-
Dovolená.
Tak jsme absolvovali dovolenou na Raptoru (manželka sólo+bagáž) a SP 525 (já se synem+bagáž). Jeli jsme na Lipno a další výlety celkem najeto 840 km na každém z těchto strojů. Spotřeba vyšla na 4,6l/1
Motorka: Cagiva Raptor 125 Typ: Dovolená Vloženo: 19.08.2020 Uskutečněno: 19.08.2020 Komentářů: 1 -
Výlet
Projeli jsme naše motorky do Karlových Varů.
Motorka: Cagiva Raptor 125 Typ: Vyjížďka Vloženo: 07.05.2020 Uskutečněno: 07.05.2020 Komentářů: 2 -
Porucha
Při poslední projížďce jsem jel na 525 s manželkou po dálnici cca 130 km/h, a dcera se synem na EV nás předjeli. Nechtěl jsem si to nechat líbit, tak jsem dal za 5 a suverénně jsem je předjel. V rychl
Motorka: Cagiva Mito SP525 Typ: Havárie Vloženo: 22.12.2019 Uskutečněno: 22.12.2019 Komentářů: 3 -
Zprovoznění.
Tak jsem dokončil zprovoznění Raptora. Krátce to shrnu. Výměna oleje v předních vidlích. Výměna náhonu tachometru, oprava šnekového převodu. Výměna světla, LED blikačů + relé, zvýšení řídítek, výměna
Motorka: Cagiva Raptor 125 Typ: Oprava Vloženo: 16.12.2019 Uskutečněno: 16.12.2019 -
Motodovolená.
Podnikly jsme se 125ccm dovolenou v plném obsazení. Motorky jely výborně, jen na obou přestaly ukazovat tachometry :-) . Předpokládám, že pouze náhony - ještě jsem na to nekoukal. Najeto 320 km, spotř
Motorka: Cagiva Mito SP525 Typ: Dovolená Vloženo: 08.08.2018 Uskutečněno: 08.08.2018 Komentářů: 2 -
Zajíždění
Tak motorka jezdí a funguje tak, jak má. Přihlášení i technická proběhla bez problému. Prvních 200 km najeto a paráda. Po záběhu jen doladím směs, už teď to vypadá dobře, jen trošku zvednout hladinu a
Motorka: Cagiva Mito SP525 Typ: Vyjížďka Vloženo: 27.06.2018 Uskutečněno: 27.06.2018 -
Nesmrtelná čína.
Tady je 12 letá čína.
Motorka: Cagiva Mito SP525 Typ: Vyjížďka Vloženo: 31.05.2018 Uskutečněno: 31.05.2018 Komentářů: 1 -
STK a SPZ
Tak motorka po STK dostala SPZ a už jezdí. Zatím zajíždění, ale v pohodě. Od 4 tis. hezky jede a nad 8 tis. krásně zatáhne. Až bude víc najeto, tak uvidíme jak se chová nahoře. (y)
Motorka: Cagiva Mito SP525 Typ: Vyjížďka Vloženo: 31.05.2018 Uskutečněno: 31.05.2018 Komentářů: 1 -
První jízda.
Tak motorka poskládaná, vyzkoušená a paráda. Teď už jen STK a SPZ a může se jezdit. Zatím bude syn jezdit s tátou, a až to půjde tak už to snad zvládne sám.
Motorka: Cagiva Mito SP525 Typ: Vyjížďka Vloženo: 22.05.2018 Uskutečněno: 22.05.2018 -
ladění
Tak vyzkoušeno. Částečné zatížení super, dá se jet i těsně nad zavřeným šoupátkem a běh v pořádku. Tarok už jen někdy a to těsně před dosednutím šoupátka, ještě trochu ochudit šroubkem. Nahoře motor z
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Vyjížďka Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 22.09.2016 -
ladění
Tak trysky vyměněny, volnoběžná 61, hlavní 130. Zjistil jsem, že šoupátko karburátoru neotevíralo úplně, tak asi o 0,5 mm ( ) obroušen doraz, v rámci vůlí jsem posunul jazýčky ventilu do délky a opět
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Údržba Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 16.09.2016 -
ladění
Trysky jsem ještě nevyměnil, stále čekám na tu 61, tak tu hlavní až najednou s ní. Ale měnil jsem těsnící kroužek na výfuku za viton (snad tam už vydrží) a při tý příležitosti jsem znovu dokonale slíc
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Údržba Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 12.09.2016 -
ladění
Svíčka je dost světlá, tak při výměně volnoběžné trysky za 61, zvětším hlavní na 130. Jinak to vypadá, že už to bude definitivní doladění.
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Údržba Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 22.08.2016 -
ladění
Tak jsem přijel z projížďky po posledním ladění (dcera mi Mito půjčila-ne abys to rozbil ) a vypadá to dost slušně, nová maximálka se mnou 185km/hod. Jednou jsem to rozjel a říkám si nějak to nechce
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Vyjížďka Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 18.08.2016 -
ladění
Osadil jsem trysku volnoběhu 62 a jehlu posunul o 0,5 zářezu nahoru. Já jsem s tím ještě nejel, ale dcera ujela cca 100 km a po prohlídce svíčky je dost tmavá, tak posuv nahoru snížím na 0,25 zářezu a
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Údržba Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 15.08.2016 -
ladění
Další vývoj ladění. Pro poměrně tmavou svíčku, příliš bohatý sytič a "tarokování" těsně před zavřeným šoupátkem, jsem pokračoval v ladění. Protože největší podíl jízd probíhá v rozsahu plynu 1/4 - 1/2
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Údržba Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 04.08.2016 -
ladění
Ladění pokračuje, zvýšení hladiny, volnoběžná tryska 63, hlavní tryska 126, další vybroušení membránového ventilu a přechodu od karburátoru. Chování velice dobré, maximálka se mnou (90kg) v plápolavé
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Údržba Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 06.06.2016 -
ladění
Znovu přetryskováno. Volnoběžná zpátky 65 (v přechodu to trochu vázlo, teď to zase trochu zatarokuje, ale to tolik nevadí-Možná 64 ale nemám ji), hlavní 128. Jízda super, krásně táhne i na 6 od 4000 o
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Údržba Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 06.05.2016 -
ladění
Poslední změny: Koncový tlumič osazen karbon Gainnelli, volnoběžná tryska zpět 65 - seřízení volnoběhu šroubkem - povolením se obohacuje, hlavní tryska po 135 dána 132 a o zářez spuštěna jehla. Chován
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Vyjížďka Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 16.03.2016 -
ladění
Ještě doplním: motor se chová "rozumně" tak do 6000 ot. , potom je hluché pásmo asi do 9000 a poté velký zátah končící až za 13 000 ot. Vzhledem k tomu, že přívěra se otevírá při 7250 ot. tak si to vy
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Údržba Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 28.12.2015 -
ladění
Motor takhle táhne až do 13 000 ot. a až poté tah poleví, když všude popisujou max. výkon při 10 - 11 000 ot. Pravda je, že jsem vše slícoval, vyhladil a namontoval odškrcený giannelli svod, ale konco
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Údržba Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 28.12.2015 -
ladění
Tak už jsem to mohl projet pořádně. Vadnout to začíná až po překročení 13 000 ot. A i po montáži 13 zubového kolečka to jede na 3. - 120km/h a na 4. 140km/h. Na 5. to zrychlí ve dvou(150kg) s batohem
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Údržba Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 28.12.2015 -
Ladění
Tak další zjištění, svíčka je do hněda, tak hlavní tryska bude asi OK. Problém je, že volnoběžná tryska 65 má za v cestě za sebou emulzní trubici, která má na vstupu též průměr 0,65 a tím zvětšení vol
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Údržba Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 20.11.2015 -
Otevření
Zdravím, dnes jsem byl projet mito po otevření. Ve výfuku ač laděném Gianelli byl škrtící trychtýřek o průměru 19 mm, ten jsem odbrousil a celý výfukový kanálek slícoval na průměr 35 mm. Sání jsem též
Motorka: Cagiva Mito 125 EVO Typ: Oprava Vloženo: 23.09.2016 Uskutečněno: 17.11.2015 Tachometr: 16000km