zájem potěší :) |