bonmoto_srotovne



PROFIL UŽIVATELE

mito7

Offline: 22.9.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 55
Město: Postoloprty
Lokalita: Louny Ústecký
Poděkoval: 11x
Pomohl: 48x
Založil témat: 37x
Napsal příspěvků: 2817x
Body komentářů: 1
ID uživatele: 266128
Registrace: 18.9.2015

Adresa profilu:http://mito7.motorkari.cz (Sdílet)


Deník motorky
Nalezeno 24 záznamů

  • Dovolená.

    Tak jsme absolvovali dovolenou na Raptoru (manželka sólo+bagáž) a SP 525 (já se synem+bagáž). Jeli jsme na Lipno a další výlety celkem najeto 840 km na každém z těchto strojů. Spotřeba vyšla na 4,6l/1

    Motorka: Cagiva Raptor 125
    Typ: Dovolená
    Vloženo: 19.08.2020
    Uskutečněno: 19.08.2020
    Komentářů: 1
  • Výlet

    Projeli jsme naše motorky do Karlových Varů.

    Motorka: Cagiva Raptor 125
    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 07.05.2020
    Uskutečněno: 07.05.2020
    Komentářů: 2
  • Porucha

    Při poslední projížďce jsem jel na 525 s manželkou po dálnici cca 130 km/h, a dcera se synem na EV nás předjeli. Nechtěl jsem si to nechat líbit, tak jsem dal za 5 a suverénně jsem je předjel. V rychl

    Motorka: Cagiva Mito SP525
    Typ: Havárie
    Vloženo: 22.12.2019
    Uskutečněno: 22.12.2019
    Komentářů: 3
  • Zprovoznění.

    Tak jsem dokončil zprovoznění Raptora. Krátce to shrnu. Výměna oleje v předních vidlích. Výměna náhonu tachometru, oprava šnekového převodu. Výměna světla, LED blikačů + relé, zvýšení řídítek, výměna

    Motorka: Cagiva Raptor 125
    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.12.2019
    Uskutečněno: 16.12.2019
  • Motodovolená.

    Podnikly jsme se 125ccm dovolenou v plném obsazení. Motorky jely výborně, jen na obou přestaly ukazovat tachometry :-) . Předpokládám, že pouze náhony - ještě jsem na to nekoukal. Najeto 320 km, spotř

    Motorka: Cagiva Mito SP525
    Typ: Dovolená
    Vloženo: 08.08.2018
    Uskutečněno: 08.08.2018
    Komentářů: 2
  • Zajíždění

    Tak motorka jezdí a funguje tak, jak má. Přihlášení i technická proběhla bez problému. Prvních 200 km najeto a paráda. Po záběhu jen doladím směs, už teď to vypadá dobře, jen trošku zvednout hladinu a

    Motorka: Cagiva Mito SP525
    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.06.2018
    Uskutečněno: 27.06.2018
  • Nesmrtelná čína.

    Tady je 12 letá čína.

    Motorka: Cagiva Mito SP525
    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 31.05.2018
    Uskutečněno: 31.05.2018
    Komentářů: 1
  • STK a SPZ

    Tak motorka po STK dostala SPZ a už jezdí. Zatím zajíždění, ale v pohodě. Od 4 tis. hezky jede a nad 8 tis. krásně zatáhne. Až bude víc najeto, tak uvidíme jak se chová nahoře. (y)

    Motorka: Cagiva Mito SP525
    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 31.05.2018
    Uskutečněno: 31.05.2018
    Komentářů: 1
  • První jízda.

    Tak motorka poskládaná, vyzkoušená a paráda. Teď už jen STK a SPZ a může se jezdit. Zatím bude syn jezdit s tátou, a až to půjde tak už to snad zvládne sám.

    Motorka: Cagiva Mito SP525
    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 22.05.2018
    Uskutečněno: 22.05.2018
  • ladění

    Tak vyzkoušeno. Částečné zatížení super, dá se jet i těsně nad zavřeným šoupátkem a běh v pořádku. Tarok už jen někdy a to těsně před dosednutím šoupátka, ještě trochu ochudit šroubkem. Nahoře motor z

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 22.09.2016
  • ladění

    Tak trysky vyměněny, volnoběžná 61, hlavní 130. Zjistil jsem, že šoupátko karburátoru neotevíralo úplně, tak asi o 0,5 mm ( ) obroušen doraz, v rámci vůlí jsem posunul jazýčky ventilu do délky a opět

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 16.09.2016
  • ladění

    Trysky jsem ještě nevyměnil, stále čekám na tu 61, tak tu hlavní až najednou s ní. Ale měnil jsem těsnící kroužek na výfuku za viton (snad tam už vydrží) a při tý příležitosti jsem znovu dokonale slíc

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 12.09.2016
  • ladění

    Svíčka je dost světlá, tak při výměně volnoběžné trysky za 61, zvětším hlavní na 130. Jinak to vypadá, že už to bude definitivní doladění.

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 22.08.2016
  • ladění

    Tak jsem přijel z projížďky po posledním ladění (dcera mi Mito půjčila-ne abys to rozbil ) a vypadá to dost slušně, nová maximálka se mnou 185km/hod. Jednou jsem to rozjel a říkám si nějak to nechce

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 18.08.2016
  • ladění

    Osadil jsem trysku volnoběhu 62 a jehlu posunul o 0,5 zářezu nahoru. Já jsem s tím ještě nejel, ale dcera ujela cca 100 km a po prohlídce svíčky je dost tmavá, tak posuv nahoru snížím na 0,25 zářezu a

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 15.08.2016
  • ladění

    Další vývoj ladění. Pro poměrně tmavou svíčku, příliš bohatý sytič a "tarokování" těsně před zavřeným šoupátkem, jsem pokračoval v ladění. Protože největší podíl jízd probíhá v rozsahu plynu 1/4 - 1/2

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 04.08.2016
  • ladění

    Ladění pokračuje, zvýšení hladiny, volnoběžná tryska 63, hlavní tryska 126, další vybroušení membránového ventilu a přechodu od karburátoru. Chování velice dobré, maximálka se mnou (90kg) v plápolavé

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 06.06.2016
  • ladění

    Znovu přetryskováno. Volnoběžná zpátky 65 (v přechodu to trochu vázlo, teď to zase trochu zatarokuje, ale to tolik nevadí-Možná 64 ale nemám ji), hlavní 128. Jízda super, krásně táhne i na 6 od 4000 o

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 06.05.2016
  • ladění

    Poslední změny: Koncový tlumič osazen karbon Gainnelli, volnoběžná tryska zpět 65 - seřízení volnoběhu šroubkem - povolením se obohacuje, hlavní tryska po 135 dána 132 a o zářez spuštěna jehla. Chován

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 16.03.2016
  • ladění

    Ještě doplním: motor se chová "rozumně" tak do 6000 ot. , potom je hluché pásmo asi do 9000 a poté velký zátah končící až za 13 000 ot. Vzhledem k tomu, že přívěra se otevírá při 7250 ot. tak si to vy

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 28.12.2015
  • ladění

    Motor takhle táhne až do 13 000 ot. a až poté tah poleví, když všude popisujou max. výkon při 10 - 11 000 ot. Pravda je, že jsem vše slícoval, vyhladil a namontoval odškrcený giannelli svod, ale konco

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 28.12.2015
  • ladění

    Tak už jsem to mohl projet pořádně. Vadnout to začíná až po překročení 13 000 ot. A i po montáži 13 zubového kolečka to jede na 3. - 120km/h a na 4. 140km/h. Na 5. to zrychlí ve dvou(150kg) s batohem

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 28.12.2015
  • Ladění

    Tak další zjištění, svíčka je do hněda, tak hlavní tryska bude asi OK. Problém je, že volnoběžná tryska 65 má za v cestě za sebou emulzní trubici, která má na vstupu též průměr 0,65 a tím zvětšení vol

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 20.11.2015
  • Otevření

    Zdravím, dnes jsem byl projet mito po otevření. Ve výfuku ač laděném Gianelli byl škrtící trychtýřek o průměru 19 mm, ten jsem odbrousil a celý výfukový kanálek slícoval na průměr 35 mm. Sání jsem též

    Motorka: Cagiva Mito 125 EVO
    Typ: Oprava
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 17.11.2015
    Tachometr: 16000km

TOPlist